Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

KZG (Kevin's Zoological Gardens) !GESLOTEN!
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 13:55 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

Hallo mede-forummer
voor mijn nieuwe site heb ik een vertaler (engels) nodig (je kan het adres krijgen via pb)
ik zoek het liefst iemand die normaal engels spreekt dus zonder vertalen.nu of Google vertalen
internationale leden mogen ook, graag zelfs

Kevin
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------
Hello fellow forum rooms,
for my new site I have a translator (english) need (you can get the address from OJ).
I'm looking for preferably someone who is just normal English without vertalen.nu or Google translate.
International members may also, with great pleasure.

Sorry for my bad english, but I'm just not too well in English (so therefore I needed a translator)
Kevin

Bericht veranderd door: ikbenkevin - Maandag, 27 Dec 2010, 17:42
BerichtHallo mede-forummer
voor mijn nieuwe site heb ik een vertaler (engels) nodig (je kan het adres krijgen via pb)
ik zoek het liefst iemand die normaal engels spreekt dus zonder vertalen.nu of Google vertalen
internationale leden mogen ook, graag zelfs

Kevin
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------
Hello fellow forum rooms,
for my new site I have a translator (english) need (you can get the address from OJ).
I'm looking for preferably someone who is just normal English without vertalen.nu or Google translate.
International members may also, with great pleasure.

Sorry for my bad english, but I'm just not too well in English (so therefore I needed a translator)
Kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 13:55
chickboy
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:14 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

ik wil het wel doen, ik sta vor engels gemiddeld bijna een 10 en ik zit in 2vwo.

Bericht veranderd door: chickboy - Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:18
Berichtik wil het wel doen, ik sta vor engels gemiddeld bijna een 10 en ik zit in 2vwo.

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:14
tigerman
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:18 | Bericht # 3   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik kan chickboy misschien helpen, ik vertaal Tigerkeeper's site al, en ik heb 3 jaar vloeiend engels gesproken ;) Ik heb wel werk aan Tigerkeeper's site, dus ik kan niet full-time actief zijn, maar meestal wel.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk kan chickboy misschien helpen, ik vertaal Tigerkeeper's site al, en ik heb 3 jaar vloeiend engels gesproken ;) Ik heb wel werk aan Tigerkeeper's site, dus ik kan niet full-time actief zijn, maar meestal wel.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:18
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:25 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

bedankt jongens, zou ik misschien even jullie google account mogen om de site met jullie te delen.

@tigerman
er valt nu toch nog niet zo heel veel te vertalen. Maar als je heel soms even wilt helpen vind ik het goed :D

@allebei
ik heb het adres doorgestuurd en nogmaals heel erg bedankt. als je iets wilt veranderen zodat de engelse tekst mooier/beter uitkomt mag dat gerust. Zal ik jullie echte naam of forumnaam bij de credits zetten?

@iedereen
als jullie nog andere ideeën hebben voor mijn site hoor ik het graag
als alles vertaald is zet ik ook hier de link neer.

ik zoek nog hulp voor:
bedenken van introteksten (voor beginscherm dierentuinen)
Testers (ik bedoel eigenlijk mensen die kijken of mijn verblijven aan hun speciale waarden voldoen, maar ik wist niet wat ik op moest schrijven)

kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.

Bericht veranderd door: ikbenkevin - Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:29
Berichtbedankt jongens, zou ik misschien even jullie google account mogen om de site met jullie te delen.

@tigerman
er valt nu toch nog niet zo heel veel te vertalen. Maar als je heel soms even wilt helpen vind ik het goed :D

@allebei
ik heb het adres doorgestuurd en nogmaals heel erg bedankt. als je iets wilt veranderen zodat de engelse tekst mooier/beter uitkomt mag dat gerust. Zal ik jullie echte naam of forumnaam bij de credits zetten?

@iedereen
als jullie nog andere ideeën hebben voor mijn site hoor ik het graag
als alles vertaald is zet ik ook hier de link neer.

ik zoek nog hulp voor:
bedenken van introteksten (voor beginscherm dierentuinen)
Testers (ik bedoel eigenlijk mensen die kijken of mijn verblijven aan hun speciale waarden voldoen, maar ik wist niet wat ik op moest schrijven)

kevin

Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:25
tigerman
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:34 | Bericht # 5   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Schrif mijn Forumnaam er maar op, dat is gemakkelijker ;) En ik kan nu ff niet vertalen, ik moet studeren voor m'n examens.

