ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Die is inderdaad 1 van de mooiste vogel downloads voor zt2, maar hij is toch heel anders dan de schoenbekooievaar, het zijn verschillende dieren. de babiroesa heb ik gevonden, en nu mis ik eigenlijk nog een neusaap.
Added (16 Okt 2010, 07:39) --------------------------------------------- Om mij mag er wel nieuw voedsel komen, namelijk Andijvie Larven van insecten En ik mis nog deze biomes Rotswoestijn Eiland Eucalyptusbos Meren en Rivieren Grotten Het liefst met dieren, ik heb namelijk al ideeën bedacht.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Rotswoestijn=niet echt nodig, gebruik gewoon kreupelhout(of woestijn) en zet er veel rotsen in Eiland=Alle Eilanden hebben bijna een andere ondergrond, je kan het beste gewoon een origineel of gedownload biome gebruiken Eucalyptusbos=Gematigd woud met wat gombomen Meren en Rivieren=Kan alle biomes zijn, hangt er van af waar het meer ligt. Grotten=Je kan gewoon zeebodemzand en -water gebruiken, en er een verhoogd pad rond zetten.
Dus eigenlijk zijn deze biomes niet echt nodig, vind ik toch.
Verzorger
Dat is misschien zo, maar het wordt in veel encyclopedies wel echt als een aparte habitat gezien, kreupelhout staat voor de habitat struikgewas en anders mag er om mij nog de pampa biome en de outback biome komen, en ik mis nog een hack waarmee je in je restaurants en souvenirkraampjes kan lopen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben laatst in Burgers' Zoo geweest (gisteren ) en wil ik het een beetje namaken. Ik ben op zoek naar Noord Amerikaanse woestijndieren (Rode lynx, dikhoornschaap, vogels...) Tropische vogels (toekans, neushoornvogels, kroonduif, pitta's) Tropische planten; bijv. die met de hele grote bladeren, enz.) Oja, ik ben echt GEK van Gibbons! Zijn er misschien gibbondownloads, zoals de goudwanggibbon, zilvergibbon, withandgibbon, siamang...
Ik weet het, misschien zijn er al een hoop gemaakt, maar ik kan niets met Winzip...
Verzorger
Ik heb de desert ooit nagemaakt en er is een realistische pekari te downloaden op super designers united. voor een dikhoornschaap moet je een van zt.nl of ztw gebruiken, alleen die hebben de berggebied biome. Op ztw zit een gibbonpakket. Een kroonduif kan je daar ook downloaden. Om het te laten lijken dat de dieren los rondlopen moet je de voliere van Sophie downloaden en voor daken kan je het beste de bakstenen muren gebruiken. In dat pakket zit een geschikt dak, eigenlijk een verhoogd pad. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, Burgers zoo is trouwens heel mooi.
Ik heb nog een idee voor een nieuwe biome: steppe, met misschien een patch waarmee de rode reuzenkangoeroe en het aardvarken ook de biome steppe krijgen.
Ik was al vanplan m een Australische Steppe te maken maar ik kan geen Biomes maken XD
@Maxiejj: Ik denk dat je dan ook een Noord-Amerikaanse Katfret nodig hebt, die zit in Night Creatures, het nieuwste Projects van DPDesigns Maar die kan je nog niet downloaden...
0
Parkeerhulp
Quote (tjalf)
Ik heb de desert ooit nagemaakt en er is een realistische pekari te downloaden op super designers united. voor een dikhoornschaap moet je een van zt.nl of ztw gebruiken, alleen die hebben de berggebied biome. Op ztw zit een gibbonpakket. Een kroonduif kan je daar ook downloaden. Om het te laten lijken dat de dieren los rondlopen moet je de voliere van Sophie downloaden en voor daken kan je het beste de bakstenen muren gebruiken. In dat pakket zit een geschikt dak, eigenlijk een verhoogd pad. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, Burgers zoo is trouwens heel mooi.
Hartstikke bedankt tjalf!!! Nu nog uitvinden hoe mijn Winzip probleem zit, dan kan ik gaan namaken!! En natuurlijk bedankt Lucoshi, en veel succes! Groetjes Max
Verzorger
Ik snap niet wat je met het winzip probleem bedoelt, maar met WinRAR kan je downloads ook downloaden, ik heb toevallig een idee voor de steppe biome met deze locaties: Australië Afrika Eurazië Zuid-Europa en Noord-Afrika Zuid-Amerika Andersgebergte Zuid-Oost Azië Centraal Azië Indië Noord-Amerika Canarische Eilanden En deze dieren heb ik bedacht, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw. Rode reuzenkangoeroe Negenbandgordeldier Reuzenmiereneter Groene Baviaan Manenwolf Vosmangoest Aardvarken Muskushert Berggeit Emoe Nandoe Guanaco Aziatische wilde ezel Stekelvarken Indische neushoorn En deze planten, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw. Rododendron Corsicaanse den Pampagras Anemoon Acacia Tortilis Drakenboom Flesboom Chinees lantaarnplantje Brem Dawn Redwood Olifantsgras Het zijn er wel wat veel, het is maar een idee
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
misschien een cave animal pack mat vleermuizen ( ik dacht ook olm en reuzensalamander maar die bestaan zeker al) en wat stalagtieten en mieten voor in de verblijven maar ook bevoorbeeld vleerhonden omdat deze groter zijn ( in paradisio kan jer er zelfs tussen wandelen)
en mss ook een living fossils pack met een coelacant en de degenkrabben die je dan als echte dieren kan plaatsen
maar zeker denk ik een poort die bezoekers kunnen open doen
moest dit allemaal al bestaan heb ik graag dat je dit zecht of mss kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen
Added (24 Okt 2010, 11:53) --------------------------------------------- blijkbaar bestaat al zo een deur maar kan iemand zeggen waar ik hem kan vinden ik weet dat het hier niet hoort maar niemand kan mij precies hier over antwoorden
dan heb ik nog een ultiem idee in dit topic heb ik al vaak van rondleidingen in boten gehoord (zou ik heel graag hebben) maar omdat ik ook fan ben van rollercoaster tycoon ben ik op dit idee gekomen en ben de jeeps van zt2 wat beu en hou van de rondleidende olifanten in rct3 maar door de weinige dieren vind ik zoo tycoon toch beter
dus is dit mijn idee rondleidingen op de rug van olifanten in plaats van met jeeps
en voor de dinofreaaks mss deze variant op de rondleidingen hier voor zou ik wel een brach gebruiken zoals in de film dinotopia
0
Parkeerhulp
Hoi! Ik weet niet of er al een is gemaakt, maar ik zoek de Halsbandpekari, voor mijn Burgers Zoo op ZT2. Ik kan het namelijk niet vinden tussende ZT2 Downloadlijst... Alvast bedankt! Groetjes Max