Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

ZT2 Design ideeën
tjalf
Datum: Zaterdag, 16 Okt 2010, 07:39 | Bericht # 151   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Die is inderdaad 1 van de mooiste vogel downloads voor zt2, maar hij is toch heel anders dan de schoenbekooievaar, het zijn verschillende dieren.
de babiroesa heb ik gevonden, en nu mis ik eigenlijk nog een neusaap.

Added (16 Okt 2010, 07:39)
---------------------------------------------
Om mij mag er wel nieuw voedsel komen, namelijk
Andijvie
Larven van insecten
En ik mis nog deze biomes
Rotswoestijn
Eiland
Eucalyptusbos
Meren en Rivieren
Grotten
Het liefst met dieren, ik heb namelijk al ideeën bedacht.

BerichtDie is inderdaad 1 van de mooiste vogel downloads voor zt2, maar hij is toch heel anders dan de schoenbekooievaar, het zijn verschillende dieren.
de babiroesa heb ik gevonden, en nu mis ik eigenlijk nog een neusaap.

Added (16 Okt 2010, 07:39)
Om mij mag er wel nieuw voedsel komen, namelijk
Andijvie
Larven van insecten
En ik mis nog deze biomes
Rotswoestijn
Eiland
Eucalyptusbos
Meren en Rivieren
Grotten
Het liefst met dieren, ik heb namelijk al ideeën bedacht.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 16 Okt 2010 om 07:39
tigerman
Datum: Zaterdag, 16 Okt 2010, 09:44 | Bericht # 152   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Rotswoestijn=niet echt nodig, gebruik gewoon kreupelhout(of woestijn) en zet er veel rotsen in
Eiland=Alle Eilanden hebben bijna een andere ondergrond, je kan het beste gewoon een origineel of gedownload biome gebruiken
Eucalyptusbos=Gematigd woud met wat gombomen
Meren en Rivieren=Kan alle biomes zijn, hangt er van af waar het meer ligt.
Grotten=Je kan gewoon zeebodemzand en -water gebruiken, en er een verhoogd pad rond zetten.

Dus eigenlijk zijn deze biomes niet echt nodig, vind ik toch.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtRotswoestijn=niet echt nodig, gebruik gewoon kreupelhout(of woestijn) en zet er veel rotsen in
Eiland=Alle Eilanden hebben bijna een andere ondergrond, je kan het beste gewoon een origineel of gedownload biome gebruiken
Eucalyptusbos=Gematigd woud met wat gombomen
Meren en Rivieren=Kan alle biomes zijn, hangt er van af waar het meer ligt.
Grotten=Je kan gewoon zeebodemzand en -water gebruiken, en er een verhoogd pad rond zetten.

Dus eigenlijk zijn deze biomes niet echt nodig, vind ik toch.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 16 Okt 2010 om 09:44
tjalf
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 18:22 | Bericht # 153   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Dat is misschien zo, maar het wordt in veel encyclopedies wel echt als een aparte habitat gezien, kreupelhout staat voor de habitat struikgewas en anders mag er om mij nog de pampa biome en de outback biome komen, en ik mis nog een hack waarmee je in je restaurants en souvenirkraampjes kan lopen.

BerichtDat is misschien zo, maar het wordt in veel encyclopedies wel echt als een aparte habitat gezien, kreupelhout staat voor de habitat struikgewas en anders mag er om mij nog de pampa biome en de outback biome komen, en ik mis nog een hack waarmee je in je restaurants en souvenirkraampjes kan lopen.

Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 18:22
Maxiejj
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 20:21 | Bericht # 154   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik ben laatst in Burgers' Zoo geweest (gisteren :p ) en wil ik het een beetje namaken.
Ik ben op zoek naar Noord Amerikaanse woestijndieren (Rode lynx, dikhoornschaap, vogels...)
Tropische vogels (toekans, neushoornvogels, kroonduif, pitta's)
Tropische planten; bijv. die met de hele grote bladeren, enz.)
Oja, ik ben echt GEK van Gibbons! Zijn er misschien gibbondownloads, zoals de goudwanggibbon, zilvergibbon, withandgibbon, siamang...

Ik weet het, misschien zijn er al een hoop gemaakt, maar ik kan niets met Winzip... :'(

Alvast bedankt, Maxiejj :)

Groetjes Max

Bericht veranderd door: Maxiejj - Dinsdag, 19 Okt 2010, 21:18
BerichtIk ben laatst in Burgers' Zoo geweest (gisteren :p ) en wil ik het een beetje namaken.
Ik ben op zoek naar Noord Amerikaanse woestijndieren (Rode lynx, dikhoornschaap, vogels...)
Tropische vogels (toekans, neushoornvogels, kroonduif, pitta's)
Tropische planten; bijv. die met de hele grote bladeren, enz.)
Oja, ik ben echt GEK van Gibbons! Zijn er misschien gibbondownloads, zoals de goudwanggibbon, zilvergibbon, withandgibbon, siamang...

