ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb echt een vet idee: zo'n luik van het binnen verblijf naar het buitenverblijf die open en dicht kunnen, een soort ingang van een showbassin alleen dan voor op land. het moet wel voor bassin muren zijn want die gebruik ik voor de binnenverblijven.
de maker alvast heel erg bedankt,
gr. cas
Added (12 Jun 2009, 18:55) --------------------------------------------- waar kan ik trouwens een luipaard voor op de savanne vinden?
Zoals ik al eens gezegd heb, dit is naast de rotsmuren en volière's , één van de beste downloads die ik ooit heb gedownload en heb gezien. Het is fantastisch goed bruikbaar. Het zou natuurlijk leuker zijn als het gemesht was, maar ja, ik heb al gelezen dat je daar mee wat problemen hebt. Misschien kan ik je er wel mee helpen ? Een prachtige aanwinst voor iedereen die van ZT2 houdt ! Geweldig gedaan Africanfreak !
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
een heel mooi pack maar toch heb ik een opmerking : kan je er voor zorgen dat ze in de game niet meer zo fel zijn ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
sorry dat ik zo laat reageer. @ sander, dit kan, maar dan moet ik per object de nif helemaal veranderen, en dat was erg moeilijk. zoals je ze nu ziet passen ze het beste bij de rotsen ingame, ik weet dat woestijn wat afsteekt bij raymond's rots muren, maar 't is nu eenmaal zo
@ chrishi83: white animal? the bunny?
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!