Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Lucht je hart!!
Mark_23
Datum: Zaterdag, 24 Nov 2012, 16:32 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Zeg, ik bemoei me liever niet hiermee maar ik vind dit toch wel een beetje te worden. Laraatje2008 vindt wat zij vindt en al
zijn sommige het er niet mee eens wat zij vindt, dat kan gebeuren. Ieder zijn mening. Ik vind dit geen rede voor ruzie.
raymondhoek en Laraatje2008, probeer het nu goed af te sluiten en deze ruzie achter de rug laten.
Veel geluk met het oplossen. Ik hoop dat het goed komt!!

Groetjes Mark ;)
BerichtZeg, ik bemoei me liever niet hiermee maar ik vind dit toch wel een beetje te worden. Laraatje2008 vindt wat zij vindt en al
zijn sommige het er niet mee eens wat zij vindt, dat kan gebeuren. Ieder zijn mening. Ik vind dit geen rede voor ruzie.
raymondhoek en Laraatje2008, probeer het nu goed af te sluiten en deze ruzie achter de rug laten.
Veel geluk met het oplossen. Ik hoop dat het goed komt!!

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 24 Nov 2012 om 16:32
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 24 Nov 2012, 22:37 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Mark_23,
Dit is absoluut geen ruzie.
Slechts een conversatie.
Ik probeer Lara zelfs tevreden te stellen door dingen te bewijzen waarmee ik juist de rust probeer te behouden.
Erg jammer dat je dit ziet als een ruzie.

Mvg,

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ Mark_23,
Dit is absoluut geen ruzie.
Slechts een conversatie.
Ik probeer Lara zelfs tevreden te stellen door dingen te bewijzen waarmee ik juist de rust probeer te behouden.
Erg jammer dat je dit ziet als een ruzie.

Mvg,

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 24 Nov 2012 om 22:37
Mark_23
Datum: Zondag, 25 Nov 2012, 17:45 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ raymondhoek, Sorry dat ik dit als een ruzie zag. Maar dat kwam
door de berichtjes van Laraatje2008, ze leek mij dus nogal geïrriteerd en boos.
Als dit een conversatie is moet ik wel zeggen dat het een ruzie-achtige coversatie is
(iets anders dan echt ruzie), omdat jij jouw dingen probeert te bewijzen waar zij het
niet mee eens is, en dat zou wel eens op ruzie uit kunnen lopen. Maar goed veel succes jullie twee!
Ik zal me er verder niet mee bemoeien

Groetjes Mark ;)

Bericht veranderd door: Mark_23 - Zondag, 25 Nov 2012, 17:46
Bericht@ raymondhoek, Sorry dat ik dit als een ruzie zag. Maar dat kwam
door de berichtjes van Laraatje2008, ze leek mij dus nogal geïrriteerd en boos.
Als dit een conversatie is moet ik wel zeggen dat het een ruzie-achtige coversatie is
(iets anders dan echt ruzie), omdat jij jouw dingen probeert te bewijzen waar zij het
niet mee eens is, en dat zou wel eens op ruzie uit kunnen lopen. Maar goed veel succes jullie twee!
Ik zal me er verder niet mee bemoeien

Groetjes Mark ;)

Toegevoegd op 25 Nov 2012 om 17:45
renoe
Datum: Dinsdag, 25 Dec 2012, 12:52 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: 1

Stagiaire

ik ga weer gewoon verder.

toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook.
ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste
vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in
gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed.

en dat was mijn hart opluchting.

Bericht veranderd door: renoe - Dinsdag, 25 Dec 2012, 12:53
Berichtik ga weer gewoon verder.

toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook.
ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste
vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in
gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed.

en dat was mijn hart opluchting.