Ik weet het, misschien zijn er al een hoop gemaakt, maar ik kan niets met Winzip... :'(

Alvast bedankt, Maxiejj :)

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 20:21
tjalf
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 15:59 | Bericht # 155   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik heb de desert ooit nagemaakt en er is een realistische pekari te downloaden op super designers united. voor een dikhoornschaap moet je een van zt.nl of ztw gebruiken, alleen die hebben de berggebied biome. Op ztw zit een gibbonpakket. Een kroonduif kan je daar ook downloaden. Om het te laten lijken dat de dieren los rondlopen moet je de voliere van Sophie downloaden en voor daken kan je het beste de bakstenen muren gebruiken. In dat pakket zit een geschikt dak, eigenlijk een verhoogd pad. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, Burgers zoo is trouwens heel mooi.

Ik heb nog een idee voor een nieuwe biome: steppe, met misschien een patch waarmee de rode reuzenkangoeroe en het aardvarken ook de biome steppe krijgen.

BerichtIk heb de desert ooit nagemaakt en er is een realistische pekari te downloaden op super designers united. voor een dikhoornschaap moet je een van zt.nl of ztw gebruiken, alleen die hebben de berggebied biome. Op ztw zit een gibbonpakket. Een kroonduif kan je daar ook downloaden. Om het te laten lijken dat de dieren los rondlopen moet je de voliere van Sophie downloaden en voor daken kan je het beste de bakstenen muren gebruiken. In dat pakket zit een geschikt dak, eigenlijk een verhoogd pad. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, Burgers zoo is trouwens heel mooi.

Ik heb nog een idee voor een nieuwe biome: steppe, met misschien een patch waarmee de rode reuzenkangoeroe en het aardvarken ook de biome steppe krijgen.

Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 15:59
Lucoshi
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 17:56 | Bericht # 156   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Ik was al vanplan m een Australische Steppe te maken ;) maar ik kan geen Biomes maken XD

@Maxiejj: Ik denk dat je dan ook een Noord-Amerikaanse Katfret nodig hebt, die zit in Night Creatures, het nieuwste Projects van DPDesigns ;) Maar die kan je nog niet downloaden...

BerichtIk was al vanplan m een Australische Steppe te maken ;) maar ik kan geen Biomes maken XD

@Maxiejj: Ik denk dat je dan ook een Noord-Amerikaanse Katfret nodig hebt, die zit in Night Creatures, het nieuwste Projects van DPDesigns ;) Maar die kan je nog niet downloaden...

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 17:56
Maxiejj
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 21:10 | Bericht # 157   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (tjalf)
Ik heb de desert ooit nagemaakt en er is een realistische pekari te downloaden op super designers united. voor een dikhoornschaap moet je een van zt.nl of ztw gebruiken, alleen die hebben de berggebied biome. Op ztw zit een gibbonpakket. Een kroonduif kan je daar ook downloaden. Om het te laten lijken dat de dieren los rondlopen moet je de voliere van Sophie downloaden en voor daken kan je het beste de bakstenen muren gebruiken. In dat pakket zit een geschikt dak, eigenlijk een verhoogd pad. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, Burgers zoo is trouwens heel mooi.

Hartstikke bedankt tjalf!!! :)
Nu nog uitvinden hoe mijn Winzip probleem zit, dan kan ik gaan namaken!!
En natuurlijk bedankt Lucoshi, en veel succes!

Groetjes Max
Bericht
Quote (tjalf)

Hartstikke bedankt tjalf!!! :)
Nu nog uitvinden hoe mijn Winzip probleem zit, dan kan ik gaan namaken!!
En natuurlijk bedankt Lucoshi, en veel succes!

Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 21:10
tjalf
Datum: Vrijdag, 22 Okt 2010, 13:07 | Bericht # 158   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik snap niet wat je met het winzip probleem bedoelt, maar met WinRAR kan je downloads ook downloaden, ik heb toevallig een idee voor de steppe biome met deze locaties:
Australië
Afrika
Eurazië
Zuid-Europa en Noord-Afrika
Zuid-Amerika
Andersgebergte
Zuid-Oost Azië
Centraal Azië
Indië
Noord-Amerika
Canarische Eilanden
En deze dieren heb ik bedacht, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw.
Rode reuzenkangoeroe
Negenbandgordeldier
Reuzenmiereneter
Groene Baviaan
Manenwolf
Vosmangoest
Aardvarken
Muskushert
Berggeit
Emoe
Nandoe
Guanaco
Aziatische wilde ezel
Stekelvarken
Indische neushoorn
En deze planten, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw.
Rododendron
Corsicaanse den
Pampagras
Anemoon
Acacia Tortilis
Drakenboom
Flesboom
Chinees lantaarnplantje
Brem
Dawn Redwood
Olifantsgras
Het zijn er wel wat veel, het is maar een idee ;)

