ZT2 Design ideeën
zebraatje
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 18:16 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
weet je of die koedoe al bijna klaar is ?
Bericht weet je of die koedoe al bijna klaar is ? Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 18:16
casey
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 19:44 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou het leuk vinden om meer objecten te zien. Het lijkt me erg echt om verbouwingen te zien in de dierentuin. Bijv. bord met "werk in uitvoering" kruiwagen stijgers halve gebouwen halve dierenverblijven
Bericht Ik zou het leuk vinden om meer objecten te zien. Het lijkt me erg echt om verbouwingen te zien in de dierentuin. Bijv. bord met "werk in uitvoering" kruiwagen stijgers halve gebouwen halve dierenverblijven Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 19:44
Terdo
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 19:57 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
halve gebouwen en halve dierenverblijven kun je zelf bouwen gewoon je verblijven nog niet helemaal af maken
Always look on the bright side of life!
Bericht halve gebouwen en halve dierenverblijven kun je zelf bouwen gewoon je verblijven nog niet helemaal af maken
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 19:57
jarni
Datum: Zondag, 21 Maa 2010, 21:55 | Bericht # 94
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik denk dat hij bedoelt dat je bijvoorbeeld een hek ziet waarvan er bijvoorbeeld aleen een stalen frame staat. en met halve gebouwen bedoelt hij denk ik bijvoorbeeld kraampjes waarvan de mmuren nog niet kompleet zijn en geen dak hebben.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik denk dat hij bedoelt dat je bijvoorbeeld een hek ziet waarvan er bijvoorbeeld aleen een stalen frame staat. en met halve gebouwen bedoelt hij denk ik bijvoorbeeld kraampjes waarvan de mmuren nog niet kompleet zijn en geen dak hebben. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 21 Maa 2010 om 21:55
casey
Datum: Maandag, 22 Maa 2010, 20:08 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik was misschien niet al te duidelijk. Jarni begrijpt het beter. Met "halve gebouwen" bedoel ik gebouwen in aanbouw.
Bericht Ik was misschien niet al te duidelijk. Jarni begrijpt het beter. Met "halve gebouwen" bedoel ik gebouwen in aanbouw. Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 22 Maa 2010 om 20:08
bram112
Datum: Dinsdag, 23 Maa 2010, 17:44 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik mis een paar dinos
hoi hallo
Bericht ik mis een paar dinos Bericht getypt door - bram112 Toegevoegd op 23 Maa 2010 om 17:44
rickiepoiesz
Datum: Vrijdag, 26 Maa 2010, 13:57 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Een Siberische wilde kat is wel leuk.. deze klimt veel.
Bericht Een Siberische wilde kat is wel leuk.. deze klimt veel. Bericht getypt door - rickiepoiesz Toegevoegd op 26 Maa 2010 om 13:57
jasonmateo
Datum: Dinsdag, 30 Maa 2010, 16:05 | Bericht # 98
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik dacht aan deze dieren en dingen. condor spinaap wolaap zout water krokodil potvis blauwe pijl staart rog pijl inktvis vale gier onderwater koepel volière glazen volière
Bericht ik dacht aan deze dieren en dingen. condor spinaap wolaap zout water krokodil potvis blauwe pijl staart rog pijl inktvis vale gier onderwater koepel volière glazen volière
Bericht getypt door - jasonmateo Toegevoegd op 30 Maa 2010 om 16:05
jarni
Datum: Dinsdag, 30 Maa 2010, 16:20 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
de volière en glazen volière staan op de site van sophie(zeta-desings) de potvis op ZT.NL,en de zout waterkrokodil bestaat ook al. en mijn idee:een grote termietenheuvel als rondleidings object.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht de volière en glazen volière staan op de site van sophie(zeta-desings) de potvis op ZT.NL,en de zout waterkrokodil bestaat ook al. en mijn idee:een grote termietenheuvel als rondleidings object. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 30 Maa 2010 om 16:20
zebraatje
Datum: Dinsdag, 30 Maa 2010, 20:45 | Bericht # 100
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ik heb ook nog een idee een glaswand zoals bij burgers zoo dat je onder de vissen door kan lopen
Bericht ik heb ook nog een idee een glaswand zoals bij burgers zoo dat je onder de vissen door kan lopen Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 30 Maa 2010 om 20:45