ZT2 Design ideeën
robje
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 17:17 | Bericht # 251
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Jeffrey: volgens mij is er al zoiets wat op een golfkarretje leek, want ik had daar ergens een plaatje van gezien robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht Jeffrey: volgens mij is er al zoiets wat op een golfkarretje leek, want ik had daar ergens een plaatje van gezien robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 17:17
NielsG
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 19:30 | Bericht # 252
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik mis deuren die open en dicht gaan. En meer thema's
Bericht Ik mis deuren die open en dicht gaan. En meer thema's Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 28 Mei 2011 om 19:30
dodo1995
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 19:50 | Bericht # 253
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
meer poorten voor dieren voor van binnen naar buiten te gaan.
Bericht meer poorten voor dieren voor van binnen naar buiten te gaan. Bericht getypt door - dodo1995 Toegevoegd op 28 Mei 2011 om 19:50
catfreako
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 21:03 | Bericht # 254
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
die staan op ZTABC, ze zijn van snowleo
Bericht die staan op ZTABC, ze zijn van snowleo Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 21:03
robje
Datum: Zondag, 19 Jun 2011, 20:37 | Bericht # 255
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
onderwater dieren pack dieren: stekelbaars keizersvis anemoonvis onechte karetschildpad karetschildpad warana gewone platstaart schildpadkopzeeslang hondshaai atlantische grondhaai atlantische verpleegsterhaai adelaarsrog blauwvlekpijlstaartrog geblokte murene murene steenvis rafelvis zeenaald koraalduivel maanvis sabeltandslijmvis parelhoenkogelvis luipaardtrekkervis stekelrugkoff ervis tapijtkogelvis kwal zeenaaktslak gewone zeekat blauwringoctopus bidsprinkhaankreeft poetsgarnaal wit en zwartpuntrifhaai papegaaivis schorpioenvis forelbaars vleermuisvis zeebrasem grijze rifhaai barracuda pincetvis klipvis koraalvlinder klompvis napoleonvis nautilus pauwoogkeizersvis pitvis potvis reuzenkogelvis z eedonderpad koraalbaars rode poon rode zee doktersvis gitaarrog schoolmeester snapper trompetvis walvishaai zeepaardje ombervis poetsvis planten: doopvontsschelp anemoon z eekomkommer bloedkoraal zeester diadeemzee-egel goudspons spons waaierkoraal hersenkoraal zonneroos yellow feathers brandkoraal groene zoetwaterpoliep mossel schuilplaats: onderwatergrot met koraal als schuilplaats voor zeedieren zoals vissen en andere zeedieren die in het rif leven behalve voor zoogdieren die in het rif leven en ook niet voor andere dieren uit andere gebieden rotsen: hoge rots met koraal kleine rots met koraal robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht veranderd door: robje - Maandag, 20 Jun 2011, 19:14
Bericht onderwater dieren pack dieren: stekelbaars keizersvis anemoonvis onechte karetschildpad karetschildpad warana gewone platstaart schildpadkopzeeslang hondshaai atlantische grondhaai atlantische verpleegsterhaai adelaarsrog blauwvlekpijlstaartrog geblokte murene murene steenvis rafelvis zeenaald koraalduivel maanvis sabeltandslijmvis parelhoenkogelvis luipaardtrekkervis stekelrugkoff ervis tapijtkogelvis kwal zeenaaktslak gewone zeekat blauwringoctopus bidsprinkhaankreeft poetsgarnaal wit en zwartpuntrifhaai papegaaivis schorpioenvis forelbaars vleermuisvis zeebrasem grijze rifhaai barracuda pincetvis klipvis koraalvlinder klompvis napoleonvis nautilus pauwoogkeizersvis pitvis potvis reuzenkogelvis z eedonderpad koraalbaars rode poon rode zee doktersvis gitaarrog schoolmeester snapper trompetvis walvishaai zeepaardje ombervis poetsvis planten: doopvontsschelp anemoon z eekomkommer bloedkoraal zeester diadeemzee-egel goudspons spons waaierkoraal hersenkoraal zonneroos yellow feathers brandkoraal groene zoetwaterpoliep mossel schuilplaats: onderwatergrot met koraal als schuilplaats voor zeedieren zoals vissen en andere zeedieren die in het rif leven behalve voor zoogdieren die in het rif leven en ook niet voor andere dieren uit andere gebieden rotsen: hoge rots met koraal kleine rots met koraal robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 19 Jun 2011 om 20:37
jurrijan
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 12:27 | Bericht # 256
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zal wel papegaaie willen en vleer muizen en een paar egel soorten en meer slagen enzo en dan geen hagedissen meer want daar hep je er al 10000 van maar ik wil ook graag speeltuin dingen en boederij dieren lijkt me cool
Bericht ik zal wel papegaaie willen en vleer muizen en een paar egel soorten en meer slagen enzo en dan geen hagedissen meer want daar hep je er al 10000 van maar ik wil ook graag speeltuin dingen en boederij dieren lijkt me cool Bericht getypt door - jurrijan Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 12:27
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 20:44 | Bericht # 257
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
misshien kan je die bogen voor over de paden ook maken voor een breder pad want daar stoor ik mij aan want mijn paden zijn vaak 2 breed
Bericht misshien kan je die bogen voor over de paden ook maken voor een breder pad want daar stoor ik mij aan want mijn paden zijn vaak 2 breed Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 20:44
floris007
Datum: Dinsdag, 05 Jul 2011, 11:24 | Bericht # 258
ZTSF Gegevens
Groep: Blocked
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
een verhoogd pad waar je gewoon grond op kan doen, dat zal wel handig zijn Floris'%)
Bericht een verhoogd pad waar je gewoon grond op kan doen, dat zal wel handig zijn Floris'%) Bericht getypt door - floris007 Toegevoegd op 05 Jul 2011 om 11:24
Luipaardgekko4
Datum: Vrijdag, 08 Jul 2011, 16:05 | Bericht # 259
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (jurrijan )
ik zal wel papegaaie willen en vleer muizen en een paar egel soorten en meer slagen enzo en dan geen hagedissen meer want daar hep je er al 10000 van maar ik wil ook graag speeltuin dingen en boederij dieren lijkt me cool
hier is een pack met de gewone vampier en hier zijn de spix ara en de kakapo te downloaden.
Only after the last tree has been cut down. Only after the last river has been poisoned. Only after the last fish has been caught. Only then will you find that money cannot be eaten.
Bericht Quote (jurrijan )
hier is een pack met de gewone vampier en hier zijn de spix ara en de kakapo te downloaden.Bericht getypt door - Luipaardgekko4 Toegevoegd op 08 Jul 2011 om 16:05
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 09 Jul 2011, 22:42 | Bericht # 260
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ik Weet niet of het er al is,maar het lijkt me leuk als er een tunnel is waar dieren doorheen kunnen lopen ondergronds ,want als ik een Bush wil maken aan twwee kanten maak ik een brug wwaar ze onderdoor kunnen lopen maar dan vallen de bezoekers van de brug Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Zaterdag, 09 Jul 2011, 22:42
Bericht Ik Weet niet of het er al is,maar het lijkt me leuk als er een tunnel is waar dieren doorheen kunnen lopen ondergronds ,want als ik een Bush wil maken aan twwee kanten maak ik een brug wwaar ze onderdoor kunnen lopen maar dan vallen de bezoekers van de brug Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 09 Jul 2011 om 22:42