ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
iquick, ik vind het echt een geweldig idee, alleen het is onmogelijk om te maken, je kan in feite alleen reskinnen bij zoo tycoon oké je kan er een heel ander dier van maken, maar dan blijft het dier het zelfde gedrag hebben. heel veel is mogelijk als je het uit iets anders maakt. maar dit is onmogelijk want dan moet je ene geheel nieuw stuk maken met broncodes enzo, en echt niet te doen om ook nog in zoo tycoon te voegen snap je? wat ik wel apart vond was dat snowleo deuren waar dieren doorheen konden maar mensen niet kon maken. dat is namelijk heel erg moeilijk.. dus heel misschien is het mogelijk maar ik denk het niet. maar het idee staat mij heel erg aan!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
spijtig ja ik weet niet veel van deze dinges heb alleen veel fantasie zit al van kinds af op een kruising te wachten tusse rollercoaster tycoon en zoo tycoon en allebei komen ze met een beperkt aantal dieren of attracties is het bevoorbeeld ook niet mogelijk om dingen uit een ander spel te halen zoals ze gedaan hebben met de jp paks natuurlijk is dit veel moeilijker omdat mensen op moeten reageren. denk ik
Added (24 Okt 2010, 17:56) --------------------------------------------- ng een idee het is ng een pack idee zoals mn idee van cave animals en living fossils heb ik nu het idee van giant fish gebaseerd op het programma van ngct ik weet dat de steur de reuzen meerval en der reuzen zoetwaterpijlstaartrog al bestaan maar ik denk dat de arapaima hier een goede uitbreiding voor is en moest er een designer zo goed( niet slecht bedoeld op andere) zijn om tch de olifanten tocht te maken graag zijn reactie
1
Curator
precies wat je zecht, er is een hack dat je wapens uit call of duty kunt halen ofzo. ja kijk dat is moeilijk, maar te doen. omdat het eigelijk weer een reskinn is van het wapen dat je hebt om dino's in slaap te schieten. weer een reskinn dus maar de mensen moeten er op kunnen klimmen, blijven zitten, en je moet ze ergens kunnen laten afstappen ofzo. wat misschien zou kunnen is bij voorbeeld een dier zo groot als een jeep met 4 zit plaatsen, dan is het eigelijk een reskinn op de jeep
nouja met een beetje fantasie kun je ver komen!
caspar
0
Vrijwilliger
en als je dan de garage wat in de hoogte uitrekt en de jeep ook kom je er mss
Added (24 Okt 2010, 17:59) --------------------------------------------- ben wel blij dat iemand mijn idee tch goed vindt alleen spijtig is het zo moeilijk
Added (24 Okt 2010, 18:31) --------------------------------------------- en als je nu een jeep uit elkaar haalt tot je alleen de zetels overhoudt en er een olifant onderplakt en dan de codes van de jepen er onder plakt maar met een aanpassing op de beweging zodat de olifant stapt en niet dat het wielen heeft ik weet niet of dit mogelijk is maar ja en als je dat eenmaal is gelukt kun je het denk ik op veel dieren toepassen
Added (24 Okt 2010, 18:52) --------------------------------------------- het afstappen en de opstapplaats kan je gwn van de japen gebruiken
1
Curator
ja kijk dan kan je ergens komen, als je zo doorgaat zou dit eventueel wat kunnen worden, maarja dat lopen enzo, is heel moeilijk. en dan zie je auto stoeltjes met een olifant er onder ;-) ook een beetje raar maar misschien als je dat veranderd en reskinnt... mayby... maar dat is voor grote designers, zoals aurora designes, sophie, raymond of snowleo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik zou graag een mooie en realistische japanse reuzenspinkrab als dier willen. ik vind dit namelijk fantastische dieren en dan zouden ze bijvoorbeeld zeewier kunnen eten. ik zou trouwens ook wel een axolotl of een vleermuis die vaak vliegt willen.
0
Parkeerhulp
jammer, ik weet inderdaad dat er een als plaatsbaar abient is gemaakt alleen ik vind die skin niet zo super. daarom hoopte ik dat iemand een mooiere en als dier wou uitbrengen. maar dat is dan niet anders.
0
Vrijwilliger
@ caspar ik had gehoopt dat deze grotere designers is hier zouden kijken en mss wel zouden willen overwegen om dit te willen proberen want met olifanten kan je veel meer dan met die jeeps je gaat niet met een jeep tussen apen of vogels rijden dat zou wel mogelijk zijn met die olifanten zijn het zouw ook zo veel mooier zijn een safaripark waar mensen op olifanten doorgaan of tussen tijgers natuurlijk snowleo kan geen nederelands maarja mss zijn er ng onondekte talenten
Added (25 Okt 2010, 19:42) --------------------------------------------- en de codering van het lopen kan je denk ik overnemen van de olifant want de bewegingen van een olifant moeten tch ergens staan dan moet je natuurlijk de juiste vinden en zorgen dat het alleen deze doet en stopt voor dieren en in de garage
Added (25 Okt 2010, 19:47) --------------------------------------------- dus eigenlijk een kruising van een jeep en een olifant maken
1
Curator
@iquick kan snowleo geen nederlands? uit welk land komt ie dan? duitsland? nu ik over na denk is er misschien wat mogelijk, maarja dat word wel heel moeilijk....
0
Parkeerhulp
ik heb nog misschien wel een leuk iedee voor een dier: de sidderaal. dat is nog wel een dier dat ik mis. er zijn zover ik weet wel dieren die er op lijken maar volgens mij is er nog geen sidderaal. ik zou het leuk vinden als iemand die zou willen maken.