ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ robje, Ja, zoiets bedoel ik
heb weer even een moeilijk ideetje, dus als er een designer is die zijn hoofd hierover wilt breken...succes!
met behulp van verhoogd pad kan je bruggen maken (duhh) maar je kan alleen maar ergens over...(je ziet het waarschijnlijk al aankomen )
een tunnel!!
ik bedoel dan niet niet een put maken, verhoogd pad erboven op en dan een paar boompjes... maar meer dat je "echt" in de grond gaat en dat je daarboven nog steeds grond hebt, die je dan kan bewerken, andere habitat geven en heuvels op maken, dus waar je eigenlijk alles mee kan doen zoals bij de gewone grond
ik denk dat je het een beetje kan vergelijke met de onderwater tunnel maar ipv water, grond
misschien kan je ook een bord maken zoals in beekse bergen: waarop staat "stap niet uit" en "auto safari" dat kan je dan langs de autoweg zetten mij lijkt het wel leuk groetjes van ZooZa
dit is denk een moeilijken vraag maar kan er iemand een gebouw maken waar je vlees hooi en ander voetsel voor je dieren in kan stopen als opslag zoals in het echt ik bedoel een voerkeuken zoals in burgers zoo een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 09 Maa 2012, 18:02
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 22:15 | Bericht # 457
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik heb in mij ztao nieuw project wel zoiets gemaakt, met verhoogd pad dat van metaal (zo dat van die hekken van snowleo op ABC) en palen... hierop kan je perfect voor leggen... maar het voer ligt net boven de plank...
verder bevat het snowleo stable pack een hooi opslag, maar dit is niet echt een gebouw...
maar om het zogezegd te bereiden... dat bestaat denk ik nog niet...
een aangepast pack is wel een tof idee lijkt me...
Added (27 Maa 2012, 22:15) --------------------------------------------- heb weer ven een ideetje... een "nieuw" mm platform, eigenlijk meer gewoon een ontzichtbaar blokje van 1 op 1 (of kleiner)(zoals onzichtbaar verhoogd pad en hekken), zodat je toch shows kan geven op een zelfgemaakt platform, of dat groot lomp ding niet hoef te gebruiken
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 08:22 | Bericht # 458
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik heb wel een paar ideetjes:
-een hek dat kan opengaan, niet van boven naar beneden, maar van links naar rechts en andersom. Dit zie je vaak op boederijen en zo. -meerdere dingen voor bezoekers... dan denk ik aan een scenery kassa tafel, een eet-etalage (met eten erin) en bakken met zoutjes enzo. Ook wc's zouden mooi zijn (kijk maar naar Ray), realistiche speeldingen zijn ook nodig.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ik heb wel een idee een hack waar door de dieren niet in biotoopen indeeld maar in wereldelen zoals afrika azie amirika enz enz enz of is dat te moeilijk een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER