@ timo13, Ja de wereld is echt stil gevallen, maar dat komt denk ik ook omdat er te veel groepen zijn. Er zitten slechts een paar actieve leden in elke groep (5 is best veel!). Misschien dat er beter 3 of slechts maar 2 groepen kunnen komen?
Over de credits.. De bank mag slechts bij en afschrijvingen doen wat daar mee te maken heeft, want anders is het niet meer te controleren en hierdoor kan er fraude ontstaan..
@ raymondhoek, Ik ben het wel met Niels eens, dat de crew wel wat meer op de voorgrond mag treden. Het is niet lullig bedoeld, maar ik zie een paar mensen KEIhard werken en SUPER veel doen. En andere eigenlijk niets..
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 13:42 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Misschien de onactieve fokprogramma's vervangen door zoo-organisatie. Dat is een organisatie waarin zoo's kunnen samenwerken etc. Een optie?? ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 14:56 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik denk dat hij dingen als de NVD bedoelt. Opzich zou je daar niet zoveel mee veranderen. Het idee is wel goed, maar kan ook anders uitgewerkt worden. Om bijvoorbeeld de werelddelen erbij te betrekken? Er moet maar gekeken worden hoe we dit soort dingen aanpakken.
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 16:41 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik had nog een idee. om nog iets er bij te doen bij de ZTAO. maar het is wel moelijk. mijn idee is dat er ook handels die bijvoorbeeld ilegaal zijn. en stroperij. dat sommige mensen ilegaal dieren kunnen krijgen. en dat er dan bijvoorbeeld iemand komt, als een soort politie. die er voor moet zorgen dat de ilegaale dieren handel stopt. en dat er dan ook dierentuinen zig kunnen opgeven bij die soort politie. dat hun dan niet mee werken aan de ilegale dieren handel. en dat er dan in de prijze kast een lintje komt van dat je niet aan de ilegale dierenhandel mee doet.
het is een idee. maar ik denk dat, dat wel heel moelijk is om te maken.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Kit_Fisto, Het mag nu ook al niet gewoon dieren plaatsen en als mensen dat doen kunnen ze problemen krijgen met de leiding van de ztao Always look on the bright side of life!
Stel we zien dat iemand gewoon dieren plaatst zonder deze te ruilen/aan te vragen bij de ztao kunnen er maatregelen tegen dit lid genomen worden en misschien zelfs uitgesloten van de ZTAO Always look on the bright side of life!