ZT2 Design ideeën
rezasaurus
Datum: Donderdag, 01 Apr 2010, 20:16 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik mis in zt2 echt mooie gordeldieren.
Bericht ik mis in zt2 echt mooie gordeldieren. Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 01 Apr 2010 om 20:16
killerwhale
Datum: Maandag, 05 Apr 2010, 11:56 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou graag Ara's zien. En ook katatoe's google
Rip Sharkan Orka van Marineland LOST!
Bericht veranderd door: killerwhale - Maandag, 05 Apr 2010, 11:57
Bericht Ik zou graag Ara's zien. En ook katatoe's google Bericht getypt door - killerwhale Toegevoegd op 05 Apr 2010 om 11:56
robinnijhof
Datum: Maandag, 05 Apr 2010, 15:12 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wat insecten zou leuk zijn of een hal waar de dieren in los kunnen lopen en de mensen er door heen.
Bericht Wat insecten zou leuk zijn of een hal waar de dieren in los kunnen lopen en de mensen er door heen. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 05 Apr 2010 om 15:12
Laura
Datum: Dinsdag, 06 Apr 2010, 14:17 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
voor een water verblijf dat je door de gang naar de dieren kan kijken een soort tunnel en slangen mis ik ook wel.een restaurant met bedreigde diersoorten of andere stijlen.
Bericht voor een water verblijf dat je door de gang naar de dieren kan kijken een soort tunnel en slangen mis ik ook wel.een restaurant met bedreigde diersoorten of andere stijlen. Bericht getypt door - Laura Toegevoegd op 06 Apr 2010 om 14:17
casey
Datum: Woensdag, 07 Apr 2010, 04:46 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb de paden naast de dierenverblijven met verhoogde paden overdekt. De pilaren heb ik daarna verwijderd. Het ziet er net als een tunnel uit. Ik heb zo ook een overdekt gebouw gemaakt met een ingang en een uitgang, dieren verblijven en een eethoek.
Bericht Ik heb de paden naast de dierenverblijven met verhoogde paden overdekt. De pilaren heb ik daarna verwijderd. Het ziet er net als een tunnel uit. Ik heb zo ook een overdekt gebouw gemaakt met een ingang en een uitgang, dieren verblijven en een eethoek. Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 07 Apr 2010 om 04:46
ikbenkevin
Datum: Zondag, 30 Mei 2010, 12:09 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
een pack voor reptielen. een klein huisje waar je doorheen kunt lopen en dieren verzorgen zoals watersalamanders en korenslangen. ererer
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht een pack voor reptielen. een klein huisje waar je doorheen kunt lopen en dieren verzorgen zoals watersalamanders en korenslangen. ererer
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 30 Mei 2010 om 12:09
kikkertjedap
Datum: Maandag, 07 Jun 2010, 15:51 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik weet dat er volieres zijn maar ik kan ze niet downloaden op zeta en op de oude zt site weet iemand ergens anders ???
Bericht ik weet dat er volieres zijn maar ik kan ze niet downloaden op zeta en op de oude zt site weet iemand ergens anders ??? Bericht getypt door - kikkertjedap Toegevoegd op 07 Jun 2010 om 15:51
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 15 Jun 2010, 16:09 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
een pack met sneeuwuilen en ara's enzovoort zou wel erg leuk zijn ererer
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht een pack met sneeuwuilen en ara's enzovoort zou wel erg leuk zijn ererer
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 15 Jun 2010 om 16:09
Alexander
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 14:04 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
andere ingang die oude begint saai te worden Alexander
Bericht andere ingang die oude begint saai te worden Alexander
Bericht getypt door - Alexander Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 14:04
tigerman
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 14:06 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Een dak dat bij de rotsmuren van raymond past wil ik wel. Want als ik nu een binnenverblijf maak voor een verblijf waarin ik de rotsmuren gebruik, wil ik wel een bijpassend dak. Kan je di alsjeblieft maken raymond?
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Een dak dat bij de rotsmuren van raymond past wil ik wel. Want als ik nu een binnenverblijf maak voor een verblijf waarin ik de rotsmuren gebruik, wil ik wel een bijpassend dak. Kan je di alsjeblieft maken raymond? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 14:06