ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Ik zoek nog meer zoo-raters interesse? stuur een pb'tje
Added (27 Dec 2010, 17:44) --------------------------------------------- KZG GESLOTEN! hallo iedereen omdat de site van KZG een beetje weinig bytes over had besloten we de site te sluiten maar wees gerust hij kan elke, maar dan ook elke dag terugkomen
dus kijk elke dag of hij geopend is (nu wel met meer pics) Kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb Kevin de laatste tijd vaak gesproken, en hij is op dit moment op vakantie. Maar zodra hij weer terug is, gaat de hele crew weer zsm bezig om de site online te plaatsen.
Chickboy/Tigerman Willen jullie even een stukje over jullie zelf schrijven, en wat je precies doet bij de KZG Site. Graag al direct in het Engels. En dat plaatsen bij de Pagina Meet the Members. Zouden jullie de stukje van Kevin en die van mij gelijk even willen vertalen.
Iedereen Hou de KZG Site in de gaten. Hij kan zomaar weer worden geopend. Maar dan zit hij complexer in elkaar dan voorheen. En hij is stukken duidelijker.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Zondag, 02 Jan 2011, 14:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik had de link al gezien, ik heb ook al een stukje bij meet the members geschreven. en op de site stond al een forum link, ik heb even gekeke en ik heb een paar opmerkingen:
1. je hebt webhelpje gebruikt, die had volgensmij niet zoveel voordelen, ik zou een ander soort nemen 2. een engelse site, en dan toch een nederlands forum? ik zou sowieso dat veranderen, dat laatste bericht bijv. last message wordt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
het forum is engels toch? maar ik snap er echt geen snars van. wil jij misschien technisch medewerker worden dan? het forum is van Zetaboards, maar de rest niet nee Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
oh dat is raar. ik zie echt alles nl, en het is webhelpje, en geen zetaboards.... want als het zetaboards was, kwam je niet op de site van webhelpje als je onderaan klikt. heb je misschien al een anderen forum gemaakt en de link niet vervangen of zo?