ZT2 Design ideeën
wollykonijn
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 18:05 | Bericht # 511
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ mvd24 , Idd, ik kan eens kijken of ik iets kan reskinnen maar ik denk dat ik een download ga maken
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ mvd24 , Idd, ik kan eens kijken of ik iets kan reskinnen maar ik denk dat ik een download ga maken Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 18:05
Real_thomas
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 18:11 | Bericht # 512
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Debby, kan ik je PB'en voor wat texturen? Ik heb namelijk nog wat ideeën.. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Debby, kan ik je PB'en voor wat texturen? Ik heb namelijk nog wat ideeën.. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 18:11
wollykonijn
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 18:34 | Bericht # 513
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Real_thomas , Ja hoor,maar als het modellen zijn krijg je een download zonder texture tot ik die uv mapping helemaal onder controle heb
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Real_thomas , Ja hoor,maar als het modellen zijn krijg je een download zonder texture tot ik die uv mapping helemaal onder controle heb Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 18:34
Real_thomas
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 18:37 | Bericht # 514
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Nee, reskin.. Ik ken ook wel een site met leuke modellen om te ïmporteren.. Maarja, ik moet dan wel even naar de sites zoeken. Gr.Thomas
Bericht Nee, reskin.. Ik ken ook wel een site met leuke modellen om te ïmporteren.. Maarja, ik moet dan wel even naar de sites zoeken. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 18:37
wollykonijn
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:08 | Bericht # 515
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Real_thomas , Oke als je dat zou willen is dat erg fijn, P.s ergens in dit topic heb je al zo'n site staan alleen moet je betalen voor die modellen, tenminste er staat dat je er dollars voor moet geven deze site: link!
Bericht @ Real_thomas , Oke als je dat zou willen is dat erg fijn, P.s ergens in dit topic heb je al zo'n site staan alleen moet je betalen voor die modellen, tenminste er staat dat je er dollars voor moet geven deze site: link! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:08
Real_thomas
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:15 | Bericht # 516
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ja, deze zijn gratis. (die link komt van mij ) Bedankt! Gr.Thomas
Bericht Ja, deze zijn gratis. (die link komt van mij ) Bedankt! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:15
wollykonijn
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:19 | Bericht # 517
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Real_thomas , Bij mij zecht ie dat de dollars kosten waar moet ik ze in hemelsnaam downloaden eigenlijk??
Bericht @ Real_thomas , Bij mij zecht ie dat de dollars kosten waar moet ik ze in hemelsnaam downloaden eigenlijk??Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:19
Real_thomas
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:22 | Bericht # 518
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik geloof dat dat een soort van ZTAO met blender is xD Gr.Thomas
Bericht Ik geloof dat dat een soort van ZTAO met blender is xD Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:22
hananas59
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:24 | Bericht # 519
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bij mij zegt ie ook dast uik moet betalen er staaan erg mooie tussen
Bericht bij mij zegt ie ook dast uik moet betalen er staaan erg mooie tussen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:24
wollykonijn
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 19:27 | Bericht # 520
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ hananas59 , Idd! @ Real_thomas , Klopt maar kan jij hem wel gewoon downloaden want er staan blauwe pijltjes langs om te downloaden alleen bij mij doen die niks
Bericht @ hananas59 , Idd! @ Real_thomas , Klopt maar kan jij hem wel gewoon downloaden want er staan blauwe pijltjes langs om te downloaden alleen bij mij doen die niks Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 19:27