Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Algemene ideeën box
raymondhoek
Datum: Woensdag, 27 Jun 2012, 16:48 | Bericht # 71   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Welke kleuren zouden jullie er dan bij willen zien??
Want dit is wel gewoon mogelijk.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtWelke kleuren zouden jullie er dan bij willen zien??
Want dit is wel gewoon mogelijk.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 27 Jun 2012 om 16:48
krieke668
Datum: Woensdag, 27 Jun 2012, 22:01 | Bericht # 72   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Ikzelf dacht vooral aan bruin, magenta/roos... de kleuren die geen al te ingewikkelde naam hebben, maar toch niet lijken op degene die er al zijn...
"teal" (appelblauwzeegroen), is ook nog een leuke denk ik...

^_^

Added (27 Jun 2012, 22:01)
---------------------------------------------
En ik ga er nog even iets aan toevoegen, blijkbaar werkt het met lettertypes ook...(Papyrus)
dit is ook een leuke vind ik, zo'n een retro touch(Broadway)
deze heeft ook wel iets...(Mv Boli)

^_^

BerichtIkzelf dacht vooral aan bruin, magenta/roos... de kleuren die geen al te ingewikkelde naam hebben, maar toch niet lijken op degene die er al zijn...
"teal" (appelblauwzeegroen), is ook nog een leuke denk ik...

^_^

Added (27 Jun 2012, 22:01)
---------------------------------------------
En ik ga er nog even iets aan toevoegen, blijkbaar werkt het met lettertypes ook...(Papyrus)
dit is ook een leuke vind ik, zo'n een retro touch(Broadway)
deze heeft ook wel iets...(Mv Boli)

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Jun 2012 om 22:01
NielsG
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 07:27 | Bericht # 73   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Misschien meer leven in het Engelse Deel, want door die aviary komen ze nu om 25 post te halen. xD

BerichtMisschien meer leven in het Engelse Deel, want door die aviary komen ze nu om 25 post te halen. xD

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 07:27
Terdo
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 09:47 | Bericht # 74   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ NielsGuchelaar, Als ze allemaal hier komen wordt het toch vanzelf actief? :p

Always look on the bright side of life!
Bericht@ NielsGuchelaar, Als ze allemaal hier komen wordt het toch vanzelf actief? :p

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 09:47
timo13
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 10:17 | Bericht # 75   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Ja maar ze klagen over veel gesloten topics en als ze iets plaatsen is het bump
Maar lijkt me een goed plan hoor de internationale forums aanpakken
Misschien zelfs gewoon helemaal leeghalen...

BerichtJa maar ze klagen over veel gesloten topics en als ze iets plaatsen is het bump
Maar lijkt me een goed plan hoor de internationale forums aanpakken
Misschien zelfs gewoon helemaal leeghalen...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 10:17
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 11:35 | Bericht # 76   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ NielsGuchelaar, @ timo13,
Als je hier alleen komen voor de 25 posts, zodat ze die download hebben en daarna weer weg kunnen gaan.. Dan is de crew heel lang bezig met het schoonmaken van de topics, wat eigenlijk dan voor niets is.
Of blijven ze dan ook??

Verder kunnen ze het zelf natuurlijk ook wel actief maken, door hun zoo's niet alleen op Gaia te showen,
maar ook hier op het ZTSF. Indien dat gebeurd, reageren ook Nederlandse Mensen er op en dan krijg je dus
geen bumps meer.

Het hoeft niet alleen maar vanaf de crew te komen, maar ook een deel van de leden zelf.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ NielsGuchelaar, @ timo13,
Als je hier alleen komen voor de 25 posts, zodat ze die download hebben en daarna weer weg kunnen gaan.. Dan is de crew heel lang bezig met het schoonmaken van de topics, wat eigenlijk dan voor niets is.
Of blijven ze dan ook??

