ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Hallo mede-forummer voor mijn nieuwe site heb ik een vertaler (engels) nodig (je kan het adres krijgen via pb) ik zoek het liefst iemand die normaal engels spreekt dus zonder vertalen.nu of Google vertalen internationale leden mogen ook, graag zelfs
Kevin ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- Hello fellow forum rooms, for my new site I have a translator (english) need (you can get the address from OJ). I'm looking for preferably someone who is just normal English without vertalen.nu or Google translate. International members may also, with great pleasure.
Sorry for my bad english, but I'm just not too well in English (so therefore I needed a translator) Kevin
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Maandag, 27 Dec 2010, 17:42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik kan chickboy misschien helpen, ik vertaal Tigerkeeper's site al, en ik heb 3 jaar vloeiend engels gesproken Ik heb wel werk aan Tigerkeeper's site, dus ik kan niet full-time actief zijn, maar meestal wel. Banner+Avatar made by McCamel
3
Kassa Medewerker
bedankt jongens, zou ik misschien even jullie google account mogen om de site met jullie te delen.
@tigerman er valt nu toch nog niet zo heel veel te vertalen. Maar als je heel soms even wilt helpen vind ik het goed
@allebei ik heb het adres doorgestuurd en nogmaals heel erg bedankt. als je iets wilt veranderen zodat de engelse tekst mooier/beter uitkomt mag dat gerust. Zal ik jullie echte naam of forumnaam bij de credits zetten?
@iedereen als jullie nog andere ideeën hebben voor mijn site hoor ik het graag als alles vertaald is zet ik ook hier de link neer.
ik zoek nog hulp voor: bedenken van introteksten (voor beginscherm dierentuinen) Testers (ik bedoel eigenlijk mensen die kijken of mijn verblijven aan hun speciale waarden voldoen, maar ik wist niet wat ik op moest schrijven)
kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
ik wil ook hartelijk mee werken, ik zo je wel wat dingen kunnen leren over lay-out en andere handige Google-site zaakjes. Ook de intro teksten bij dierentuinen en dieren/verblijven/gedeeltes wil ik wel aan mee werken. Mijn e-mail is spookyhetwasietsmet@live.nl , voor de credits (Of hoe je het ook noemt) is TigerKeeper wel toegestaan. En testers, ik denk wel dat het gaat lukken.
Frank
PS: Voor die gene die denken: 'Poe, en dan ook nog z'n eigen site! Dat gaat hij niet redden.' ik heb een boodschap 'Ik denk van wel'
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
3
Kassa Medewerker
Quote (TigerKeeper)
PS: Voor die gene die denken: 'Poe, en dan ook nog z'n eigen site! Dat gaat hij niet redden.' ik heb een boodschap 'Ik denk van wel'
thats the spirit!
ik heb jullie alle drie toegevoegd en TigerKeeper zullen we verder praten via de e-mail? ik stuur mijn e-mail wel via pb. en heel erg bedankt dat je die introteksten wil doen en het testen dat waardeer ik echt.
en iedereen je hoeft niet bekend te zijn (op deze site) als je mee wilt doen. iedereen mag meedoen als je zelf nog iets weet, mag je het gerust zeggen
als ik ooit iets voor jullie drie kan doen, moet je het maar zeggen
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.