ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb je de vorige keer gezegd dat het niet zo erg was dat je mijn stijl een beetje afkeek, maar ik vind de zelfde look wel een beetje be-angstigend. Zou je die wel kunnen wijzigen, de indeling kan je laten staan, maar ik vind dit een wel een beetje naar.
PS: Ik ben niet boos, en voel je ook absoluut niet aangevallen of ondergeschikt aan mij, maar dit zou verwarend van de ZT-wereld.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
9
Curator
Kan ik de look veranderen, want ik wil dat ook wel prima verzorgen. Dat logo komt nou net niet mooi over. Ik heb je via PB al een berichtje gestuurd. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 14:34 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
mensen vergis je niet omdat ik voor alles al iemand heb. je mag gerust alvast ideën neerzetten of vragen of je iets mag doen.
Kevin
Added (14 Dec 2010, 20:48) --------------------------------------------- @ tigerman en chickboy Vinden jullie de site mooi? je mag gerust zeggen wat ik moet veranderen
kevin
Added (15 Dec 2010, 14:34) --------------------------------------------- @ iedereen wil iemand nog tester worden? TigerKeeper is nu mijn enige (en daar ben ik erg blij mee) ik heb namelijk nog meer testers nodig voor mijn nieuwe verblijven? en kunnen jullie een leuke naam verzinnen voor een nieuw project van mij? het gaat over allemaal zoo's in een bepaald thema. zoals Bush, Savannah, Forest etc. etc.
MVGR Kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 15:02 | Bericht # 17
9
Curator
Je hebt Projects, maar in principe is het allemaal één project. Dus het is beter om hem Project inplaatst van Project te noemen.
Frank PS: Voor de makkelijkheid kan je hem ook wel als afkorting MTP noemen. Maar op de site hoeft dat niet als vakje. Daar kan je gewoon Magic Theme's Project noemen.
Added (15 Dec 2010, 15:02) --------------------------------------------- Zou ik trouwens zorgen dat je berichten op de Homepage komen. Dat heb ik ook en dat kan behoorlijk handig zijn.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!