ZT2 Design ideeën
Ikke
Datum: Maandag, 21 Sep 2009, 19:34 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Aegle, er staat een paar caracara's op deze sites, die zijn van Jannick, die zijn wel mooi! En wat ik mis, zijn vooral reptielen, zoals slangen en meer schildpadden!
Bericht Aegle, er staat een paar caracara's op deze sites, die zijn van Jannick, die zijn wel mooi! En wat ik mis, zijn vooral reptielen, zoals slangen en meer schildpadden! Bericht getypt door - Ikke Toegevoegd op 21 Sep 2009 om 19:34
rezasaurus
Datum: Woensdag, 23 Sep 2009, 18:42 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik zou graag een re afrikaanse olifant willen.
Bericht ik zou graag een re afrikaanse olifant willen. Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 23 Sep 2009 om 18:42
firecat
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 21:59 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
the log looks cool
Bericht the log looks cool Bericht getypt door - firecat Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 21:59
Laraatje2008
Datum: Zondag, 27 Sep 2009, 10:34 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (firecat )
the log looks cool
Why Firecat it looks cool. Say why you like something. Greetings from Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (firecat )
the log looks cool
Why Firecat it looks cool. Say why you like something. Greetings from Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 27 Sep 2009 om 10:34
ttiger
Datum: Zondag, 04 Okt 2009, 00:03 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
inderdaad zouden slangen erg mooi zijn. ik zou ook erg grag een sneeuwwitte tijger willen een witte tijger zonder strepen
Bericht inderdaad zouden slangen erg mooi zijn. ik zou ook erg grag een sneeuwwitte tijger willen een witte tijger zonder strepen
Bericht getypt door - ttiger Toegevoegd op 04 Okt 2009 om 00:03
frenkes
Datum: Maandag, 12 Okt 2009, 11:54 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou graag eens een mooie grote koedoe willen zien, ik heb er namelijk wel al één gevonden, maar die vind ik niet echt helemaal kloppen, en er is ooit eens een mooie koedoe gemaakt, maar die is nooit uitgebracht...
Bericht Ik zou graag eens een mooie grote koedoe willen zien, ik heb er namelijk wel al één gevonden, maar die vind ik niet echt helemaal kloppen, en er is ooit eens een mooie koedoe gemaakt, maar die is nooit uitgebracht... Bericht getypt door - frenkes Toegevoegd op 12 Okt 2009 om 11:54
rezasaurus
Datum: Maandag, 19 Okt 2009, 16:38 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik zou graag een re-utahraptor.
Bericht ik zou graag een re-utahraptor. Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 19 Okt 2009 om 16:38
jarni
Datum: Donderdag, 22 Okt 2009, 16:28 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zou een soort van grot verhoogd pad met een hele hoge rotsrailing willen zien en mischiem een bijpasend pad.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik zou een soort van grot verhoogd pad met een hele hoge rotsrailing willen zien en mischiem een bijpasend pad. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 22 Okt 2009 om 16:28
dierenfan
Datum: Donderdag, 22 Okt 2009, 16:37 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (ttiger )
inderdaad zouden slangen erg mooi zijn. ik zou ook erg grag een sneeuwwitte tijger willen een witte tijger zonder strepen
Ik kan je wel een opsturen! Het is een sneeuwwitte siberische tijger. Ik stuur hem wel via PB. Je kan hem downloaden op Zoo Tycoon Land!
Bericht Quote (ttiger )
Ik kan je wel een opsturen! Het is een sneeuwwitte siberische tijger. Ik stuur hem wel via PB. Je kan hem downloaden op Zoo Tycoon Land!
Bericht getypt door - dierenfan Toegevoegd op 22 Okt 2009 om 16:37
Tom
Datum: Vrijdag, 30 Okt 2009, 10:41 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou een hack willen dat de bezoekers niet meer zeuren dat ze de dieren niet kunnen zien...
Hoi, ik ben tom, een zoo tycoon gek X'D
Bericht Ik zou een hack willen dat de bezoekers niet meer zeuren dat ze de dieren niet kunnen zien... Bericht getypt door - Tom Toegevoegd op 30 Okt 2009 om 10:41