Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Lucht je hart!!
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2009, 16:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Wil hier een topic openen voor lucht je hart!! Alles wat je wilt vertellen, ook leuke dingen mag je hier opschrijven.
Zal zelf beginnen.
Geen goed nieuws helaas. Maar ja, ik kom op de school waar ik moest poetsen en de voorwerker zegt, Lara even blijven zitten en toen vertelde ze dat mijn vriend een bedrijfsongeval heeft gehad. Hij is met zijn been tussen een vorkheftruck en een lopende band in komen zitten. Hij lag in het ziekenhuis en ze hadden foto's gemaakt, maar dat is nu al een hele tijd geleden en ik hoor nog steeds niks. Ik weet dat het lang kan duren op een EHBO, heb er zelf vaak genoeg gelegen, maar mijn vriend is niet zo, dat hij lange tijd niks van zich laat horen. Ik baal hier van. Ik weet ook niet welk ziekenhuis. Uit vlugheid is mijn vriend dat vergeten te zeggen tegen de voorwerker. Dus, vandaar, anders was ik allang naar het ziekenhuis gereden maar ik weet niks. Dat is balen. Maar ja, ik houd jullie op de hoogte en groetjes van Laraatje
Vriend is inmiddels thuis en zit met enkel en knie in het verband, zwaar gekneusd en mag de eerste 3 dagen niet lopen.
Gelukkig dat het goed is afgelopen.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!

Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Dinsdag, 10 Feb 2009, 18:10
BerichtHallo iedereen,
Wil hier een topic openen voor lucht je hart!! Alles wat je wilt vertellen, ook leuke dingen mag je hier opschrijven.
Zal zelf beginnen.
Geen goed nieuws helaas. Maar ja, ik kom op de school waar ik moest poetsen en de voorwerker zegt, Lara even blijven zitten en toen vertelde ze dat mijn vriend een bedrijfsongeval heeft gehad. Hij is met zijn been tussen een vorkheftruck en een lopende band in komen zitten. Hij lag in het ziekenhuis en ze hadden foto's gemaakt, maar dat is nu al een hele tijd geleden en ik hoor nog steeds niks. Ik weet dat het lang kan duren op een EHBO, heb er zelf vaak genoeg gelegen, maar mijn vriend is niet zo, dat hij lange tijd niks van zich laat horen. Ik baal hier van. Ik weet ook niet welk ziekenhuis. Uit vlugheid is mijn vriend dat vergeten te zeggen tegen de voorwerker. Dus, vandaar, anders was ik allang naar het ziekenhuis gereden maar ik weet niks. Dat is balen. Maar ja, ik houd jullie op de hoogte en groetjes van Laraatje
Vriend is inmiddels thuis en zit met enkel en knie in het verband, zwaar gekneusd en mag de eerste 3 dagen niet lopen.
Gelukkig dat het goed is afgelopen.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 10 Feb 2009 om 16:57
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 14 Feb 2009, 09:33 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Blij dat het goed is afgelopen...
Jammer genoeg is het niet de 1e keer dat dat gebeurt... sad

Achja,
Ik wens hem veel sterkte toe,

Raymond wink

BerichtBlij dat het goed is afgelopen...
Jammer genoeg is het niet de 1e keer dat dat gebeurt... sad

Achja,
Ik wens hem veel sterkte toe,

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 14 Feb 2009 om 09:33
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 28 Mei 2009, 15:19 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo ,
Heb niet iets van lucht me hart, maar eerder een vermelding. Ik had vanmorgen een sollicitatiegesprek voor de functie van telefoniste/Receptioniste!! En dat ging hartstikke goed. Het gesprek verliep zeer goed en we hadden het zelfs over vrije tijd dingen. Dus, ik heb kans 1 op 4 want er waren 4 kandidaten en het zit heerlijk dichtbij waar ik eerst zat. Het gebouw wordt nu ingericht en verbouwd, dus het is geheel een nieuw traject, waar ze landelijk wel al mee aan de slag zijn. En landelijk is het een succes geworden dus ze denken dit ook wel. Het is Trajebo = Spaans voor werk. Mensen krijgen 3 maanden lang werk aangeboden en daarnaast sollicitatietraining. En daarna moeten ze instromen naar het vrije bedrijf. Dus, je stoomt die mensen egt klaar. En ik zit daar aan de balie en ontvang deze mensen. Ik maakte een goede kans omdat ik veel administratieve basis heb en dat zoeken ze ook.
Dus, ik houd jullie op de hoogte. Groetjes van Laraatje :D

BerichtHallo ,
Heb niet iets van lucht me hart, maar eerder een vermelding. Ik had vanmorgen een sollicitatiegesprek voor de functie van telefoniste/Receptioniste!! En dat ging hartstikke goed. Het gesprek verliep zeer goed en we hadden het zelfs over vrije tijd dingen. Dus, ik heb kans 1 op 4 want er waren 4 kandidaten en het zit heerlijk dichtbij waar ik eerst zat. Het gebouw wordt nu ingericht en verbouwd, dus het is geheel een nieuw traject, waar ze landelijk wel al mee aan de slag zijn. En landelijk is het een succes geworden dus ze denken dit ook wel. Het is Trajebo = Spaans voor werk. Mensen krijgen 3 maanden lang werk aangeboden en daarnaast sollicitatietraining. En daarna moeten ze instromen naar het vrije bedrijf. Dus, je stoomt die mensen egt klaar. En ik zit daar aan de balie en ontvang deze mensen. Ik maakte een goede kans omdat ik veel administratieve basis heb en dat zoeken ze ook.
Dus, ik houd jullie op de hoogte. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 28 Mei 2009 om 15:19
Chrisje0145
Datum: Zaterdag, 27 Maa 2010, 13:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

lich nu met men laptop te wachten op men bloed onderzoek. >(
2 weken geleden ben ik flauw gevallen em daarna nog een paar keer. :(
dus werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
toen ik men ogen voor de eerste keer open deed lach ik met infuus en mondkapje in het ziekenhuis.
Gelukkig gaat nu alles een stuk beter.
ik vond het wel fijn dat ik nog op internet kon (dus ook op het forum(maar kan helaas geen ZT2 spelen) :o
na het bloed onderzoek (als die goed is) mag ik (eindelijk) weer naar huis en kan ik weer ZT2 spelen dus kan ik ook weer verder met men zoo's. en met namen men ZTAO zoo. :D
ik ben aan het duimen dat ik straks eindelijk weer naar huis kan.
Duimen jullie mee? ;)
Groetjes Chris

