ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik was laatst in amesvoort dierenpark, ik kreeg een enorme inspiratie bron voor zoo tycoon door de japanse tuin daar. het is heel rustgevend, we hebben er veel foto's gemaakt enzo, het is echt een hele leuke plek om te zijn. gelukkig is er op AD een chinees thema gemaakt, maar het lijkt mij erg leuk als iemand wat meer dieren uit dit thema zouden maken, misschien zijn er een aantal gemaakt, maar die zijn dan niet echt realistiche. in het amesfoort heb je japanse makaaken, japanse kraanvogel's en koi karper's
in zt2 zitten al koi karpers maar die andere 2 zouden echt wat toevoegen aan het spel. en wat meer chinese,japanse, indo chinese dieren (en dan vooral loopvogel's en vissen) mis ik echt vandaar dat ik binnenkort in ZTAO een geheel chinees deel aanbreng in mijn zoo geheel in deze steil. als iemand hier iets in ziet zou ik heel blij zijn
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ caspar ik dacht dat snowleo uit duitsland is want is tch vooral op de duitstalige forums en ik vindt je idee van de japanse kranvogel en de vissen goed
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
De japanse makaak is al uitgebracht door Holden op ZTW. Zelf mogen er om mij wel nieuwe thema's bij komen. Ik vind Japans wel een goed idee, maar er mogen er om mij wel meer komen.
Datum: Maandag, 01 Nov 2010, 16:54 | Bericht # 179
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Het hartebeest staat al op ztw, ik weet niet welke categorie. Een van de nieuwste pagina's in elk geval. Ik mis nog een uitbreiding, over noord amerika misschien.