Datum: Zaterdag, 24 Nov 2012, 16:32 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zeg, ik bemoei me liever niet hiermee maar ik vind dit toch wel een beetje te worden. Laraatje2008 vindt wat zij vindt en al zijn sommige het er niet mee eens wat zij vindt, dat kan gebeuren. Ieder zijn mening. Ik vind dit geen rede voor ruzie. raymondhoek en Laraatje2008, probeer het nu goed af te sluiten en deze ruzie achter de rug laten. Veel geluk met het oplossen. Ik hoop dat het goed komt!!
@ Mark_23, Dit is absoluut geen ruzie. Slechts een conversatie. Ik probeer Lara zelfs tevreden te stellen door dingen te bewijzen waarmee ik juist de rust probeer te behouden. Erg jammer dat je dit ziet als een ruzie.
0
Horeca Medewerker
@ raymondhoek, Sorry dat ik dit als een ruzie zag. Maar dat kwam door de berichtjes van Laraatje2008, ze leek mij dus nogal geïrriteerd en boos. Als dit een conversatie is moet ik wel zeggen dat het een ruzie-achtige coversatie is (iets anders dan echt ruzie), omdat jij jouw dingen probeert te bewijzen waar zij het niet mee eens is, en dat zou wel eens op ruzie uit kunnen lopen. Maar goed veel succes jullie twee! Ik zal me er verder niet mee bemoeien
Groetjes Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Zondag, 25 Nov 2012, 17:46
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
ik ga weer gewoon verder.
toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook. ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed.
en dat was mijn hart opluchting.
Bericht veranderd door: renoe - Dinsdag, 25 Dec 2012, 12:53
@ wollykonijn, ja nog gecondoleerd ik weet het als je een dier verliest veel sterkten en laten we zegen rest in pease een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ wollykonijn, oehh ik weet hoe dat voelt bij ons worden er ieder jaar katten van ons aangereden nog veel sterkte en laten we hopen dat ze een mooi plekje boven krijgt
@ renoe, Wat een vervelend bericht! Het is niet fijn wanneer er geweld wordt toegepast. Ik denk dat je in het vervolg beter die jongen (die ruzie wilt) met rust moet laten en dat je er niet op in moet gaan. Verder hoop ik dat het met je vriend goed gaat!
(renoe)
ik ga weer gewoon verder. toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook. ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed. en dat was mijn hart opluchting.
0
Horeca Medewerker
Wij hadden een tam grasparkietje en zijn deurtje stond altijd open en hij was er bijna altijd uit. Hij liep ook vaak op de grond. We letten wel heel goed op waar we liepen en als het druk was haalden we hem van de grond af. Maar nu gebeurde het eens dat hij weer op de grond liep en ik wou langs hem lopen. Ik duwde hem opzij met mijn voet zodat ik er langs kon maar hij kwam toen terug lopen precies onder mijn voet. Ik kon mijn voet nog terugtrekken maar het was al te laat. We dachten eerst dat het niet zo erg was maar hij leefde nog even maar daarna stierf hij. We waren er allemaal kapot. We hadden hem al twee jaar. We hebben een nieuwe gekocht. De Karel die we nu vier jaar hebben. Hij is eigenlijk net zo als onze eerste alleen loopt hij nu niet op de grond. Daar hebben we van geleerd.