Algemene ideeën box
raymondhoek
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 16:51 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Zit je nou ergens mee waarbij je denkt: Goh, dat zou wel wat voor het ztsf zijn?? Of misschien is het zo beter. Laat dan hier jou idee achter. Dan kan de crew er naar kijken. En mochten we het wat vonden (of wellicht een andere versie ervan), dan zouden we dit kunnen toepassen. Raymond (Site-admin)
Bericht Zit je nou ergens mee waarbij je denkt: Goh, dat zou wel wat voor het ztsf zijn?? Of misschien is het zo beter. Laat dan hier jou idee achter. Dan kan de crew er naar kijken. En mochten we het wat vonden (of wellicht een andere versie ervan), dan zouden we dit kunnen toepassen. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 16:51
NielsG
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 17:01 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Yes, iets gemaakt op m'n inbreng. Maar hier wat ideeën: Als één Crewlid een lid waarschuwt. Is 't handiger als je dat doet op deze manier: Quote (Spambericht )
Blabla Dit is Spam, en is niet toegestaan op het ZTSF. Lees de regels aub even door. Thomvonder Moderator ZTSF
Dus net zoals op NS. Dat 't bericht wordt geëdit. en in bijv. Groen er onder wordt gezet. De Moderatorgroep wat uitbreiden. Sommige Moderators zijn al wat inactief. En zo kan Spam beter in de gaten worden gehouden.
Bericht Yes, iets gemaakt op m'n inbreng. Maar hier wat ideeën: Als één Crewlid een lid waarschuwt. Is 't handiger als je dat doet op deze manier: Quote (Spambericht )
Blabla Dit is Spam, en is niet toegestaan op het ZTSF. Lees de regels aub even door. Thomvonder Moderator ZTSF
Dus net zoals op NS. Dat 't bericht wordt geëdit. en in bijv. Groen er onder wordt gezet. De Moderatorgroep wat uitbreiden. Sommige Moderators zijn al wat inactief. En zo kan Spam beter in de gaten worden gehouden. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 17:01
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 17:10 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik vind het bij de ZTAO jammer dat als er nieuwe dieren dat of er gelijk een fokprogramma voor wordt aangemaakt, en er dus gelijk niet meer geruild wordt. Of de mensen mogen iets heel goedkoop lenen, terwijl dat hetzelfde is als de diersoort krijgen, want uiteindelijk verschijnt die wel in de dierenlijst.. Het heeft niet echt iets met ZTSF te maken, maar de ZTAO is toch wel een onderdeel. Ik hoorde van meerdere mensen dit, dus misschien is het slim als hier wel wat aangedaan wordt. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik vind het bij de ZTAO jammer dat als er nieuwe dieren dat of er gelijk een fokprogramma voor wordt aangemaakt, en er dus gelijk niet meer geruild wordt. Of de mensen mogen iets heel goedkoop lenen, terwijl dat hetzelfde is als de diersoort krijgen, want uiteindelijk verschijnt die wel in de dierenlijst.. Het heeft niet echt iets met ZTSF te maken, maar de ZTAO is toch wel een onderdeel. Ik hoorde van meerdere mensen dit, dus misschien is het slim als hier wel wat aangedaan wordt. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 17:10
timo13
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 18:08 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik ben het eens met niels over de moderatorgroep Want heb echt het gevoel dat er 3 mensen nog echt heel actief zijn: Thom, raymond en terdo Dit is niet vevrelend naar de rest ofzo want heb echt respect voor jullie!Added (07 Maa 2012, 17:08) --------------------------------------------- Misschien nog n ideetje! Misschien is het handig om het credits overschrijvings topic bij de bank te voegen, Dat schilt raymond werk en komt er weer wat leven in de bank Al moet jeweetwelwie dat ook willen
Bericht Ik ben het eens met niels over de moderatorgroep Want heb echt het gevoel dat er 3 mensen nog echt heel actief zijn: Thom, raymond en terdo Dit is niet vevrelend naar de rest ofzo want heb echt respect voor jullie!Added (07 Maa 2012, 17:08) --------------------------------------------- Misschien nog n ideetje! Misschien is het handig om het credits overschrijvings topic bij de bank te voegen, Dat schilt raymond werk en komt er weer wat leven in de bank Al moet jeweetwelwie dat ook willen
Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 18:08
raymondhoek
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 18:09 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ timo13 , Wat bedoel je precies met je laatste idee. Het is mij niet helemaal duidelijk namelijk. Kun je dit iets beter uitleggen aub. Raymond (Site-admin)
Bericht @ timo13 , Wat bedoel je precies met je laatste idee. Het is mij niet helemaal duidelijk namelijk. Kun je dit iets beter uitleggen aub. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 18:09
NielsG
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 18:34 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ raymondhoek , Hij bedoelt waarschijnlijk dat het Creditsoverschrijvings topic wordt overgenomen door de ZTAO-Bank.
Bericht @ raymondhoek , Hij bedoelt waarschijnlijk dat het Creditsoverschrijvings topic wordt overgenomen door de ZTAO-Bank.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 18:34
timo13
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 19:21 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ja dat je dus vortaan bij de bank de credits over moet schrijven
Bericht Ja dat je dus vortaan bij de bank de credits over moet schrijven Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 19:21
raymondhoek
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 22:54 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ timo13 , Dit word niet gedaan om meerdere redenen. @ NielsGuchelaar , Jou ideeën kunnen we wel eens doornemen. De crew zal echter pas worden uitgebreid zodra de crew zelf hier aanleiding voor ziet. Raymond (Site-admin)
Bericht @ timo13 , Dit word niet gedaan om meerdere redenen. @ NielsGuchelaar , Jou ideeën kunnen we wel eens doornemen. De crew zal echter pas worden uitgebreid zodra de crew zelf hier aanleiding voor ziet. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 22:54
ZTD
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 23:30 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Misschien is het leuk om het ZTD iets te betrekken bij het ZTSF. Door onderlinge acties te organiseren? Groetjes, Jeweetwelwie
Kijk snel op ZTD! Klik op de banner hierboven!
Bericht Misschien is het leuk om het ZTD iets te betrekken bij het ZTSF. Door onderlinge acties te organiseren? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - ZTD Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 23:30
timo13
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 23:36 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Hmm jammer, leek mij namelijk erg handig om alles bij elkaar tedoen wat met credits te maken heeft Verder zou ik graag de werelden veranderd zien worden Voel dit een beetje als een dode plek op het forum (sorry) Maar echt waar hoe!? Dat zou ik niet weten... En misschien nieuwe foto's in de banner bovenaan het forum!?
Bericht Hmm jammer, leek mij namelijk erg handig om alles bij elkaar tedoen wat met credits te maken heeft Verder zou ik graag de werelden veranderd zien worden Voel dit een beetje als een dode plek op het forum (sorry) Maar echt waar hoe!? Dat zou ik niet weten... En misschien nieuwe foto's in de banner bovenaan het forum!? Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 23:36