Datum: Zaterdag, 23 Mei 2009, 16:30 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Mooi gedaan! Alleen net als sommige zeggen is de overkapping donkerder dan de muren, maar dat gaat wel goed komen. Voor de rest kan ik alleen zeggen : "Nice job!"
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
hier is de screen! op het verhoogde pad zie je er 2 (eigenlijk 3) staan, je ziet dat ze vrij licht van kleur zijn. maar als we ze naast rotsen en rots muren zetten vallen ze niet meer zo op (links in 't midden)
dit is een zeeleeuwen verblijf/ jan van genten verblijf, in iedergeval, die komen er nog in
dit is mijn beste verblijf ooit, dus ik wil bedanken: -jannick voor coastal skies -raymond voor mij helpen en zijn rotsmuren -Sophietje voor haar voliére muren -mij zelf voor dit idee -errol voor de skin doorsturen die ik niet kon vinden.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Bericht veranderd door: africanfreak - Zaterdag, 23 Mei 2009, 18:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, zoals ik al zei op zt.nl is dit een mooi verblijf geworden en die rotsoverkapingen passen er precies bij!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
kust is te zien in showroom topic op ZT.NL!, eveneens als mijn woestijn hier een paar screens van de woestijn overkapping. *tot zover de screens uit mijn ecodisplay* bij de 1e 3 screens is er een dak aanwezig, waardoor je 2 verschillende kleuren rotsen krijgt, op onderstaande screen zie je dat het in het daglicht allemaal meevalt. de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Alweer een geslaagde overkapping! Volgens mij zal deze ook mooi bij savanne of kreupelhout passen. Waarom heeft niemand hier eerder aan gedacht, het idee ligt zo voor de hand! Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echt een super vette design als ik eerlijk moet zeggen, hiermee kan je de omgeving mooi bij de verblijven trekken "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ik vind die kustoverkapping grandioos mooi en ga je verder met deze overkappingen want je mist er wel een hoop in zt. Ga zo door zou ik zeggen en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!