@ Aurlord, da,s echt jammer.. ik wens haar sterkte toe en je vriendje ook! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ik wil iets kwijt wat niets te maken heeft met wat hiervoor is besproken en wat me eigenlijk wel dwars zit. Het heeft te maken met de site. Waarom maakt het hier uit wie je bent? En wat je doet in het dagelijks leven? Waarom wordt er altijd gedacht dat iemand anders wordt behandeld terwijl dit niet zo is? Waarom mag je niet gewoon jezelf zijn?
Indien iemand hier antwoord op kan geven, dan hoor ik het graag. Zo niet, denk dan voordat je iets doet ook aan hoe jij het zou vinden!
@ Jeweetwelwie, nou je mag gewoon je zelf zijn hoor en je hoeft niet te zeggen wat je die dag doet of hebt gedaan! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 12 Jan 2012, 21:21 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Jeweetwelwie, ik wil ook even weten waar je nou precies mee zit. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Vind je dat mensen buiten gesloten worden? Graag krijg ik het uitgelegd
Datum: Donderdag, 12 Jan 2012, 22:12 | Bericht # 45
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb het haar gevraagd, en toen legde ze uit: "Ik bedoel dat als ik bijvoorbeeld 1 download van Raymond krijg, die ik moet testen. Ga mensen vaak gelijk denken dat er iets is ofzo, of dat ze buiten gesloten zijn.."
Ik zal het even duidelijk uitleggen ^^ Soms gebeurt er iets op een forum en mensen hebben altijd een eigen mening klaar. Dit is normaal, maar als er dan iets besloten moet worden, dan wordt er soms gedacht dat men een extra positie heeft ofzo.
Hmm een recent voorbeeldje: Met de veiling op eens kwamen er allemaal berichten van ja logisch dat ze alles kan betalen door de bank. Ik moet jullie vertellen. Ik verdien er op zich heel weinig mee ik raak er soms geld door kwijt. En als een lid naar me toe komt dan tref ik meestal een regeling dat of de rente niet meer verhoogt worden of dat het minimaal is. Ik bedoel zou een echte bank dit doen? Nee.. Waarom gebeurt dit omdat ik niet wil dat leden daarom met het spel stoppen. Maar waarom dan toch die opmerkingen?
Verder is het zoals niels zegt over de downloads. Ik heb een keer de onderwatertunnel geshowd. Ik mocht hem namelijk testen van Raymond en gelijk kwam er een verhaal of wij iets hadden..
Waarom dus altijd een mening of een gedachte klaar hebben? Denk je niet aan 'eventuele gevoelens van' andere? Hopelijk is het zo genoeg uitgelegd.
Datum: Donderdag, 12 Jan 2012, 22:48 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Jeweetwelwie@ Ik heb hier niet veel over te zeggen maar wat ik wel wil zeggen is dat jou reactie logisch is het is niet leuk als mensen je gaan veroordelen op een stomme download jij iets eerder hebt/had.
Ik weet dat dit niet veel toevoegt maar ik wou het toch even gezegd hebben.
ja jullie hebben alle 2 gelijk! ik snapte het eerst niet maar nu wel! ik vind inderdaad dat er iets aan gedaan zou moeten worden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Sorry maar ik wil hiervoor geen nieuw topic voor openen maar ik heb mijn besluit genomen. Ik zal nog wel ZT2 spelen en af en toe mijn kop hier laten zien, maar door omstandigheden hier en door dingen hier die ook hier gebeurd zijn en dat de crew een vriendenkliek is en voor niemand open staat, is het voor mij genoeg geweest. Het antwoord staat eigenlijk al wie is de best toegewijde lid. Daar trek ik mijn conclusies aan. Het is jammer want ik heb hier met veel plezier gekeken en voor de site gewerkt. Mijn ZTAO zoo blijft wel bestaan en af en toe doe ik nog wel wat laten zien, maar dat zal heel weinig zijn. Ik heb er geen zin meer in en zeker niet in een vriendenkliek. Die mensen komen er nog wel achter hoe en wat. Maar dan is het te laat. Bedankt iedereen voor alles en heel veel plezier iedereen!!! Ik ga ook niet naar de Engelse sites hoor, want dat vind ik niks. Groetjes van Lara (Laraatje2008) En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, Hier wil ik toch even op reageren. Ik vind het erg teleurstellend dat je op deze wijze reageer. We hebben meerdere malen hier gespreken over gehad, maar het lijkt wel een muur...
Maar ik vraag me toch wel af wat je bedoelt met: 'Het antwoord staat eigenlijk al wie is de best toegewijde lid.'