Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Algemene ideeën box
NielsG
Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 15:24 | Bericht # 41   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Quote (krieke668)
ik heb ook nog even wat ztao ideetjes en dan speciefiek over ruilen

-minimum prijzen voor REP3
-alleen dieren van REP 1/2 mogen gratis weggegeven worden aan alle (ztao)leden
-dieren vanaf REP 3 mogen alleen maar gratis weggeven worden aan mensen die deze dieren al reeds bezitten

met deze ideeën denk ik te voorkomen dat dieren met waarden niet van de ene op de andere dag waardeloos zijn geworden...

Hmm, dat vind ik écht erg goede ideeën ! Die 2de en 3de mogen van mij worden ingevoerd ! Maar wat bedoel je met:
"-minimum prijzen voor REP3"?

Verder geweldige ideeën Krieke ! ^_^

Bericht
Quote (krieke668)
ik heb ook nog even wat ztao ideetjes en dan speciefiek over ruilen

-minimum prijzen voor REP3
-alleen dieren van REP 1/2 mogen gratis weggegeven worden aan alle (ztao)leden
-dieren vanaf REP 3 mogen alleen maar gratis weggeven worden aan mensen die deze dieren al reeds bezitten

met deze ideeën denk ik te voorkomen dat dieren met waarden niet van de ene op de andere dag waardeloos zijn geworden...

Hmm, dat vind ik écht erg goede ideeën ! Die 2de en 3de mogen van mij worden ingevoerd ! Maar wat bedoel je met:
"-minimum prijzen voor REP3"?

Verder geweldige ideeën Krieke ! ^_^

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 30 Maa 2012 om 15:24
timo13
Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 18:05 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

zoals ik al zei,

er moet een lijst komen met een advies prijs waar je bijv maar 100 of 200 Cr. onder mag zitten. Alleen zou ik dan wel weer wat dieren schrappen van de dierenlijst
anders word het zon gedoe

Berichtzoals ik al zei,

er moet een lijst komen met een advies prijs waar je bijv maar 100 of 200 Cr. onder mag zitten. Alleen zou ik dan wel weer wat dieren schrappen van de dierenlijst
anders word het zon gedoe

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 30 Maa 2012 om 18:05
krieke668
Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 22:38 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ NielsGuchelaar,

het lijkt mij enorm veel werk om het voor alle dieren te doen... en met reputatie 3 komen de meeste problemen--->
het valt mij toch op dat als ik er iemand op wijs dat hij zijn dieren te goedkoop weg doet dat deze vaak rep 3 hebben, dus vandaar rep 3

daarom moeten het geen minimum prijzen zijn maar in iedergeval goede richtprijzen...

^_^
Bericht@ NielsGuchelaar,

het lijkt mij enorm veel werk om het voor alle dieren te doen... en met reputatie 3 komen de meeste problemen--->
het valt mij toch op dat als ik er iemand op wijs dat hij zijn dieren te goedkoop weg doet dat deze vaak rep 3 hebben, dus vandaar rep 3

daarom moeten het geen minimum prijzen zijn maar in iedergeval goede richtprijzen...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 30 Maa 2012 om 22:38
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 15:56 | Bericht # 44   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

Nog een idee:
Nou, de downloadsectie is best uitgestorven hè.
En dan kan je vanaf nu je eigen downloads uploaden, en als je min 5 downloads bijv hebt geüpload, krijg je (Bijv. Bamboepack), en als je 5 downloads + één Exclusieve (Krijg je bijv. Onderwatertunnel). En dat maak je dan ff bekend op NS/TS. En dan wordt her veeeeeel meer geüpload, en veel meer mensen komen dan naar het ZTSF omdat er meer downloads zijn.

Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Woensdag, 04 Apr 2012, 15:56
BerichtNog een idee:
Nou, de downloadsectie is best uitgestorven hè.
En dan kan je vanaf nu je eigen downloads uploaden, en als je min 5 downloads bijv hebt geüpload, krijg je (Bijv. Bamboepack), en als je 5 downloads + één Exclusieve (Krijg je bijv. Onderwatertunnel). En dat maak je dan ff bekend op NS/TS. En dan wordt her veeeeeel meer geüpload, en veel meer mensen komen dan naar het ZTSF omdat er meer downloads zijn.

Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 15:56
Terdo
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 15:59 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ NielsGuchelaar, slecht idee. Want dan benadeel je degene die geen designers zijn ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ NielsGuchelaar, slecht idee. Want dan benadeel je degene die geen designers zijn ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 15:59
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 17:18 | Bericht # 46   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ Terdo,
Nou, eigenlijk niet.
Want de Downloads komen op één gegeven moment al op de site. En de niet-designers hebben er ook profijt van. Want er komen meer downloads op..

Bericht@ Terdo,
Nou, eigenlijk niet.
Want de Downloads komen op één gegeven moment al op de site. En de niet-designers hebben er ook profijt van. Want er komen meer downloads op..

Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 17:18
Terdo
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 18:37 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ NielsGuchelaar, Ja maar als wij die downloads van die designers willen kunnen we net zo goed naar die andere site ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ NielsGuchelaar, Ja maar als wij die downloads van die designers willen kunnen we net zo goed naar die andere site ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 18:37
raymondhoek
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 19:20 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ NielsGuchelaar,
Wat er echter ook zou gaan gebeuren is dat mensen zo graag ook die downloads willen hebben dat zij nep downloads gaan uploaden of zelfs downloads die niet van hun zijn.
Wat designers weer vervelend kunnen vinden en waar meer crew werk voor nodig is.

Raymond ;)

Bericht@ NielsGuchelaar,
Wat er echter ook zou gaan gebeuren is dat mensen zo graag ook die downloads willen hebben dat zij nep downloads gaan uploaden of zelfs downloads die niet van hun zijn.
Wat designers weer vervelend kunnen vinden en waar meer crew werk voor nodig is.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 19:20
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 20:03 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ raymondhoek,
Voordat je de downloads nu plaatst met de self-installer,
controleer jij ze toch ook. Waarom zou dat dan niet kunnen als mensen het insturen?

Zou wel leuk zijn als hier meer downloads op komen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ raymondhoek,
Voordat je de downloads nu plaatst met de self-installer,
controleer jij ze toch ook. Waarom zou dat dan niet kunnen als mensen het insturen?

Zou wel leuk zijn als hier meer downloads op komen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 20:03
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 23:11 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

misschien zou het wel leuk zijn als de foto's wat groter mogen, ipv 640, 1024...
Ik vind het jammer dat het zo klein moet blijven, het neemt op mijn pc scherm hooguit 1/4 in(waarschijnlijk bij veel leden ondertussen), verder zijn veel leden die zich er in vergissen, door de verkeerde grote te selecteren, ik zelf ook, ik probeer er op te letten, maar doordat ik voor 640 iedere foto apart moet aan passen vergeet ik dit wel eens...
^_^
Berichtmisschien zou het wel leuk zijn als de foto's wat groter mogen, ipv 640, 1024...
Ik vind het jammer dat het zo klein moet blijven, het neemt op mijn pc scherm hooguit 1/4 in(waarschijnlijk bij veel leden ondertussen), verder zijn veel leden die zich er in vergissen, door de verkeerde grote te selecteren, ik zelf ook, ik probeer er op te letten, maar doordat ik voor 640 iedere foto apart moet aan passen vergeet ik dit wel eens...
^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 23:11
Search:

Hosted by uCoz