Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 08:35 | Bericht # 243
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik zou het leuk vinden als er meer borden komen die je kan ophangen zoals een groot bord van welkom, Diergaarde Blijdorp, Burgers zoo en dat soort dingen er op. En dat er dan een pack van komt. Want dan vind ik dat het veel meer op een echte dierentuin lijkt. Groetjes Niels
Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 11:47 | Bericht # 244
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Volgens mij had pureblood al wat van deze borden gemaakt, maar dan met bedreigd, kwetsbaar enz Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Vrijdag, 13 Mei 2011, 17:31 | Bericht # 245
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik ben weleens naar de papegaaienopvang geweest en daar hebben ze in een van de volieres een tunnel van gaas waar de papegaaien gewoon over heen kunnen vliegen en op kunnen klimmen zou jullie dat kunnen designen
Datum: Woensdag, 25 Mei 2011, 20:23 | Bericht # 248
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik weet het, het is onmogelijk. maar zoiets als een knopje waarmee je een dier "de pil" kan geven. om te voorkomen dat het dier teveel jonkies krijgt. en nog een keer klikken en dan "stop" je de pil weer.
Datum: Donderdag, 26 Mei 2011, 19:27 | Bericht # 249
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zou graag brillangoeren willen in mijn zoo en ik heb ze gezocht maar ik heb niks gevonden, dus een leuk idee voor een disign ik heb ze gezien in burger's zoo en ik vond ze heel grappig en mooi