ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik had laatst nog een raar ideetje:
Een reclame balk in de showroom (zo eentje die je overal ziet), maar waar je dan je (enkel)showroom reclame kan in zetten, oa updates enzo...
Added (25 Sep 2012, 18:17) --------------------------------------------- kwan net weer op iets xD
Als je nu IEDERE ztao credit vertienvoudigd. (100Cr wordt 1 000Cr) EN je doet de prijzen, waarden van ieder dier x 10. Dan kunnen de bedragen van 210Cr (2100) en 350Cr (3500) wel bestaan. En dit zorgt misschien er ook voor dat kleine 'gratis' dieren bv capibara, emoe enz nog een kleine waarde hebben...
Het zou misschien nog perfecter zijn mocht die laatste nul 'onzichtbaar' zijn of in een ander kleurtje staan om dat het dan iets makkelijker is voor degen die gewend aan de honderdtallen...
Added (03 Okt 2012, 14:32) --------------------------------------------- En ik ben dit topis aan het volbumpen xD heb weer een ideetje:
Een "doorgeefzoo" (of hoe je het ook kunt noemen) Het is eigenlijk de bedoeling dat je de zoo doorgeeft aan iemand anders nadat je iets hebt gemaakt. Dus dat persoon A begint met bv een ingang. Persoon B kan dat downloaden als peroon A het heeft geshowt (in een hiervoor gemaakt topic) en maakt er een verblijf (of iets anders) bij. Vervolgens kan persoon C dat bestand dan downloaden en weer iets bijbouwen enz.enz....
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd xD
@ krieke668, Ik zal dan nu toch eens reageren 1. Dit idee is al verwerkt in het plan van aanpak van 2.0. Kort gezegd komt dit er dus al
2. Zou kunnen, zou ik even met de crew moeten overleggen. Het is namelijk relatief veel werk wat er aan gedaan moet worden, dus even kijken wat de voor en nadelen zijn.
3. Zoiets hebben we wel eens gedaan. Maar het word vandaag de dag steeds lastiger omdat iedereen dezelfde downloads moet/mag gebruiken, anders verdwijnen er weer objecten of dieren uit het spel. We zullen eens kijken naar de vraag naar dit soort actie's.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hallo,
Ik weet niet of dit al kan maar kon het nergens vinden behalve bij een post van ztao. Is het mogelijk om een tabel in je post te krijgen dit vind ik namelijk makkelijk bij mijn tradecenter.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ kroko72, Dat kan volgens mij niet dus moet je die gewoon bijvoorbeeld in word maken en dan als afbeelding opslaan en dan hier neerzetten.. ( dat is hoe ik het altijd deed )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hoihoi,
ik vind de Veiligheids code heel moeielijk te zien. op heel veel sites zijn van die duidelijke Veiligheids codes is dit niet een optie voor deze site ?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
mijn idee is om gesloten topics te verwijderen als ze al een jaar bestaan maar dat dan vooral in het showroom gedeelde. als het vragen zijn die gesloten zijn en die jaar bestaan zou ik eerst kijken of er al zo een vraag is en als die vraag er 2 keer staat 1 topic ervan te verwijderen dan zijn er al wat minder topics dus minder informatie op de site en mischien zullen storingen niet meer gebeuren
@ firestar1, De Veiligheidscode is met opzet iets lastiger gemaakt (nu: gemiddeld). Omdat op het moment dat we de minder lastigere codes hadden we last hadden van spam bots.
@ Real_thomas, Dit was inderdaad de planning. Maar daarvoor zal eerst de nieuwe layout worden gelanceerd.
@ arneb, Daar hebben de storingen absoluut niks mee te maken. Het is in de meeste gevallen zelfs handig dat dit soort topics nog wel zichtbaar zijn. Zo lijkt het voor de een misschien troep, maar een ander haalt er inspiratie uit. Of lost zijn probleem ermee op. Anders zouden we weer dezelfde topics krijgen.
Datum: Woensdag, 19 Dec 2012, 21:44 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ raymondhoek,
De laatste tijd zijn er veel die zo'n pol "maar dan geen echte" in hun showroom plaatsen voor hun volgende diersoort. Misschien een idee om voor die pols een aparte plaats te maken...