Verder kunnen ze het zelf natuurlijk ook wel actief maken, door hun zoo's niet alleen op Gaia te showen,
maar ook hier op het ZTSF. Indien dat gebeurd, reageren ook Nederlandse Mensen er op en dan krijg je dus
geen bumps meer.

Het hoeft niet alleen maar vanaf de crew te komen, maar ook een deel van de leden zelf.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 11:35
NielsG
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 17:23 | Bericht # 77   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ Jeweetwelwie, Vaak komen mensen er eerst voor downloads, en daarna blijven ze (vaak) voor de gezelligheid.. En in het Internationale gedeelte is er bijna géén topic waar je niet bumpt als je post. En je hebt niet altijd een zoo om te showen. ;) Dus misschien het Internationale Subforum wat uitgebreider maken, misschien een soort chatforum, want Engelse kunnen niet erg veel in een Nederlandse Hangout. ;)

Bericht@ Jeweetwelwie, Vaak komen mensen er eerst voor downloads, en daarna blijven ze (vaak) voor de gezelligheid.. En in het Internationale gedeelte is er bijna géén topic waar je niet bumpt als je post. En je hebt niet altijd een zoo om te showen. ;) Dus misschien het Internationale Subforum wat uitgebreider maken, misschien een soort chatforum, want Engelse kunnen niet erg veel in een Nederlandse Hangout. ;)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 17:23
krieke668
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 18:54 | Bericht # 78   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ NielsGuchelaar,
Je kan idd niemand vragen om iets te showen, maar als je er al eentje hebt, kan dat een manier zijn... Ik zat ook al een tijdje te denken over dit probleem en jij was me net voor :p

Ikzelf dacht wel ipv het internationaal deel actief te maken voor buitenlandse leden, de rest van het forum toegangkelijk maken voor buitenlandse leden.

Als dit topic in het Engels bestond zal er ook gereageerd worden door buitenlanders met ideeën om het internationale deel actief te maken. Het probleem is dus volgens mij dat buitenlandse leden (volgens mij) niet echt veel terug kunnen vinden op Nederlandse fora, wat volgens mij zorgt voor amper (eigenlijk geen) buitenlandse actievere leden...

^_^
Bericht@ NielsGuchelaar,
Je kan idd niemand vragen om iets te showen, maar als je er al eentje hebt, kan dat een manier zijn... Ik zat ook al een tijdje te denken over dit probleem en jij was me net voor :p

Ikzelf dacht wel ipv het internationaal deel actief te maken voor buitenlandse leden, de rest van het forum toegangkelijk maken voor buitenlandse leden.

Als dit topic in het Engels bestond zal er ook gereageerd worden door buitenlanders met ideeën om het internationale deel actief te maken. Het probleem is dus volgens mij dat buitenlandse leden (volgens mij) niet echt veel terug kunnen vinden op Nederlandse fora, wat volgens mij zorgt voor amper (eigenlijk geen) buitenlandse actievere leden...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 18:54
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 23:10 | Bericht # 79   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

De moderators zullen zsm het internationale deel opruimen en doen wat nodig is, de rest zal (zoals jeweetwelwie al zei) door de leden zelf moeten gebeuren.
Bumps worden in dit geval door de vingers gezien aangezien leden geen andere keus hebben.
In 2.0 zal er een zeer geavanceerd systeem komen dat dit voorgoed oplost, echter zullen we daar nog op moeten wachten, dus is dit de 'tijdelijke' oplossing.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtDe moderators zullen zsm het internationale deel opruimen en doen wat nodig is, de rest zal (zoals jeweetwelwie al zei) door de leden zelf moeten gebeuren.
Bumps worden in dit geval door de vingers gezien aangezien leden geen andere keus hebben.
In 2.0 zal er een zeer geavanceerd systeem komen dat dit voorgoed oplost, echter zullen we daar nog op moeten wachten, dus is dit de 'tijdelijke' oplossing.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 24 Jul 2012 om 23:10
krieke668
Datum: Dinsdag, 24 Jul 2012, 23:42 | Bericht # 80   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator