de dolfijn heeft wat uitstel omdat MM er niet op staat (heb model en skin van iemand gekregen zodat ik m'n tucuxi weer kon maken, maar 't is wat anders geworden) en het konijn duurt ook eventje omdat ik wat bestanden moet uit vogelen :P
wat ik ermee wil zeggen is, dat als je iets moet modeleren, maar het niet kan dat ik dat wel voor je wil doen.
een PB'tje sturen is voldoende, ik zeg JA als ik denk dat ik dat model wel goed krijg.
(skinnen lukt niet echt, modeleren treft me goed)
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, De dolfijn vind ik hartstikke mooi met die kleuren. De konijn lijkt het meeste op een eekhoorn. Ik snap dat die nog niet klaar is. Maar dat komt wel in orde met jouw kwaliteiten. Komt goed en ga zo door!! Mooie dieren. Groetjes en fijne dagen nog van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Echt heel leuk maar het model van het konijn is een beetje raar, want ik denk dat zijn oren langer moeten en zijn staart beter afgewerkt moet worden maar ik begrijp natuurlijk dat dat moeilijk is, ik heb het tenslotte ook zelf dieren gemaakt.
Voormalig Crewlid
Directeur
Op verzoek van Africanfreak weer heropend. Kom maar op met die leuke projecten van je!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ok, ik geef 't op met modeleren. vanaf ga ik een modeleerder zoeken die voor mij wilt modeleren :P en ga ik voor andere skinnen
een simpele reskin, de bedoeling is om meerdere rots-overkappingen te krijgen. hierdoor kun je leuke rotsachtige verblijven aankleden. op de screen in gebruik gemaakt van de rotsmuren van Raymond. (rey) zoals je ziet past het goed bij elkaar, je kan dit ook doen met de rotsmuren van Sophietje, de Rotsbassin van toekomstige Spectacular shows, en de Rotsmuren part 2 van Raymond die op komst is
ik hoop dat ze een beetje in de smaak vallen het is simpel, er is niet gemodeleert, ik weet het maar ik kan niet anders. maar het voegt wat mij betrefd wel iets toe.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja zeker te weten, ik vind het supermooi want het past goed bij de rotsmuren van Raymond (niet van REY, apart projectje van Raymond zelf). Maar ik vind het mooi hoor en ga zo door. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
jep de skin is iets donkerder, is wat mis mee in de nif . dat ga ik nog eens aanpassen :P maar daar heb ik eerlijkgezegd ray's hulp voor nodig :P de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!