ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thomvonder, jeetje dat is echt heel erg. bij mij is er ook iets heel ergs gebeurt
in groep 6 was er een moeder van een vriend van mij overblijfmoeder, ze was altijd heel aardig en we deden altijd idols met haar heel leuk allemaal. in groep 7 hoorden we dat ze een hersentumor had, heel de klas was in shock, in groep 8 leek het beter te gaan want ze hoefde niet geopereerd te worden, maar toen gebeurde er iets wat heel erg was... de broer van een andere vriend van mij kreeg acute leukemie. 2 zieke geliefden. een week geleden hoorden we dat de moeder met kanker dood was gegaan en dat de beenmerginplantatie niet was aangeslagen bij de broer dus dat ze een nieuwe beenmerg donor nodig hadden. ik ga vandaag naar de begravenis van de moeder
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Jullie zullen het misschien wel gemerkt hebben dat ik vandaag de hele dag online was. Dat ik niet ben gaan werken en dat ik de laatste tijd mezelf een beetje afzijdig houd. Dat heeft een zeer goed reden. Ik zal gaan vertellen waarom. Ik werk sinds twee jaar al op een hele leuke basisschool. En soms moet ik wel eens á vonds werken en dat vind ik geen enkel probleem. Zo ook afgelopen donderdag 1 september. We zouden een studieavond hebben met eten van te voren. Het eten was bezorgd en klaar gemaakt voor een cateraar. Om half 7 gingen we eten. Ik wachte tot iedereen wat had gepakt en toen ging ik ook eten. Het meeste en wat ik toch niet lust was al op. Het eten was lekker, wel olieachtig maar lekker en zeker het brood en de spareribs. Om half 8 begon de studieavond. Iedereen zat aandachtig te luisteren naar een moeder die half blind is en ook een bedrijfje heeft voor en van gehandicapten. Het ging lekker totdat iemand zei, kunnen we geen pauze inlasten. Toen gebeurde het, er vielen mensen flauw. De cateraar had zijn eten al opgeruimd en was al weg gereden. Eerst was iemand flauw gevallen die hartklachten heeft, toen viel iemand flauw die nog maar 29 jaar is en ook niet goed was. Ik voelde me ook niet lekker, had een heel raar gevoel, het begon bij mij met hoofdpijn, daarna schoot de pijn naar mijn rug en toen ging ik lopen en toen werd ik misselijk en duizelig. We werden op een gegeven moment naar buiten gebracht omdat iedereen dacht aan een koolmoniduzevergifting. IK dacht misschien doet frisse lucht mij wel goed. Buiten belde ik tegelijk mijn vriend op en die vond het raar en reed tegelijk aan om mij op te halen. Ik werd alsmaar niet lekkerder en lekkerder en wilde eigenlijk niet naar het ziekenhuis maar uiteindelijk ben ik wel naar het ziekenhuis gegaan. Ik was blij dat mijn vriend erbij was en dat hij me heeft kunnen ondersteunen. Ik zal mensen lijkbleek op een brancard liggen, ook die peroon van 29 jaar oud. In het Cahterina ziekenhuis in Eindhoven moesten we allemaal plassen en uiteindelijk bleken we allemaal canabis (een drug) in ons lichaam te hebben. Degene die als eerste afgevoerd zijn wisten dat nog niet maar wij die bijna als laatste zijn afgevoerd wel. Het is raar, ik weet nog in het crisiscentrum dat speciaal in het ziekenhuis voor ons was ingericht, had een lerares nog van die plakkertjes op voor de hartslag te meten en we kwamen niet bij van het lachen hoe ze die er vanaf trok. Uiteindelijk was ik degene die als laatste was vertrokken uit het ziekenhuis. Maar nu heb ik er nog streeds last van. Ik heb echt een trauma opgelopen en als ik op mijn werk ben moet ik vechten om mijn tranen. Nu ook nog en ik ben nog steeds hartstikke moe, ik slaap slecht ben gewoon ontzettend moe. Maar ben niet de enigste merk ik want op facebook zetten de jufs en meesters nu ook ben ontzettend moeeeeeeoe!!! Alleen komt bij hun de inslag later maar daar komen ze nu wel achter. Ik hoop dat ik snel er bovenop kom, maar ik ben bang van niet. Het is een hele inslag als je daarmee geconfronteerd word en als je iedereen zit zitten en allemaal lijkbleek te zien worden. En wat het rare was, op het andere plein deden ze allemaal jolig en achteraf hoor je de verhalen over dat mensen door rood zijn gereden of hun auto in de tuin hebben geparkeerd en dat ze zaterdag suf waren. Het is raar hoe het kan. Dat wilde ik even kwijt, als je vragen hebt, stel ze even via een pbtje!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Bedankt voor je reactie Raymond, ze zeggen dat het door het eten kwam en iedereen denkt dat ook, want waar moet het anders inzitten!!! Want zo rauw erin gedaan hebben zeg maar dan smaakt alleen het eten vies, de directeuren van de school hebben dat onderzocht. En als jje de cannabis erbij bereidt dan komen de extracten los en dan komt de werking ook los. Ik ben op school gastvrouw en telefoniste. Doe alle ziekmeldingen, houd de keuken bij, de was houd ik bij, doe de toiletronde elke dinsdag en donderdag. Het is een leuke baan en dat wil ik graag behouden, maar is het moeilijk. Morgen ga ik maar weer eens proberen maar ik ben bang dat ik weer tegen mijn tranen moet vechten. Het is toch daar gebeurt!!! Heel erg moeilijk. Groetjes van Laraatje :'( En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Jeetje... Dit is wel ernstig zeg! Hoe kan nou in hemelsnaam cannabis in het eten terecht zijn gekomen??? Dat moet of expres gebeurd zijn of iemand heeft een joint staan rollen/roken tijdens het bereiden ervan. Als school zijnde zou ik het cateringbedrijf aanklagen voor iets als (poging tot) vergiftiging of zoiets. Ook zou ik een schadeclaim voor al die mensen tegen ze beginnen. Al die mensen die ineens doodziek worden dankzij hen is geen goede reclame in ieder geval.
Ik hoop dat het alweer een stuk beter met je gaat lara Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
enkele maanden geleden ben ik geopereerd en naast mij lag een jongen van 10 die onder een vrachtwagen terecht gekomen is echt niet leuk zijn heup was helemaal verbrijzeld het heeft een jaar geduurd voordat hij met krukken kon lopen
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@Laraatje: dat is inderdaad een erg aangrijpende gebeurtenis. Zoals Terdo al zegt ik zou dat cateringbedrijf aanklagen, want dit is toch te gek! Cannabis in het eten? Die doen het er zeker voor... ik wens je in ieder geval veel sterkte toe en hoop dat je er zo snel mogelijk weer bovenop komt!