Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Lucht je hart!!
rymafra
Datum: Dinsdag, 20 Nov 2012, 17:44 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@ Laraatje2008, Is dit niet een beetje overdreven... :( Probeer dan te overleggen met iemand... ik heb geen idee waar het over gaat dus eigenlijk heb ik geen recht van spreke... En wata bedoel je met vriendenkliek? een soort van vriendjespolitiek? Want ik vind dat de crew het super doet en dat ze wel een bedankje verdienen...

Maarja... ik weet niet waar het over gaat...

Ik hoop dat je verder gelukkig word :)

Doei! Rymafra

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht@ Laraatje2008, Is dit niet een beetje overdreven... :( Probeer dan te overleggen met iemand... ik heb geen idee waar het over gaat dus eigenlijk heb ik geen recht van spreke... En wata bedoel je met vriendenkliek? een soort van vriendjespolitiek? Want ik vind dat de crew het super doet en dat ze wel een bedankje verdienen...

Maarja... ik weet niet waar het over gaat...

Ik hoop dat je verder gelukkig word :)

Doei! Rymafra

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 20 Nov 2012 om 17:44
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 20 Nov 2012, 22:46 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar iedereen geeft mij de schuld van alles. En Raymond je loopt niet tegen een muur op, want ik snap het best allemaal maar ik merk het gewoon op, dat het hier vriendjespolitiek is, ook bij ZTAO, mensen ruilen altijd met hun vrienden en nooit met andere mensen en dat soort dingen. Het is en blijft hetzelfde hier en dat ben ik beu. Toen ik crewlid was wilde ik dat een beetje veranderen, het vriendjespolitiek maar dat is nu gewoon weer terug gekomen. Jammer maar helaas. Als iemand mijn ZTAO dierenpark wil overnemen is het goed, want dan kan ik daar ook mee stoppen en doe ik alleen nog maar ZTAO spelen als ik dat wil!!! Groetjes van Laraatje :D
Over de meest toegewijde lid, een paar uur voor de uitslag stond ik nog bovenaan en een paar uur later wat het Jeweetwelwie en ik weet wie dat is, dus dat zegt voor mij genoeg. Verder wil ik er niks meer over kwijt en iedereen veel plezier en bedankt voor alles!!! :(

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk wilde eigenlijk niet reageren maar iedereen geeft mij de schuld van alles. En Raymond je loopt niet tegen een muur op, want ik snap het best allemaal maar ik merk het gewoon op, dat het hier vriendjespolitiek is, ook bij ZTAO, mensen ruilen altijd met hun vrienden en nooit met andere mensen en dat soort dingen. Het is en blijft hetzelfde hier en dat ben ik beu. Toen ik crewlid was wilde ik dat een beetje veranderen, het vriendjespolitiek maar dat is nu gewoon weer terug gekomen. Jammer maar helaas. Als iemand mijn ZTAO dierenpark wil overnemen is het goed, want dan kan ik daar ook mee stoppen en doe ik alleen nog maar ZTAO spelen als ik dat wil!!! Groetjes van Laraatje :D
Over de meest toegewijde lid, een paar uur voor de uitslag stond ik nog bovenaan en een paar uur later wat het Jeweetwelwie en ik weet wie dat is, dus dat zegt voor mij genoeg. Verder wil ik er niks meer over kwijt en iedereen veel plezier en bedankt voor alles!!! :(

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 20 Nov 2012 om 22:46
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 20 Nov 2012, 22:58 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Laraatje2008,
Zo zie jij dit misschien, maar als je zelf verder nadenkt, weet je ook dat dit niet zo is.
Zoals de crew nu is, is samengesteld uit tests en bepaalde expertises.

De ZTAO is uiteraard vooral op sociaal gericht, dus daar kan het zijn dat er vooral met vrienden word geruild, dat hoeft helemaal niet erg te zijn.
Heb je namelijk alleen maar een extra uitdaging om een een bepaalde diersoort te komen.
Maar wel geef ik je even mee dat je niet iemand anders jou dierentuin kan laten 'overnemen' hooguit de dieren.

Dan nog over de poll...
Dat kan niet anders zijn dan toeval.
Zodra ik (of wie dan ook) de poll zou aanpassen en op welke manier dan ook het aantal stemmen zou manipuleren (wat nergens voor nodig is) dan zou de 'verloop-datum' vervallen. Maar als je kijkt in vergelijking met de andere poll's, zie je dat deze gelijk zijn (al vanaf het begin van de stem rondes).
Dus als je hiermee suggereert dat de crew serieus zo diep zou zijn gezonken om een actie, die bedoeld is om het voor de leden leuk te houden, zou gaan manipuleren om een bepaald lid ipv 2, 3 awards te gaan geven... Dan geloof ik dat je niet echt realistisch bent.
Misschien dat je tijdens het lezen van deze tekst ook een helder lampje krijgt.

Met deze tekst hoop ik dat de verwarring weg is.
Maar reageer gerust. Mocht je dit doen, maak ik er toch even een apart topic voor aan.

Raymond ;)

Bericht@ Laraatje2008,
Zo zie jij dit misschien, maar als je zelf verder nadenkt, weet je ook dat dit niet zo is.
Zoals de crew nu is, is samengesteld uit tests en bepaalde expertises.

De ZTAO is uiteraard vooral op sociaal gericht, dus daar kan het zijn dat er vooral met vrienden word geruild, dat hoeft helemaal niet erg te zijn.
Heb je namelijk alleen maar een extra uitdaging om een een bepaalde diersoort te komen.
Maar wel geef ik je even mee dat je niet iemand anders jou dierentuin kan laten 'overnemen' hooguit de dieren.

Dan nog over de poll...
Dat kan niet anders zijn dan toeval.
Zodra ik (of wie dan ook) de poll zou aanpassen en op welke manier dan ook het aantal stemmen zou manipuleren (wat nergens voor nodig is) dan zou de 'verloop-datum' vervallen. Maar als je kijkt in vergelijking met de andere poll's, zie je dat deze gelijk zijn (al vanaf het begin van de stem rondes).
Dus als je hiermee suggereert dat de crew serieus zo diep zou zijn gezonken om een actie, die bedoeld is om het voor de leden leuk te houden, zou gaan manipuleren om een bepaald lid ipv 2, 3 awards te gaan geven... Dan geloof ik dat je niet echt realistisch bent.
Misschien dat je tijdens het lezen van deze tekst ook een helder lampje krijgt.

Met deze tekst hoop ik dat de verwarring weg is.
Maar reageer gerust. Mocht je dit doen, maak ik er toch even een apart topic voor aan.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Nov 2012 om 22:58
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 16:00 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee Raymond, als jij verder kijkt dan je neus lang is en toen een verstandige keuze had gemaakt was het misschien anders geweest. Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is. En dat vind ik jammer want een site moet toch een volwassen uitstraling hebben, anders loopt het niet goed en lopen er mensen weg zoals bij ZT site, daar ligt het al jaren stil en ik weet wel waarom. En dat gaat na verloop van tijd hier ook gebeuren. De crew is niet samengesteld uit expertise enzovoorts. Misschien wel bij de tech en de hoofd jij dus, maar niet iemand als de mods. Sorry mods, niet om jullie de das om te doen, sommige doen hun werk goed, maar sommige komen ook niet nooit online maar worden niet ontslagen. Waarom vriendjespolitiek en omdat degene jong is en jullie willen niet zo'n oude bok als Laraatje.
Ja,dat snap ik van de ZTAO maar jullie zouden ook bijvoorbeeld kunnen zeggen als crew om juist die vriendjespolitiek tegen te gaan, ruil ook met andere mensen. Want door juist de vriendjespolitiek ruil gaan andere mensen niet door met hun dierentuin en dat vind ik jammer want ik houd van om ZT te spelen, dat geeft een beetje rust voor mij!!!
Nee dat is geen toeval Raymond, vlak voordat jij zei nog een paar uren, kunnen niet een heleboel mensen opeens gestemd hebben om iemand anders. Dan gaat gewoon niet. Want de meeste leden hadden al gestemd. En dat is mij gewoon opgevallen en ik houd niet van dat gedoe!!! Je moet het wel eerlijk doen en ook niet mensen gaan opjagen en zeggen stem op die want we willen niet dat Laraatje wint. Dus, en open geen topic want ik wil hierna toch niet meer reageren. Ik kom nog wel op de site om te kijken en misschien als ik het de moeite waard vind om te reageren. Wie mijn dieren will van dierenpark De BeestenBoel kan een bod doen in de mijn trade topic. Groetjes en tot ziens van Laraatje (Lara) :(

BerichtNee Raymond, als jij verder kijkt dan je neus lang is en toen een verstandige keuze had gemaakt was het misschien anders geweest. Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is. En dat vind ik jammer want een site moet toch een volwassen uitstraling hebben, anders loopt het niet goed en lopen er mensen weg zoals bij ZT site, daar ligt het al jaren stil en ik weet wel waarom. En dat gaat na verloop van tijd hier ook gebeuren. De crew is niet samengesteld uit expertise enzovoorts. Misschien wel bij de tech en de hoofd jij dus, maar niet iemand als de mods. Sorry mods, niet om jullie de das om te doen, sommige doen hun werk goed, maar sommige komen ook niet nooit online maar worden niet ontslagen. Waarom vriendjespolitiek en omdat degene jong is en jullie willen niet zo'n oude bok als Laraatje.
Ja,dat snap ik van de ZTAO maar jullie zouden ook bijvoorbeeld kunnen zeggen als crew om juist die vriendjespolitiek tegen te gaan, ruil ook met andere mensen. Want door juist de vriendjespolitiek ruil gaan andere mensen niet door met hun dierentuin en dat vind ik jammer want ik houd van om ZT te spelen, dat geeft een beetje rust voor mij!!!
Nee dat is geen toeval Raymond, vlak voordat jij zei nog een paar uren, kunnen niet een heleboel mensen opeens gestemd hebben om iemand anders. Dan gaat gewoon niet. Want de meeste leden hadden al gestemd. En dat is mij gewoon opgevallen en ik houd niet van dat gedoe!!! Je moet het wel eerlijk doen en ook niet mensen gaan opjagen en zeggen stem op die want we willen niet dat Laraatje wint. Dus, en open geen topic want ik wil hierna toch niet meer reageren. Ik kom nog wel op de site om te kijken en misschien als ik het de moeite waard vind om te reageren. Wie mijn dieren will van dierenpark De BeestenBoel kan een bod doen in de mijn trade topic. Groetjes en tot ziens van Laraatje (Lara) :(

Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 16:00
Terdo
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 19:26 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Hoi Lara, ik snap je frustratie. Het lijkt voor jou of wij als crew zich tegen je keren. Dit is niet waar maar omdat er kleine dingen gebeuren (in jouw ogen in jouw nadeel) krijg jij steeds meer frustratie en uit je het op deze manier. Logisch. Ik wil echter proberen om toch een paar dingen te verklaren en te weerleggen:

Quote (Laraatje2008)
Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is. En dat vind ik jammer want een site moet toch een volwassen uitstraling hebben,

Wat bedoel je hier precies mee? Want zover ik me kan herinneren is de site altijd al ongeveer geweest zoals het nu is. En daarbij zijn de meeste mensen hier 11-15 jaar oud.

Quote (Laraatje2008)
De crew is niet samengesteld uit expertise enzovoorts. Misschien wel bij de tech en de hoofd jij dus, maar niet iemand als de mods.

En expertise is lastig te vinden natuurlijk voor zo'n site. Niet veel mensen beheren in hun vrije tijd een website en hebben daar tijd voor. (wel steeds meer maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er expertise is) + Mijn opleiding heeft wel degelijk te maken met de rol die ik hier soms vertoon (dus wel expertise maargoed maakt niet uit).

Quote (Laraatje2008)
omdat degene jong is en jullie willen niet zo'n oude bok als Laraatje

Dit is natuurlijk onzin. Wie goed is en goed functioneert moet gewoon de taak kunnen uitvoeren. Op het moment dat jij mod-af werd gaf je zelf aan dat je weinig tijd had om online te komen en dat voorlopig ook zo zal blijven. Hierom besloten we (met z'n allen) om niet verder te gaan. Niet omdat we je niet mogen maar omdat het geen zin had om nog langer 3 moderators te houden omdat het werk (op dat moment) zodanig overzichtelijk was.

Groeten, Terdo

Always look on the bright side of life!
BerichtHoi Lara, ik snap je frustratie. Het lijkt voor jou of wij als crew zich tegen je keren. Dit is niet waar maar omdat er kleine dingen gebeuren (in jouw ogen in jouw nadeel) krijg jij steeds meer frustratie en uit je het op deze manier. Logisch. Ik wil echter proberen om toch een paar dingen te verklaren en te weerleggen:

Quote (Laraatje2008)
Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is. En dat vind ik jammer want een site moet toch een volwassen uitstraling hebben,

Wat bedoel je hier precies mee? Want zover ik me kan herinneren is de site altijd al ongeveer geweest zoals het nu is. En daarbij zijn de meeste mensen hier 11-15 jaar oud.

Quote (Laraatje2008)
De crew is niet samengesteld uit expertise enzovoorts. Misschien wel bij de tech en de hoofd jij dus, maar niet iemand als de mods.

En expertise is lastig te vinden natuurlijk voor zo'n site. Niet veel mensen beheren in hun vrije tijd een website en hebben daar tijd voor. (wel steeds meer maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er expertise is) + Mijn opleiding heeft wel degelijk te maken met de rol die ik hier soms vertoon (dus wel expertise maargoed maakt niet uit).

Quote (Laraatje2008)
omdat degene jong is en jullie willen niet zo'n oude bok als Laraatje

Dit is natuurlijk onzin. Wie goed is en goed functioneert moet gewoon de taak kunnen uitvoeren. Op het moment dat jij mod-af werd gaf je zelf aan dat je weinig tijd had om online te komen en dat voorlopig ook zo zal blijven. Hierom besloten we (met z'n allen) om niet verder te gaan. Niet omdat we je niet mogen maar omdat het geen zin had om nog langer 3 moderators te houden omdat het werk (op dat moment) zodanig overzichtelijk was.

Groeten, Terdo

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 19:26
Svenyboy04
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 19:37 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ Laraatje2008,

Sorry dat ik het zeg maar is dit niet een beetje overdreven boos worden om een arward en vriendjespolitiek.
Het klopt veel mensen op ztao ruilen met vrienden maar ja dat is toch logisch.
Kijk naar blijdorp enzo. die ruilen ook veel met vrienden parken.
Ook vindt ik dat de crew geen vriendjespolitiek doen denk je nou echt dat raymond jouw dat niet gunt.
Het slaat toch nergens wat is de reden daarvoor ?
Maar het ergste van alles is dat je dat denkt en ook over dat oud & jong.
Het gaat er niet om en ik vindt wel een beetje overdreven hoe je reageert sorry dat ik het zeg.
Veder wil ik zeggen dat het jammer is dat je stopt want je was vooral een leuke ztaolid die een leuke ztao zoo's maakt.

Groetjes

Sven ^_^

@ raymondhoek,

Raymond ik geloof jouw en jeweetwelwie dat jullie niet zo zijn.
Maar het is wel vervelend dat sommige leden hierdoor stoppen.
Ik erger mijn ook beetje aan de feit dat mensen zo reageren er over.
De crew hier doet het top en veder heb ik daar niks op aan te merken.
Mara over de vrienden lijkt me logisch toch als je zou ruilt ?
Kijk maar naar grotere parken die ruilen ook liever met een park waar ze vaker mee hebben geruilen enzo.
Maar ja sommige mensen snappen het niet jammer genoeg.

Groetjes

Sven ^_^

Brullende Leeuwen
Bericht@ Laraatje2008,

Sorry dat ik het zeg maar is dit niet een beetje overdreven boos worden om een arward en vriendjespolitiek.
Het klopt veel mensen op ztao ruilen met vrienden maar ja dat is toch logisch.
Kijk naar blijdorp enzo. die ruilen ook veel met vrienden parken.
Ook vindt ik dat de crew geen vriendjespolitiek doen denk je nou echt dat raymond jouw dat niet gunt.
Het slaat toch nergens wat is de reden daarvoor ?
Maar het ergste van alles is dat je dat denkt en ook over dat oud & jong.
Het gaat er niet om en ik vindt wel een beetje overdreven hoe je reageert sorry dat ik het zeg.
Veder wil ik zeggen dat het jammer is dat je stopt want je was vooral een leuke ztaolid die een leuke ztao zoo's maakt.

Groetjes

Sven ^_^

@ raymondhoek,

Raymond ik geloof jouw en jeweetwelwie dat jullie niet zo zijn.
Maar het is wel vervelend dat sommige leden hierdoor stoppen.
Ik erger mijn ook beetje aan de feit dat mensen zo reageren er over.
De crew hier doet het top en veder heb ik daar niks op aan te merken.
Mara over de vrienden lijkt me logisch toch als je zou ruilt ?
Kijk maar naar grotere parken die ruilen ook liever met een park waar ze vaker mee hebben geruilen enzo.
Maar ja sommige mensen snappen het niet jammer genoeg.

Groetjes

Sven ^_^

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 19:37
jeffrey
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 20:06 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Laraatje2008, Ook ik wil me hier niet al te veel mee bemoeien en ik heb ook echt niks tegen je want ik vind je een heel aardig lid. Maar ik kan me nog herinneren dat je bij de openbare vergadering nog zei dat je het forum zo juist leuk vond en het niet leuk zou vinden als de site serieuzer en internationaler zou worden.
Als ik denk aan die reactie spreek je deze mening wat tegen:
Quote (Laraatje2008)
Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is.

En nogmaals ik bedoel het niet slecht maar het valt me gewoon op.

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Laraatje2008, Ook ik wil me hier niet al te veel mee bemoeien en ik heb ook echt niks tegen je want ik vind je een heel aardig lid. Maar ik kan me nog herinneren dat je bij de openbare vergadering nog zei dat je het forum zo juist leuk vond en het niet leuk zou vinden als de site serieuzer en internationaler zou worden.
Als ik denk aan die reactie spreek je deze mening wat tegen:
Quote (Laraatje2008)
Ik vind al langer dat deze site naar het kinderachtige aan het gaan is.

En nogmaals ik bedoel het niet slecht maar het valt me gewoon op.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 20:06
raymondhoek
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 23:05 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Laraatje2008,
Dit was natuurlijk weer wachten op een reactie van mij.
Ik kan je berichten op deze manier bijna gewoon niet serieus nemen.
Zo geef ik in mijn vorige bericht aan dat het voor niemand (niet mij, niet iemand anders) mogelijk is de poll te saboteren zonder dat dit gezien kan worden.
Ik wil je zelfs een inkijk geven in de logboeken als je je dan helemaal weer geweldig gaat voelen...

Maar wat wel opvalt is dat ik zei dat het leek alsof ik tegen een muur praat, jij vervolgens zegt dat dit niet het geval is.
Maar als ik dit lees, zou ik bijna zeggen, lees nog eens een keer (of misschien wel 2) mijn vorige bericht.

Er is wel degelijk expertise bij de huidige crew en niet alleen bij de tech staff.
Bovendien monitoren wij goed (dmv van activiteiten logboeken) wat onze crew doet en zo kunnen we ook kijken of bepaalde crew leden indutten of niet.
Hieruit is duidelijk voor ons af te lezen dat dit zeker niet! het geval is.
Ieder crew lid voert op dit moment zijn taak exact goed uit.
De reactie tijden bij de ZTAO zijn flink afgenomen wat zeer positief word ontvangen.
Dit komt grotendeels door de rest van de crew en niet door mij!
Dus dat bepaalde crew leden (specifique gericht op moderatoren) niet online zouden zijn is totaal onjuist!
Slechts Errol is momenteel niet online op de site, maar dat heeft een reden en werkt op een andere manier mee aan de website die te zien zal zijn in V2.
En dat jij dit nu afschuift op 'oude bok' zou ik bijna zeggen: Bla bla bla, onzin.
Want leeftijd is totaal niet belangrijk, een van de voordelen van internet!

En als ik je nou goed begrijp geef je het idee dat de crew een regel had moeten maken in de ZTAO dat met iedereen geruild moet worden??
Hoe wil je dat gaan monitoren??
Wat als iemand nou gewoon die dieren niet wilt??
Kortom: onmogelijk! Dit soort dingen kan dus gewoon niet...

Laat ik het dan nog 1 maal herhalen over de Awards poll.
Elk jaar word op de laatste dag (vlak voor de eindiging van de ronde) een bericht geplaatst ter reminder voor de twijfelaars.
Dus dat is dan ook totaal niet bijzonder.
Als de poll zou zijn aangepast op dat moment zou MINIMAAL 1 dag later pas de poll kunnen eindigen.
Dat betekend dat hij op z'n vroegst dan pas weer gesloten had kunnen worden op: Maandag, 19 Nov 2012, 19:46.
Echter als je even kijkt (wat nu ook gewoon nog kan) zul je zien dat zoals bij ELKE poll van de awards de poll is gesloten op: Maandag, 19 Nov 2012, 00:05.
Kortom: Jou theorie is onmogelijk!
Op deze manier kom je eerder over als iemand die het niet kan hebben dat ze op het laatste moment te heeft verloren, dan iemand die denkt dat er fraude is.
Maar zoals ik al eerder in dit bericht zei:
Als je echt zo serieus bang ben dat ik ZOOO zielig en levenloos ben om de poll aan te passen (op welke manier ik dat dan had kunnen doen???) mag je van mij best het activiteiten rapport inzien, waarin je exact kunt zien wanneer het topic is aangemaakt, wanneer het bericht is aangepast, etc.

Misschien voel je je dan wel weer gerust??

Raymond ;)

Bericht@ Laraatje2008,
Dit was natuurlijk weer wachten op een reactie van mij.
Ik kan je berichten op deze manier bijna gewoon niet serieus nemen.
Zo geef ik in mijn vorige bericht aan dat het voor niemand (niet mij, niet iemand anders) mogelijk is de poll te saboteren zonder dat dit gezien kan worden.
Ik wil je zelfs een inkijk geven in de logboeken als je je dan helemaal weer geweldig gaat voelen...

Maar wat wel opvalt is dat ik zei dat het leek alsof ik tegen een muur praat, jij vervolgens zegt dat dit niet het geval is.
Maar als ik dit lees, zou ik bijna zeggen, lees nog eens een keer (of misschien wel 2) mijn vorige bericht.

Er is wel degelijk expertise bij de huidige crew en niet alleen bij de tech staff.
Bovendien monitoren wij goed (dmv van activiteiten logboeken) wat onze crew doet en zo kunnen we ook kijken of bepaalde crew leden indutten of niet.
Hieruit is duidelijk voor ons af te lezen dat dit zeker niet! het geval is.
Ieder crew lid voert op dit moment zijn taak exact goed uit.
De reactie tijden bij de ZTAO zijn flink afgenomen wat zeer positief word ontvangen.
Dit komt grotendeels door de rest van de crew en niet door mij!
Dus dat bepaalde crew leden (specifique gericht op moderatoren) niet online zouden zijn is totaal onjuist!
Slechts Errol is momenteel niet online op de site, maar dat heeft een reden en werkt op een andere manier mee aan de website die te zien zal zijn in V2.
En dat jij dit nu afschuift op 'oude bok' zou ik bijna zeggen: Bla bla bla, onzin.
Want leeftijd is totaal niet belangrijk, een van de voordelen van internet!

En als ik je nou goed begrijp geef je het idee dat de crew een regel had moeten maken in de ZTAO dat met iedereen geruild moet worden??
Hoe wil je dat gaan monitoren??
Wat als iemand nou gewoon die dieren niet wilt??
Kortom: onmogelijk! Dit soort dingen kan dus gewoon niet...

Laat ik het dan nog 1 maal herhalen over de Awards poll.
Elk jaar word op de laatste dag (vlak voor de eindiging van de ronde) een bericht geplaatst ter reminder voor de twijfelaars.
Dus dat is dan ook totaal niet bijzonder.
Als de poll zou zijn aangepast op dat moment zou MINIMAAL 1 dag later pas de poll kunnen eindigen.
Dat betekend dat hij op z'n vroegst dan pas weer gesloten had kunnen worden op: Maandag, 19 Nov 2012, 19:46.
Echter als je even kijkt (wat nu ook gewoon nog kan) zul je zien dat zoals bij ELKE poll van de awards de poll is gesloten op: Maandag, 19 Nov 2012, 00:05.
Kortom: Jou theorie is onmogelijk!
Op deze manier kom je eerder over als iemand die het niet kan hebben dat ze op het laatste moment te heeft verloren, dan iemand die denkt dat er fraude is.
Maar zoals ik al eerder in dit bericht zei:
Als je echt zo serieus bang ben dat ik ZOOO zielig en levenloos ben om de poll aan te passen (op welke manier ik dat dan had kunnen doen???) mag je van mij best het activiteiten rapport inzien, waarin je exact kunt zien wanneer het topic is aangemaakt, wanneer het bericht is aangepast, etc.

Misschien voel je je dan wel weer gerust??

Raymond ;)

Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 23:05
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 23:08 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, nu wordt ik dus in het kwade daglicht gesteld en zo ben ik niet, alleen ik conculdeer wat ik zie!!! Ik ben er klaar mee. Want ik wordt als boze vrouw nu neergezet toevallig ik dat niet ben. Ja, ik wilde niet dat de site in het Engels ging en daardoor internationaler wordt. Kinderachtig is iets totaals anders. Dat het meer naar het kinds gaat, net zoals met de namen van de members, zoals toen met dierenverzorger, enzovoorts, dat moet je niet doen. Zoals ik net al zei tegen Jeweetwelwie in een mail dat ik de expertise, als je je werk goed doet, en dat deed ik. Dat ik toen minder online was, ja, dat kwam door mijn banen maar dat hebben jullie het ook als jullie het druk hebben met school. En over het ruilen van ZTAO, sluit dan verbonden af tussen de ZTAO dierenparken en laat die ruilen tegen elkaar, dus dat je meer verbonden hebt met daarin enkele dierenparken en die moeten ruilen met elkaar en niet met andere concurenten zeg maar. IK zit voel met ideeen maar ja, ik ben geen mod meer en geen crewlid meer. En aan de ene kant ben ik daar blij mee, geen druk meer, niet meer hoeven te presteren en rustig de site bekijken!! Maar ik zit nog vol met ideeen. Als ik een eigen website kun maken had ik die ideeen daarop neergezet maar nu, ik ben leeg en ik heb het hier even gehad. Ik wil niet als boosdoener gezien worden. Dus, sorry maar ik wil er helemaal niks meer over kwijt en ik ben er klaar mee!! Laraatje (Lara)

