ZT2 Design ideeën
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 07:44 | Bericht # 141
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
uhmm... in BD zit een Boom met zo'n schommel eraan voor apen
Bericht uhmm... in BD zit een Boom met zo'n schommel eraan voor apen Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 07:44
cheetasuus
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 16:56 | Bericht # 142
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ja, maar da's niet zo veel. Echte klimtoestellen met palen en touwen(die vaak eigenlijk brandslangen zijn) zijn veel realistischer.
Bericht Ja, maar da's niet zo veel. Echte klimtoestellen met palen en touwen(die vaak eigenlijk brandslangen zijn) zijn veel realistischer. Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 16:56
tjalf
Datum: Vrijdag, 01 Okt 2010, 19:22 | Bericht # 143
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Ik heb geen idee hoe downloads te maken, maar na de jeeps en de kabelbanen heb ik het idee: Een rondleiding in: KANO'S
Bericht Ik heb geen idee hoe downloads te maken, maar na de jeeps en de kabelbanen heb ik het idee: Een rondleiding in: KANO'S
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 01 Okt 2010 om 19:22
super-crispy
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 19:52 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Jammer dat er weinig marine mania downloads zijn! Ik WIL MEER DIEREN! maar ik snap dat niet echt zelf designen:P
pfff
Bericht Jammer dat er weinig marine mania downloads zijn! Ik WIL MEER DIEREN! maar ik snap dat niet echt zelf designen:P Bericht getypt door - super-crispy Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 19:52
chickboy
Datum: Donderdag, 07 Okt 2010, 21:09 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
eh... er zijn juist een hoop marine mania downloads, zoals bijv. de blue planet packs van dennis1991 of Obsessional Ocean van Zeta-desings. en dit zijn packs, maar er zijn ook heel veel losse downloads, en niet alleen dieren
Bericht eh... er zijn juist een hoop marine mania downloads, zoals bijv. de blue planet packs van dennis1991 of Obsessional Ocean van Zeta-desings. en dit zijn packs, maar er zijn ook heel veel losse downloads, en niet alleen dieren Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 07 Okt 2010 om 21:09
jeffrey
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 13:30 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
ik dacht aan een clown entertainer
Always look on the bright side of life!
Bericht ik dacht aan een clown entertainer Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 13:30
Lucoshi
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 18:27 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Dat is wel een leuk ide :P Ik denk aan.... een.... goede.....HAAIENTUNNEL! die heeft Snowleo gemaakt.... maar die is er nog niet... ff wachten dus :P
Bericht Dat is wel een leuk ide :P Ik denk aan.... een.... goede.....HAAIENTUNNEL! die heeft Snowleo gemaakt.... maar die is er nog niet... ff wachten dus :P
Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 18:27
caspar1995
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 18:42 | Bericht # 148
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ik wil eigelijk wel wat entertainer's (niet comandeerend bedoelt ofzo) maar bijvoorbeeld een arabier ofzo, of een jongleur ofzo... we hebben zover ik weet alleen die 2 orginele van het spel, die stomme dino's , de piraat van thom en de kerstman van EE... niet zo heel veel dus....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik wil eigelijk wel wat entertainer's (niet comandeerend bedoelt ofzo) maar bijvoorbeeld een arabier ofzo, of een jongleur ofzo... we hebben zover ik weet alleen die 2 orginele van het spel, die stomme dino's , de piraat van thom en de kerstman van EE... niet zo heel veel dus....
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 18:42
tjalf
Datum: Dinsdag, 12 Okt 2010, 12:21 | Bericht # 149
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Ik mis na de dieren die veel op zt2 dieren lijken nog originele dieren, zoals Babiroesa Schoenbekooievaar Verder mogen er om mij wel een paar nieuwe uitbreidingen komen, met nieuwe scenario's en maps op het spel.
Bericht Ik mis na de dieren die veel op zt2 dieren lijken nog originele dieren, zoals Babiroesa Schoenbekooievaar Verder mogen er om mij wel een paar nieuwe uitbreidingen komen, met nieuwe scenario's en maps op het spel. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 12 Okt 2010 om 12:21
Maxiejj
Datum: Donderdag, 14 Okt 2010, 21:06 | Bericht # 150
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Tjalf, op deze site is een download Tropical Paradise pakket. Daarin zit een zadelbekooievaar, die is ook heel mooi!
Groetjes Max
Bericht Tjalf, op deze site is een download Tropical Paradise pakket. Daarin zit een zadelbekooievaar, die is ook heel mooi! Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 14 Okt 2010 om 21:06