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 25 Dec 2012 om 12:52
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 25 Dec 2012, 21:01 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

een van mijn konijnen is 20-12-12 overleden :(

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Berichteen van mijn konijnen is 20-12-12 overleden :(

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 25 Dec 2012 om 21:01
legoman12324
Datum: Dinsdag, 25 Dec 2012, 21:26 | Bericht # 66   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ wollykonijn, ja nog gecondoleerd ik weet het als je een dier verliest
veel sterkten en laten we zegen rest in pease

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ wollykonijn, ja nog gecondoleerd ik weet het als je een dier verliest
veel sterkten en laten we zegen rest in pease

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 25 Dec 2012 om 21:26
boerroel545
Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 13:02 | Bericht # 67   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ wollykonijn, oehh ik weet hoe dat voelt bij ons worden er ieder jaar
katten van ons aangereden nog veel sterkte en laten we hopen dat ze een mooi plekje boven krijgt

Bericht@ wollykonijn, oehh ik weet hoe dat voelt bij ons worden er ieder jaar
katten van ons aangereden nog veel sterkte en laten we hopen dat ze een mooi plekje boven krijgt

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 26 Dec 2012 om 13:02
renoe
Datum: Maandag, 31 Dec 2012, 10:48 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: 1

Stagiaire

mijn hamster heeft maar 3 pootjes en is nu bang voor mensen en bijt daarom altijd

Berichtmijn hamster heeft maar 3 pootjes en is nu bang voor mensen en bijt daarom altijd

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 31 Dec 2012 om 10:48
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 31 Dec 2012, 12:45 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ renoe,
Wat een vervelend bericht! Het is niet fijn wanneer er geweld wordt toegepast. Ik denk dat je in het vervolg beter die jongen (die ruzie wilt) met rust moet laten en dat je er niet op in moet gaan. Verder hoop ik dat het met je vriend goed gaat!

(renoe)
toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook. ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed. en dat was mijn hart opluchting.

Bericht@ renoe,
Wat een vervelend bericht! Het is niet fijn wanneer er geweld wordt toegepast. Ik denk dat je in het vervolg beter die jongen (die ruzie wilt) met rust moet laten en dat je er niet op in moet gaan. Verder hoop ik dat het met je vriend goed gaat!

(renoe)
toen ik dit jaar op school was ( is er altijd zo'n dom jongetje die ruzie wil) dat deed hij deze middag ook. ik en mijn beste vriend dachten oke kom maar op. maar toen de schoolbel ging sloech dat jongetje mijn beste vriend onder de neus. hij zat maar te schreeuwen van zo kan ik dood gaan!!!! en is toen het dokkumer bos in gefiets 5 minuten later had meester hem gevonden met zijn hoofd helemaal bedekt met bloed. en dat was mijn hart opluchting.

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 31 Dec 2012 om 12:45
Mark_23
Datum: Maandag, 31 Dec 2012, 13:18 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Wij hadden een tam grasparkietje en zijn deurtje stond altijd open en hij was er bijna altijd uit. Hij liep ook vaak op de grond. We letten wel heel goed op waar we liepen en als het druk was haalden we hem van de grond af. Maar nu gebeurde het eens dat hij weer op de grond liep en ik wou langs hem lopen. Ik duwde hem opzij met mijn voet zodat ik er langs kon maar hij kwam toen terug lopen precies onder mijn voet. Ik kon mijn voet nog terugtrekken maar het was al te laat. We dachten eerst dat het niet zo erg was maar hij leefde nog even maar daarna stierf hij. We waren er allemaal kapot. We hadden hem al twee jaar. We hebben een nieuwe gekocht. De Karel die we nu vier jaar hebben. Hij is eigenlijk net zo als onze eerste alleen loopt hij nu niet op de grond. Daar hebben we van geleerd.

Groetjes Mark ;)
BerichtWij hadden een tam grasparkietje en zijn deurtje stond altijd open en hij was er bijna altijd uit. Hij liep ook vaak op de grond. We letten wel heel goed op waar we liepen en als het druk was haalden we hem van de grond af. Maar nu gebeurde het eens dat hij weer op de grond liep en ik wou langs hem lopen. Ik duwde hem opzij met mijn voet zodat ik er langs kon maar hij kwam toen terug lopen precies onder mijn voet. Ik kon mijn voet nog terugtrekken maar het was al te laat. We dachten eerst dat het niet zo erg was maar hij leefde nog even maar daarna stierf hij. We waren er allemaal kapot. We hadden hem al twee jaar. We hebben een nieuwe gekocht. De Karel die we nu vier jaar hebben. Hij is eigenlijk net zo als onze eerste alleen loopt hij nu niet op de grond. Daar hebben we van geleerd.

Groetjes Mark ;)

Toegevoegd op 31 Dec 2012 om 13:18
Search:

Hosted by uCoz