Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 15:50 | Bericht # 31
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
maakt niet uit, ik blijf wel wachten, want hoe langer je erover doet hoe mooier het gaat worden, dat weet ik zeker! en aangezien je erg goed bend in tijger verblijven, word het vast erg mooi!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 17:26 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Inderdaad 5 keer iets ergs mooi gemaakt, maar allemaal voor niks. Maar de site wordt wel mooi inderdaad
Added (24 Nov 2010, 17:26) --------------------------------------------- Dan toch eindelijk, de site staat weer online!
Enorm gepimpt, nieuwe foto's van de zoo, en nieuwe pagina's, nieuwe teksten*, samen verpakt in een totaal nieuw ingedeelte site! Wel staat niet alles online, maar dat gaat wel gebeuren horen. zodra je wel uitgelezen en -gekeken bent, komt er wel iets online. Er wordt dus volop gewerkt.
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 21:07 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ook al is er qua screens alleen gorrila's en panda's bij gekomen, toch is ie ook super geworden en ik weet dat er snel nog meer komt, dus niet dat je een pissige reactie stuurt van: "zoals ik al zei, we zijn er nu hard mee aaan het werk, als je alles hebt doorgekeken is er alweer wat nieuws!" (niet dat ik dat van je verwacht, maar ik zeg het gewoon even )
9
Curator
Panda's en Gorrila's zijn erbij gekomen, maar er zijn ook andere vernieuwd, zoals de Lippenberen, Sberische Tijgers, Lynxen en de Ara's.
Het kan trouwens zijn datje dingen nog in het Nederlands ziet, doordat ik gewoon Nederlands schrijf, en daarna Tigerman het nog gaat vertalen. Dus dan moet het nog vertaald worden. Ik weet nog niet hoe ik een pagina apart tijdelijk offline kan halen. Zo wel, is die pagina offline, wordt er nog aan gewerkt, hij zal dan zosnel mogeijk weer online worden geplaatst
Added (26 Nov 2010, 21:09) --------------------------------------------- De site is voor heel even afgesloten, Vanwege dat ik te veel bijlagen heb op de site, en die even allemaal weggooi, en dan weer herplaatst. Zodat de onnodige even weg gaan. Dat kan tot 22:00 duren.
Maar dan is hij nog niet helemaal open, want velen pagina's moeten nog worden vertaald. En een internationale bezoeker zou zich dood zoeken op de site, omdat nu haast de helft nederlands is
Maar dit moet je niet opvatten als een hele grote remake. Gewoon even omdat ik bezig ben met de site
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Donderdag, 25 Nov 2010, 11:44
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 17:55 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
hoi tigerkeeper,
heb je nog iemand nodig voor je site? ik kan bijvoorbeeld helpen achter de schermen of helpen met zoo's maken (mijn zoo in het ZTAO is alweer oud, ik bouw nu nog beter (naar mijn mening)). Ik hoor het nog wel.
MVGR Kevin (ikbenkevin)
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 20:01 | Bericht # 36
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Volgens mij heeft hij geen hulp nodig, ik vertaal alles, en het is zijn site, dus ik denk niet dat hij jouw zoos erop wil zetten... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (dinojos)
tiger man volgensmij mag Ikbenkevin het wel aanbieden, en volgensmij is Tigerkeeper ook wel oud genoeg om zelf antwoord te geven. Sorry als dit Mod. over komt.
ik weet niet of het mod overkomt. maar aardig dat je dit even zegt. en noem me maar gewoon kevin
kevin
Added (07 Dec 2010, 13:05) --------------------------------------------- tigerkeeper ik kan wel een banner maken ofso de banner die ik nu heb is alweer een beetje oud maak nu mooiere. laat maar even weten of je het wat vind
kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
9
Curator
Ik zit nog te denken om toch hem een ietwat unieker look te geven. Deze heb ik zo uit de style lijst gehaald. Is iemand hievoor in ofzo?
Added (16 Jan 2011, 13:19) --------------------------------------------- Ik heb de site gister offline gehaald. Dit omdat ikw ou beginnen met de style veranderen. Maar doordat dit zo'n probleem werdt voor de site, moest ik het afbreken. Ik heb inmiddels alles weer terug. Ook ben ik de taken aan het in halen, want ik moest nog wel wat van mijn zoo's online plaatsen. Maar het leukste is nog dat ik een nieuw gedeelte ga maken, de Contest. Hier kan je de contest zien waar ik aan mee heb gedaan.
Added (16 Jan 2011, 13:45) --------------------------------------------- Hij gaat vanmiddag geloof ik were de lucht in!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!