BerichtSchrif mijn Forumnaam er maar op, dat is gemakkelijker ;) En ik kan nu ff niet vertalen, ik moet studeren voor m'n examens.

Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:34
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:36 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Quote (tigerman)
Schrif mijn Forumnaam er maar op, dat is gemakkelijker En ik kan nu ff niet vertalen, ik moet studeren voor m'n examens.

wat is je google accountsnaam? dan kan ik de site even met je delen

Bericht
Quote (tigerman)
Schrif mijn Forumnaam er maar op, dat is gemakkelijker En ik kan nu ff niet vertalen, ik moet studeren voor m'n examens.

wat is je google accountsnaam? dan kan ik de site even met je delen

Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:36
chickboy
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:45 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

doe ook maar mijn forumnaam, daaronder sta ik ook bekend in de zt2 wereld (of nou ja, als ik bekend zou staan ;) )

mijn googleaccount is ralfbrum(@gmail.com)

Berichtdoe ook maar mijn forumnaam, daaronder sta ik ook bekend in de zt2 wereld (of nou ja, als ik bekend zou staan ;) )

mijn googleaccount is ralfbrum(@gmail.com)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:45
tigerman
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 15:49 | Bericht # 8   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

O, ja, dat van mij is ...................(PB me maar, ik wil het niet in het openbaar zeggen)

Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 02 Jan 2011, 22:51
BerichtO, ja, dat van mij is ...................(PB me maar, ik wil het niet in het openbaar zeggen)

Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 15:49
Frank
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 16:02 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

ik wil ook hartelijk mee werken, ik zo je wel wat dingen kunnen leren over lay-out en andere handige Google-site zaakjes.
Ook de intro teksten bij dierentuinen en dieren/verblijven/gedeeltes wil ik wel aan mee werken.
Mijn e-mail is spookyhetwasietsmet@live.nl , voor de credits (Of hoe je het ook noemt) is TigerKeeper wel toegestaan.
En testers, ik denk wel dat het gaat lukken.

Frank

PS: Voor die gene die denken: 'Poe, en dan ook nog z'n eigen site! Dat gaat hij niet redden.'
ik heb een boodschap 'Ik denk van wel'

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Berichtik wil ook hartelijk mee werken, ik zo je wel wat dingen kunnen leren over lay-out en andere handige Google-site zaakjes.
Ook de intro teksten bij dierentuinen en dieren/verblijven/gedeeltes wil ik wel aan mee werken.
Mijn e-mail is spookyhetwasietsmet@live.nl , voor de credits (Of hoe je het ook noemt) is TigerKeeper wel toegestaan.
En testers, ik denk wel dat het gaat lukken.

Frank

PS: Voor die gene die denken: 'Poe, en dan ook nog z'n eigen site! Dat gaat hij niet redden.'

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 16:02
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 16:06 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Quote (TigerKeeper)

thats the spirit!

ik heb jullie alle drie toegevoegd en TigerKeeper zullen we verder praten via de e-mail? ik stuur mijn e-mail wel via pb.
en heel erg bedankt dat je die introteksten wil doen en het testen dat waardeer ik echt.

en iedereen je hoeft niet bekend te zijn (op deze site) als je mee wilt doen. iedereen mag meedoen
als je zelf nog iets weet, mag je het gerust zeggen

als ik ooit iets voor jullie drie kan doen, moet je het maar zeggen

Bericht
Quote (TigerKeeper)

thats the spirit!

ik heb jullie alle drie toegevoegd en TigerKeeper zullen we verder praten via de e-mail? ik stuur mijn e-mail wel via pb.
en heel erg bedankt dat je die introteksten wil doen en het testen dat waardeer ik echt.

en iedereen je hoeft niet bekend te zijn (op deze site) als je mee wilt doen. iedereen mag meedoen
als je zelf nog iets weet, mag je het gerust zeggen

als ik ooit iets voor jullie drie kan doen, moet je het maar zeggen

Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 16:06
Search:

Hosted by uCoz