ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik bedoel het specifiek wanneer de dieren over verhoogde paden lopen. Ik vind het zelf erg irritant als een dier over een verhoogd pad loopt en gaat zeuren over zijn biome. En dit kan je volgens mij niet oplossen met de biome-hack
Datum: Woensdag, 24 Feb 2010, 17:17 | Bericht # 82
max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hi guys, i´m sorry to post here in english. When i start playing Zoo Tycoon 2 I thought that one of the weak points of the game was the fences and Foliage. There was not much possibilities, and that in my opinion limits the simulation and the creation of realistic zoos. This problem seems to be solved, as some excellent designers worked on it, now i was wondering if it´s possible do create some new climbing structures for monkeys and other species, like ropes with logs, new monkey bars etc... I´m not a designer as you notest so i´m sorry if i said something that is impossible.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
hallo
ik wil graag voor zootycoon 2 dieren uit burgers zoo het is denk ik een enorme lijst maar dit zijn mijn wensen: de zwartvoetpinguïn realistische blauwe duiker zuid amerikaanse tapir borneo orang oetan rode duiker baltischeringelrob rode neusbeer laponderaap sri lanka panter goudjakhals maleise beer bintorung banteng siamang zwijnshert muntjak lierhert netpython watervaraan brillangoer goudwanggibbon sumatraanse tijger europees bosrendier europese flamingo europese lepelaar grote zilverreiger jufferkraanvogel de klut grote zaagbek scholekster reuzen rivier schildpaa australische dwerg aalscholver zeilhagedis radjaheend slangenhalsvogel mangrove reiger mangrove ijsvogel zeearend vale gier monniksgier abessijnse hoornraaf oostelijke kraanvogel glansfazant satyr tragopan roodsnavel kitta kleine zwaan patagonische rotsparkieten wespendief roerdomp trompetvogel neushoornvogel javaanse pauw koningsgier roodsnavelhokko laplanduil sneeuwuil geribbelde neushoornvogel hyacintara goulds' amadine kea rosé kakatoe westelijke laaglandgorilla zwartkappitta irena buulbuul schreeuwpiha sneeuwkaaproodborsttapuit waaierduif witwangfluiteend zonneral helmbasilisk aziatische kleinklauwotter capybara terekayschildpad rodriquez vliegende hond koningslipvis pincetvis eenhoornvis reuzendiklipvis luipaard trekkersvis gtaarrog rotschildgiraf paardantiloop hartebeest realistische dik dik realistische waterbok kroonkraanvogel roze pelikaan gebrilde bladneusvleermuis roodknie vogelspin melkslang rode kardinaal californisch dikhoornschaap gele kernbijter gambel's kwartel blauwe bisschop noord amerikaanse katfret rode lynx renkoekoet dooschildpad rode diamant ratelslang kitvos
zo dit is mijn wensen lijst ik hoop dat jullie er wat kunnen maken voor mij of dat jullie weten of ze al te downladen zijn
groeten ruben
Added (28 Feb 2010, 19:27) --------------------------------------------- o ik was nog een dier vergeten een realistische koedoe en gtaarrog moet zijn gitaarrog XD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
jarni op ZTW is het reuizengordeldier te downloaden
Added (09 Maa 2010, 14:23) --------------------------------------------- ik wil graag meer vogelsoorten zoals de papegaai ,kaketoe ,pelikaan enz en ik wil grag de borneo orang oetan
voor een van de beste koedoe's zal je moeten wachten op die van ludozoo op environ, er is daar al een standbeeldversie van gerealeased als voorproefje.