meschien een goed idee dat alle soorten voedsel op de verhogden dingen van snowleo kunnen dus niet alleen de waterbak en carcas vlees een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 16:26 | Bericht # 506
mvd24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb een idee voor realistische binnenverblijven en zal het proberen goed uit te leggen.
hoge muren (diverse hoogtes) met daarop een afbeelding (foto of schildering) van bijvoorbeeld een regenwoud of savanne.
In zoo's zie je vaak dat (een deel van) de achtergrond van een binnenverblijf beschilderd is (of beplakt is met een foto) met het natuurlijke leefgebied. Bijvoorbeeld zoals bij de gibbons in Taman Indah in Blijdorp. Of de binnenverblijven in het Azie huis.
Je zou dan een paar varianten moeten hebben, zodat je bij grotere verblijven niets steeds hetzelfde plaatje zit. Of een aantal die samen een groter plaatje vormen. Achter het binnenverblijf maak je dan een gang voor de verzorgers en dan kies je bijvoorbeeld een bakstenenmuur als buitenmuur, zodat je aan de buitenkant van het gebouw niet die afbeelding ziet.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor egaal wit of lichtblauw geschilderde muren in verschillende hoogtes. Die worden ook vaak gebruikt voor binnenverblijven van bijvoorbeeld vogels en reptielen. Misschien net echt een uitdaging voor designers (waarschijnlijk eenvoudig te maken), maar wel heel handig als je geinteresseerd bent in realisme.
Dit bestaat al, maar met schilderingen er op niet maar je kan gewoon reskins maken @ mvd24, Maar, als wij het zt2signteam het europa pack af hebben kunnen we kijken of we zo een pack kunnen uitbrengen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 17:39 | Bericht # 510
mvd24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hoge muren (diverse hoogtes)
Dit bestaat al, maar met schilderingen er op niet maar je kan gewoon reskins maken
Ja dat er hoge muren bestaan, wist ik. Het ging me voornamelijk om die afbeeldingen. Ik kan zelf niet reskinnen, maar ik verwachte al dat het voor designers waarschijnlijk eenvoudig zou zijn om zo iets te maken. Vandaar misschien dat dit soort eenvoudige, maar handige dingen er nog niet zijn als download?