Ik zou graag een hack willen die ervoor zorgt dat je sommige dieren los kan laten lopen als hagedissen(downloads). Dan rennen de bezoekers niet meer weg en staat er niet: ...dier is niet omheind... enzo voort. Kijk eens in mijn design topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (Wertyum)
Mijn derde idee, hier is hij op dit moment mee bezig, IS: EEN KASSA WAAR JE KAN BETALEN , wel zo handig in een dierentuin, toch En als laatste voor vandaag: Is een boottocht in plaats van een autosafari ritje door de dierentuin, leuk langs apen eilanden varen en door het verblijf van tuimelaars en orka's heen varen Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik hoor graag reacties Wertyum
Kijk, dat noem ik nog eens goede ideeën! Ga zo door zou ik zeggen, hierdoor wordt ZT2 er alleen nog maar leuker op.
Added (27 Dec 2009, 20:51) ---------------------------------------------
Quote (Gordeldiertje22)
Ik zou graag een hack willen die ervoor zorgt dat je sommige dieren los kan laten lopen als hagedissen(downloads). Dan rennen de bezoekers niet meer weg en staat er niet: ...dier is niet omheind... enzo voort.
Ook dit vind ik een goed idee, ik snap af en toe toch al niet waarom er weer geroepen wordt dat er iemand achterna gezeten wordt door een dier terwijl alles gewoon netjes in de hokken rondloopt. Dit zou vast en zeker een hoop irritatie kunnen voorkomen. (Bij mij iig wel )
Datum: Zaterdag, 09 Jan 2010, 17:24 | Bericht # 63
suske
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo
zou het mogelijk zijn om een huisje te maken zoals op de foto (zie link), het lijkt me leuk om konijnen te kweken en ze aaan roofdieren te voederen www.hobbyjournaal.nl/?aktie=m349&var1=13-7-2008 alvast bedankt
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 17:28 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Heej, ik heb nog wel een idee. Als je updates plaatst van je zoo in je showroom topic, kun je eigenlijk niet goed zeggen dat 'we bezig zijn met het bouwen van' want je kan alleen een leeg hok laten zien. Daarom zou ik graag een soort van hijskraan pack willen. met o.a.: -Hijskraan op footer -Hijskraan op rupsbanden -Hijskraan op vrachtauto -Cementwagen -Kieptruck -Steigers -Kruiwagens -Van die ijzeren hekken die ze om een bouwplaats heen zetten met betonnen blokken eronder -Dranghekken -Betonnen vloerplaten -Betonnen muren en hekken -... -...
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 14:05 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik weet misschien wel een paar leuke dingen: Een pack waar alle dieren van een dierentuin in zitten. Borden waar op staan van ze zijn binnen. Deuren waar bezoekers ook door kunnen. Hek waar prikkeldraad boven op zit.
Datum: Zaterdag, 06 Feb 2010, 16:13 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
hoii
ik wil graag voor zoo tycoon meer paardenrassen heb al een boel paarden maar wil graag de haflinger de welsh pony het belgisch trekpaard en ik wil ook nog graag de lama als het kan wil ik bij de welsh ook in meerdere kleuren bont ,bruin enz wie kan/wil dit voor mij maken