@ catfreako, ik denk dat je me verkeerdbegrijpt ik bedoel bijvoorbeeld de zebra afrika de banteng azie kangaroe australie eland amerika en de tuimelaar in oceanium een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, je bedoeldt dan ipv dieren selecteren op biotoop (waar een snelfunctie voor ) op wereldeel ook kan... dus dat die snelfunctei er komt, zodat je niet alle dieren moet afgaan voor dieren uit Eu of zo...
Begrijp ik het goed?? het is wel een goed idee, maar er is wel een klein probleempje, niet alle dieren zijn door de designers in een wereld deel geplaatst, als je het test zal je het niet snel zien, dat komt doordat ze de plaats van het dier dat je daarvoor geselecteerd had aannemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
een roltrap en een lift zal wel leuk zijn ik zie zelf ook wel wat in een draaiende deur voor gebouwen en in een labaratorium die je zelf kan maken en in door loop voliere deuren en in een cado shop die je zelf kan maken en dat je ook cado rekken hebt en een pack dat je zelf etens tentjes kan maken ik hoop dat een paar digners er wat mee kunnen groeten kevin Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ik zou het wel leuk vinden als van die plaatsbare jeeps komen maar dan jeeps zoals in het safaripark beekse bergen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER