ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het is nu twee weken geleden gebeurt en ik herbeleef het weer. Rond deze tijd 21.24 stond iedereen buiten en de karateclub stond gewoon zijn ding te doen en de slachtoffers, dus mensen die zich echt niet goed voelden, zaten vooraan de school!!! Dus, het slijt wel denk ik, hoop ik. Ik heb inmiddels ook een getuigenverklaring afgelegd bij de politie en die zijn het nu aan het onderzoeken!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 20:11 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
gisteren iets ergs gebeurd!!! een vriendin van mij heeft een lief en die vriendin had een vriendin. wel de vriendin van myn vriendin heeft tegen het lief gezegd dat myn vriendin niet meer op hem was enz. dus had het lief van myn vriendin het uitgemaakt. resultaat myn vriendin was heel erg depri geworden en zat de hele tijd te wenen. gelukkig dat er nen vriend van my even met da ex-lief was gaan galen en toen hadden myn vriendin en haar lief even grpraat en zo kwam er aan het ligt dat de vriendin van mn vriendin da ha geflikt sindsdien heeft ze nen paar vrienden minder de tr*t
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 20:33 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Heftige verhalen allemaal, ik wens jullie veel sterkte toe! Dit jaar Februari heeft een moeder van een meisje uit mijn klas zelfmoord gepleegd. (wel lang geleden dus) De hele klas was in shock toen we het hoorden en de meesten gingen huilen. (ik moest me inhouden) Maar nu gaat het wel weer goed met dat meisje.
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 22:20 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
WOW echt erg!! 1 december was mij beste vriend jarig. maar.............aangereden door een auto samen met zijn moeder. moeder op slag doodt. hijzelf lag nog één dag in coma ........................*barst in huilen uit*..................................... Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P