Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 17:39 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi hoor Africfreak en echt knap en maak je meer van die soort overkapingen en nu kun je voor elk biome een aparte overkaping neerzetten en dat maakt de dierentuin meer en meer realistsicher. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hi AfricanFreak,
Vind de overkappingen erg mooi gemaakt, denk dat de kreupelhout overkapping een van mijn favouriten is Hoop dat je er nog meer gaat maken, deze overkappingen zullen de zoo's namelijk een stuk realistischer maken Ga zo door!
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
zo, hier is de laatste update van de overkappingen, binnen kort zal ie te downloaden zijn
de hele rij van binnen :P
ik breng een zt 2 pack uit, en een marine mania pack ( de MM 2 biome's) want als je geen MM hebt heb je ook niks aan de biotopen :P
hieronder stel ik je voor aan de 5 nieuwe overkappingen.
savanne
rif, leuk om te weten dat deze skin er eerst voor geen meter opzat, ik heb de rots skin zelf uitgebreid, en hier en daar een stukje koraal geplakt anders had je zwart met rotsen en wat dooie visjes op de overkapping zitten XD het gematigde woud moeras ^^ en de zeebodem.
ik neem aan dat we ze nu allemaal wel kennen, dus hier op een rijtje :P zoek zelf maar uit welke volgorde het is XD
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 12:54 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Africanfreak, Ik vind ze heel mooi gelukt en zeker die van de zeeoverkapingen, die maken het egt af, door het koraal dat je eraan tegen heb geplakt en ook de blauwige kleur!! De Savanne vind ik wat minder, omdat ik daar geen structuur ik kan vinden zoals bij de andere en dat vind ik wel jammer. Maar voor de rest toppie en de zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!