Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 15:53 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb mijn laaste 2 nieuws-berichten (van de FZAC) op de pagina 'News and Journal' staan, maar ook op mijn Homepage van de FZAC. Kan ik dat misschien ook bij jou site toepassen.
PS: Dan maak ik trouwens een news-acrchive aan, op mijn FZAC Site staan daar alle berichten ooit.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 16:00 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
dat is goed, je kan het als het goed is gewoon uitvoeren, want je bent nog steeds beheerder zou je ook de under construction banner bij tutorials onder Cerrado Savannah plaatsen? Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Woensdag, 15 Dec 2010, 16:02
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 16:24 | Bericht # 23
9
Curator
Ik heb trouwens net paar foutjes gewijzigd. Als je typte ging de achtergrond van dat vak onder de banner bovenaan schuiven. Dat probleem is nou opgelost.
Added (15 Dec 2010, 16:24) --------------------------------------------- Ik ga trouwens een Link-pagina maken, met allemaal andere ZT-gerelateerde site.
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 17:02 | Bericht # 24
3
Kassa Medewerker
is goed hoor, en ik ben van plan om MPT te schrappen, en het veranderen in een aantal sub-pagina's met informatie over de dieren in de dierentuinen die ik gemaakt heb goed idee?
kevin
Added (15 Dec 2010, 17:02) --------------------------------------------- en zal ik de zoo's ook op dit forum showen of niet? denk het zelf niet, dan komt bijna niemand meer op onze site
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 17:08 | Bericht # 25
9
Curator
Jawel, zal ik wel doen. Maar ik zou het op meerdere sites plaatsen. Als je nou eens begint met ZTSF, zootycoon.nl en Tesara, krijg je via via ook bekendheid op andere forums. Zodra je op de hoogte bent dat je ook stiekem bekend bent op andere sites, ga je naar die sites, en begin je daar met je zoo's posten. Zo krijg je steeds meer een gezonde bekendheids-groei. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 15:04 | Bericht # 26
3
Kassa Medewerker
oke bedankt voor de informatie maar zal ik MTP schrappen?
Added (15 Dec 2010, 17:13) --------------------------------------------- de eerste foto's staan erop TigerKeeper. zijn ze goed geplaatst? zou je de eerstvolgende keer als je tijd hebt, voor de Lake Balboa en de dolfijnen een introtekstje willen maken?
MVGR Kevin
Added (15 Dec 2010, 17:28) --------------------------------------------- Ik heb op alledrie de forum's een topic geopend, zal ik daar ook de link al naar mijn site zetten?
Added (16 Dec 2010, 15:04) --------------------------------------------- @ iedereen (maar met name aan Tigerman, Chickboy en TigerKeeper) ik ben net helemaal doorweekt thuis aangekomen, dus ga eerst even lekker douchen. daarna begin ik aan een tweede hok. en TigerKeeper, ik vroeg laatst of je een introtekstje wou maken voor Garden Grove Zoo als je daar tijd/zin voor/in had, maar doe toch maar Lake Balboa met de dolfijnen. En superbedankt voor de nieuwe lay-out, news-archive etc.
@ iedereen en ik ben van plan om MTP te schrappen, enig idee wat ik i.p.v dat kan doen?
En nogmaals heel erg bedankt TigerKeeper, Tigerman en Chickboy dat jullie me willen helpen
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Woensdag, 15 Dec 2010, 17:14
3
Kassa Medewerker
Quote (TigerKeeper)
MPT? Ja, zou ik maar schrappen. Ik ga de pagina's links even aanpassen. Je hebt nu mannen- en vrouwenafdeling. Vind ik trouwens wel raar, mannen- en vrouwenafdeling.
dat was van mijn eerste lay-out en ik wist niet hoe ik het moest veranderen :$
kevin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat is het juist, ze zijn niet aleen voor ikbenkevin en tigerkeeper bedoelt, maar ook voor mij en chickboy, en het zou irritant zijn moesten we elk bericht naar 3 personen tegelijk moeten sturen... Banner+Avatar made by McCamel
9
Curator
Ik kan kijken of ik een speciale pagina kan maken op de site, een soort forum voor de crew van KZG-site. Die echt alleen maar beschikbaar is voor de KZG-site crew.
@Raymond, Slowchat klopt niet echt. Het was meer bedoelt voor meerdere mensen, het was gewoon toeval dat ik reageerde. En ik mail en PB trouwens al met alle crew-leden. Ik meld hier alleen maar de stand van zaken die iedereen mag weten, in plaatst van maar 2 mensen. Want iedereen mag in dit topic een voorstel doen.