BerichtIk snap niet wat je met het winzip probleem bedoelt, maar met WinRAR kan je downloads ook downloaden, ik heb toevallig een idee voor de steppe biome met deze locaties:
Australië
Afrika
Eurazië
Zuid-Europa en Noord-Afrika
Zuid-Amerika
Andersgebergte
Zuid-Oost Azië
Centraal Azië
Indië
Noord-Amerika
Canarische Eilanden
En deze dieren heb ik bedacht, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw.
Rode reuzenkangoeroe
Negenbandgordeldier
Reuzenmiereneter
Groene Baviaan
Manenwolf
Vosmangoest
Aardvarken
Muskushert
Berggeit
Emoe
Nandoe
Guanaco
Aziatische wilde ezel
Stekelvarken
Indische neushoorn
En deze planten, sommigen bestaan al op zt2, maar kunnen volgens mij beter bij deze biome en anderen zijn of al gemaakt of nog compleet nieuw.
Rododendron
Corsicaanse den
Pampagras
Anemoon
Acacia Tortilis
Drakenboom
Flesboom
Chinees lantaarnplantje
Brem
Dawn Redwood
Olifantsgras
Het zijn er wel wat veel, het is maar een idee ;)

Toegevoegd op 22 Okt 2010 om 13:07
iquick
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 11:53 | Bericht # 159   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

misschien een cave animal pack mat vleermuizen ( ik dacht ook olm en reuzensalamander maar die bestaan zeker al) en wat stalagtieten en mieten voor in de verblijven
maar ook bevoorbeeld vleerhonden omdat deze groter zijn ( in paradisio kan jer er zelfs tussen wandelen)

en mss ook een living fossils pack met een coelacant en de degenkrabben die je dan als echte dieren kan plaatsen

maar zeker denk ik een poort die bezoekers kunnen open doen

moest dit allemaal al bestaan heb ik graag dat je dit zecht of mss kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen

Added (24 Okt 2010, 11:53)
blijkbaar bestaat al zo een deur maar kan iemand zeggen waar ik hem kan vinden
ik weet dat het hier niet hoort maar niemand kan mij precies hier over antwoorden

dan heb ik nog een ultiem idee
in dit topic heb ik al vaak van rondleidingen in boten gehoord (zou ik heel graag hebben) maar omdat ik ook fan ben van rollercoaster tycoon ben ik op dit idee gekomen en ben de jeeps van zt2 wat beu en hou van de rondleidende olifanten in rct3 maar door de weinige dieren vind ik zoo tycoon toch beter

dus is dit mijn idee rondleidingen op de rug van olifanten in plaats van met jeeps

en voor de dinofreaaks mss deze variant op de rondleidingen

hier voor zou ik wel een brach gebruiken zoals in de film dinotopia

Bericht veranderd door: iquick - Zondag, 24 Okt 2010, 12:45
Berichtmisschien een cave animal pack mat vleermuizen ( ik dacht ook olm en reuzensalamander maar die bestaan zeker al) en wat stalagtieten en mieten voor in de verblijven
maar ook bevoorbeeld vleerhonden omdat deze groter zijn ( in paradisio kan jer er zelfs tussen wandelen)

en mss ook een living fossils pack met een coelacant en de degenkrabben die je dan als echte dieren kan plaatsen

maar zeker denk ik een poort die bezoekers kunnen open doen

moest dit allemaal al bestaan heb ik graag dat je dit zecht of mss kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen

Added (24 Okt 2010, 11:53)
blijkbaar bestaat al zo een deur maar kan iemand zeggen waar ik hem kan vinden
ik weet dat het hier niet hoort maar niemand kan mij precies hier over antwoorden

dan heb ik nog een ultiem idee
in dit topic heb ik al vaak van rondleidingen in boten gehoord (zou ik heel graag hebben) maar omdat ik ook fan ben van rollercoaster tycoon ben ik op dit idee gekomen en ben de jeeps van zt2 wat beu en hou van de rondleidende olifanten in rct3 maar door de weinige dieren vind ik zoo tycoon toch beter

dus is dit mijn idee rondleidingen op de rug van olifanten in plaats van met jeeps

en voor de dinofreaaks mss deze variant op de rondleidingen

hier voor zou ik wel een brach gebruiken zoals in de film dinotopia

Bericht getypt door - iquick
Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 11:53
Maxiejj
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 17:27 | Bericht # 160   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hoi! Ik weet niet of er al een is gemaakt, maar ik zoek de Halsbandpekari, voor mijn Burgers Zoo op ZT2.
Ik kan het namelijk niet vinden tussende ZT2 Downloadlijst...
:'(
Alvast bedankt! :)

Groetjes Max
BerichtHoi! Ik weet niet of er al een is gemaakt, maar ik zoek de Halsbandpekari, voor mijn Burgers Zoo op ZT2.
Ik kan het namelijk niet vinden tussende ZT2 Downloadlijst...
:'(
Alvast bedankt! :)

Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 17:27
Search:

Hosted by uCoz