Bericht veranderd door: Chrisje0145 - Zaterdag, 27 Maa 2010, 13:57
Berichtlich nu met men laptop te wachten op men bloed onderzoek. >(
2 weken geleden ben ik flauw gevallen em daarna nog een paar keer. :(
dus werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
toen ik men ogen voor de eerste keer open deed lach ik met infuus en mondkapje in het ziekenhuis.
Gelukkig gaat nu alles een stuk beter.
ik vond het wel fijn dat ik nog op internet kon (dus ook op het forum(maar kan helaas geen ZT2 spelen) :o
na het bloed onderzoek (als die goed is) mag ik (eindelijk) weer naar huis en kan ik weer ZT2 spelen dus kan ik ook weer verder met men zoo's. en met namen men ZTAO zoo. :D
ik ben aan het duimen dat ik straks eindelijk weer naar huis kan.
Duimen jullie mee? ;)
Groetjes Chris

Bericht getypt door - Chrisje0145
Toegevoegd op 27 Maa 2010 om 13:50
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 27 Maa 2010, 16:07 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik hoop dat je snel weer thuis bent en dat ze erachter komen hoe en waarom je flauw valt. Beterschap en groetjes van Laraatje :D

BerichtIk hoop dat je snel weer thuis bent en dat ze erachter komen hoe en waarom je flauw valt. Beterschap en groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 27 Maa 2010 om 16:07
jarni
Datum: Zaterdag, 27 Maa 2010, 16:13 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

beterschap.
ik hoop dat je snel weer naar huis kan.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 27 Maa 2010, 16:14
Berichtbeterschap.
ik hoop dat je snel weer naar huis kan.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 27 Maa 2010 om 16:13
Chrisje0145
Datum: Zondag, 28 Maa 2010, 09:17 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

even een mededeling vanaf....Thuis! :D
met het bloed was niks aan de hand dus ik ben nu weer thuis.
ik kan nu ook weer ZT2 gaan spelen I)

Berichteven een mededeling vanaf....Thuis! :D
met het bloed was niks aan de hand dus ik ben nu weer thuis.
ik kan nu ook weer ZT2 gaan spelen I)

Bericht getypt door - Chrisje0145
Toegevoegd op 28 Maa 2010 om 09:17
rezasaurus
Datum: Vrijdag, 02 Apr 2010, 12:36 | Bericht # 8   
rezasaurus 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

bij mij zijn er deze winter 3 cavia's overleden en 5 vissen :(
Berichtbij mij zijn er deze winter 3 cavia's overleden en 5 vissen :(

Bericht getypt door - rezasaurus
Toegevoegd op 02 Apr 2010 om 12:36
jarni
Datum: Vrijdag, 02 Apr 2010, 16:09 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

bij mij is een van mijn oudere konijnen overleden.
op een leeftijd van 8 jaar,hij was zo oud dat hij niet eens kon gaan liggen,hij moest zichzelf laten vallen. :(
maar wij hebben wèèr 2 jonge konijntjes maar de moeder moeten we later laten inslapen omdat we niet om de 3 maanden jonge konijnen willen hebben. :(
foto van de eerste jonge konijntjes:

sorry maar ik kon het gewoon niet laten om een foto van de konijnen te laten zien.
ik heb nog geen foto van de nieuwe.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Vrijdag, 02 Apr 2010, 16:11
Berichtbij mij is een van mijn oudere konijnen overleden.
op een leeftijd van 8 jaar,hij was zo oud dat hij niet eens kon gaan liggen,hij moest zichzelf laten vallen. :(
maar wij hebben wèèr 2 jonge konijntjes maar de moeder moeten we later laten inslapen omdat we niet om de 3 maanden jonge konijnen willen hebben. :(
foto van de eerste jonge konijntjes:

sorry maar ik kon het gewoon niet laten om een foto van de konijnen te laten zien.
ik heb nog geen foto van de nieuwe.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 02 Apr 2010 om 16:09
thomvonder
Datum: Zondag, 04 Apr 2010, 08:53 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

er is echt iets verschrikkelijks gebeurd, mijn vriend(wiens moeder kanker heeft) is gisteren aangereden, en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
hij heeft o.a een zwelling bij zijn hersenen en een gebroken nekwervel. We hopen hier allemaal dat hij wel mee naar afrika kan, mocht zijn moeder winnen.
En natuurlijk wensen zijn gezin heel veel sterkte toe
Berichter is echt iets verschrikkelijks gebeurd, mijn vriend(wiens moeder kanker heeft) is gisteren aangereden, en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
hij heeft o.a een zwelling bij zijn hersenen en een gebroken nekwervel. We hopen hier allemaal dat hij wel mee naar afrika kan, mocht zijn moeder winnen.
En natuurlijk wensen zijn gezin heel veel sterkte toe

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 04 Apr 2010 om 08:53
  • Page 1 of 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Search:

Hosted by uCoz