BerichtJa, nu wordt ik dus in het kwade daglicht gesteld en zo ben ik niet, alleen ik conculdeer wat ik zie!!! Ik ben er klaar mee. Want ik wordt als boze vrouw nu neergezet toevallig ik dat niet ben. Ja, ik wilde niet dat de site in het Engels ging en daardoor internationaler wordt. Kinderachtig is iets totaals anders. Dat het meer naar het kinds gaat, net zoals met de namen van de members, zoals toen met dierenverzorger, enzovoorts, dat moet je niet doen. Zoals ik net al zei tegen Jeweetwelwie in een mail dat ik de expertise, als je je werk goed doet, en dat deed ik. Dat ik toen minder online was, ja, dat kwam door mijn banen maar dat hebben jullie het ook als jullie het druk hebben met school. En over het ruilen van ZTAO, sluit dan verbonden af tussen de ZTAO dierenparken en laat die ruilen tegen elkaar, dus dat je meer verbonden hebt met daarin enkele dierenparken en die moeten ruilen met elkaar en niet met andere concurenten zeg maar. IK zit voel met ideeen maar ja, ik ben geen mod meer en geen crewlid meer. En aan de ene kant ben ik daar blij mee, geen druk meer, niet meer hoeven te presteren en rustig de site bekijken!! Maar ik zit nog vol met ideeen. Als ik een eigen website kun maken had ik die ideeen daarop neergezet maar nu, ik ben leeg en ik heb het hier even gehad. Ik wil niet als boosdoener gezien worden. Dus, sorry maar ik wil er helemaal niks meer over kwijt en ik ben er klaar mee!! Laraatje (Lara)

Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 23:08
raymondhoek
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 23:12 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Laraatje2008,
Heb je mijn bericht wel gelezen??
Toch gelijk maar weer even een reactie.
De ideeën kan je ook doorgeven als 'lid', daarvoor hoef je geen crew te zijn.
De crew voert het slechts uit, dus de doorvoering van ideeën zonder druk.
Klinkt juist alleen maar positiever???

Verder snap ik niet echt helemaal wat je bedoelt met:
'Zoals ik net al zei tegen Jeweetwelwie in een mail dat ik de expertise, als je je werk goed doet, en dat deed ik.'
Zou je dat eens beter willen uitleggen??

Dat was het wel.

Raymond ;)

Ps.
Goed dat je zegt dat we de verbonden moeten afsluiten!
Dat is tenslotte al een paar maanden geleden gebeurt.
Toch bedankt dat je het een goed idee vond...

Bericht@ Laraatje2008,
Heb je mijn bericht wel gelezen??
Toch gelijk maar weer even een reactie.
De ideeën kan je ook doorgeven als 'lid', daarvoor hoef je geen crew te zijn.
De crew voert het slechts uit, dus de doorvoering van ideeën zonder druk.
Klinkt juist alleen maar positiever???

Verder snap ik niet echt helemaal wat je bedoelt met:
'Zoals ik net al zei tegen Jeweetwelwie in een mail dat ik de expertise, als je je werk goed doet, en dat deed ik.'
Zou je dat eens beter willen uitleggen??

Dat was het wel.

Raymond ;)

Ps.
Goed dat je zegt dat we de verbonden moeten afsluiten!
Dat is tenslotte al een paar maanden geleden gebeurt.
Toch bedankt dat je het een goed idee vond...

Toegevoegd op 22 Nov 2012 om 23:12
Search:

Hosted by uCoz