Algemene ideeën box
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 23:21 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@raymond, Ik heb mijn idee via pb gestuurd waarbij t wel mogelijk is om die twee regels erbij te zetten. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @raymond, Ik heb mijn idee via pb gestuurd waarbij t wel mogelijk is om die twee regels erbij te zetten. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 30 Aug 2012 om 23:21
kroko72
Datum: Donderdag, 13 Sep 2012, 22:58 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo, ik heb soms het gevoel dat als je iets zoekt in de search box dat er dan alleen gezocht in de topic namen. als dit klopt is er dan geen mogelijkheid om dit uit te bereiden dus ook naar de inhoud van de topics ?
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht hallo, ik heb soms het gevoel dat als je iets zoekt in de search box dat er dan alleen gezocht in de topic namen. als dit klopt is er dan geen mogelijkheid om dit uit te bereiden dus ook naar de inhoud van de topics ? Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 13 Sep 2012 om 22:58
krieke668
Datum: Vrijdag, 14 Sep 2012, 22:36 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
@ kroko72 , Je moet zoeken in de "post list" en niet in de "tread list" geloof ik...
Bericht @ kroko72 , Je moet zoeken in de "post list" en niet in de "tread list" geloof ik... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 14 Sep 2012 om 22:36
kroko72
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 21:06 | Bericht # 94
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
volgens mij bedoel als je bij uitgebreid zoeken zoekt dan kun je daar idd de post list of treadlist invullen maar dat is voor members te zoeken
Bericht volgens mij bedoel als je bij uitgebreid zoeken zoekt dan kun je daar idd de post list of treadlist invullen maar dat is voor members te zoeken Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 21:06
IK
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 19:12 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
OEOHOEH Een knop voor het bekijken van het eerste ongelezen bericht!
Bericht OEOHOEH Een knop voor het bekijken van het eerste ongelezen bericht! Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 19:12
raymondhoek
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 19:17 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ IK , Die bestaat altijd al. Als je naar nieuwe berichten gaat, en dan klikken op dit icoontje: Raymond
Bericht @ IK , Die bestaat altijd al. Als je naar nieuwe berichten gaat, en dan klikken op dit icoontje: Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 19:17
IK
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 19:27 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Die is mij nooit opgevallen xD Bedankt voor het vertellen
Bericht Die is mij nooit opgevallen xD Bedankt voor het vertellen Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 19:27
kroko72
Datum: Donderdag, 20 Sep 2012, 22:41 | Bericht # 98
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo, ik had tijdens de vergadering problemen met de chat en de refresh sec automatisch deed hij dat niet dus moest hem op 15 sec instellen is het geen mogelijkheid om een betere chat te gebruiken ? groetjes kroko
Bericht hallo, ik had tijdens de vergadering problemen met de chat en de refresh sec automatisch deed hij dat niet dus moest hem op 15 sec instellen is het geen mogelijkheid om een betere chat te gebruiken ? groetjes kroko Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 20 Sep 2012 om 22:41
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Sep 2012, 22:46 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ kroko72 , Wat bedoel je precies?? Je kunt het aantal seconden gewoon zelf instellen. Dit is juist handig aangezien niet iedereen even snelle internetverbindingen heeft. Raymond (Site-admin)
Bericht @ kroko72 , Wat bedoel je precies?? Je kunt het aantal seconden gewoon zelf instellen. Dit is juist handig aangezien niet iedereen even snelle internetverbindingen heeft. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Sep 2012 om 22:46
kroko72
Datum: Vrijdag, 21 Sep 2012, 17:12 | Bericht # 100
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
nou toen ik de chat niet in had gesteld op 15 sec deed hij niks terwijl die streepjes automatisch is maar is inderdaad handig als je niet zo een snelle internetverbinding hebt
Bericht nou toen ik de chat niet in had gesteld op 15 sec deed hij niks terwijl die streepjes automatisch is maar is inderdaad handig als je niet zo een snelle internetverbinding hebt Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 21 Sep 2012 om 17:12