We kunnen misschien wel prijzen maken voor in de prijzenkast als de rest van de crew het ermee eens is maar dat moet raymond dan regelen. Always look on the bright side of life!
@ NielsGuchelaar, dat gaan we niet doen. We kunnen iemands titel aanpassen, en dat lijkt me duidelijk genoeg. Het maken van een nieuwe groep kost namelijk erg veel tijd omdat je tot in de kleinste details moet aangeven wat de groep wel en niet mag. Het wisselen van leden naar andere groepen en weer terug groepen is bovendien ook veel onhandiger dan het veranderen van de titel van een lid. Dus dit lijkt me weer een typisch voorbeeldje van veel werk voor iets dat maar weinig toegevoegde waarde heeft. Forget the crew... Follow the rules!
Ik denk inderdaad dat je dan hun ideeën over neemt! Misschien is het een idee als we elk jaar een soort wie is de mol actie houden dat iemand op dit forum de boel belazerd enz.. En dat je dan net zoals met die credit's mol bonussen hebt! Zo iets dat is wel grappig lijkt mij! Het is een idee! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind het zonder dat je van die exclusieve downloads hebt dat is echt zonder want dat zijn hele mooie downloads die bijna nergens anders kunt krijgen
@ Merwino, Waarom?? Ik vind het juist handig dan blijven de leden juist langer! Je moet gewoon die post behalen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam