Pokemon
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 13:21 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Nieuwe versie van Ghomel, nu beter afgewerkt, en ook zijn evolutie gemaakt. Ik ga Nucleon waarschijnlijk helemaal opnieuw maken. Naam: Ghomel Type: Gras, ijs Stage: basic Nummer: 20, dus geen 16 meer Naam: Greeghox Type: Gras, metaal Stage: 1, Ghomel Nummer: 21
Bericht veranderd door: tjalf - Donderdag, 30 Jun 2011, 14:05
Bericht Nieuwe versie van Ghomel, nu beter afgewerkt, en ook zijn evolutie gemaakt. Ik ga Nucleon waarschijnlijk helemaal opnieuw maken. Naam: Ghomel Type: Gras, ijs Stage: basic Nummer: 20, dus geen 16 meer Naam: Greeghox Type: Gras, metaal Stage: 1, Ghomel Nummer: 21 Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 13:21
IK
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 15:31 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Iets beter, maar nog steeds een te groot kleurverschil.
Bericht Iets beter, maar nog steeds een te groot kleurverschil. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 15:31
chickboy
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 17:51 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
@ IK , niet om je te beledigen maar je doet net alsof je er van alles van weet terwijl jouw sprites ook nergens op lijken in vergelijking met wat ik en Tigerman ongeveer elke dag maken. en er zijn zoveel pokemon die een veel groter kleur verschil hebben, lichtgroen en wit komt juist erg dicht bij elkaar in de buurt. ik ga vanmiddag waarschijnlijk de dex updaten, en de sprites verbeteren, wat, niet gemeen bedoeld hoor, hard nodig is. ik zeg dit omdat als je denkt dat je iets goed doet, je nooit zal proberen om het beter te doen. dus als jullie weten dat jullie er niet echt iets van bakken, komen er misschien wat verbeteringen -_-
Bericht @ IK , niet om je te beledigen maar je doet net alsof je er van alles van weet terwijl jouw sprites ook nergens op lijken in vergelijking met wat ik en Tigerman ongeveer elke dag maken. en er zijn zoveel pokemon die een veel groter kleur verschil hebben, lichtgroen en wit komt juist erg dicht bij elkaar in de buurt. ik ga vanmiddag waarschijnlijk de dex updaten, en de sprites verbeteren, wat, niet gemeen bedoeld hoor, hard nodig is. ik zeg dit omdat als je denkt dat je iets goed doet, je nooit zal proberen om het beter te doen. dus als jullie weten dat jullie er niet echt iets van bakken, komen er misschien wat verbeteringen -_-Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 17:51
Lucoshi
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 18:06 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik heb er hier een paar: Kies maar welke je wil
Bericht Ik heb er hier een paar: Kies maar welke je wil Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 18:06
chickboy
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 18:16 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
*kuch kuch* kijk dat zijn nou sprites *kuck kuch* Luc nog ff een tip; bij Bushoose klopt dat blad niet heelemaal, kijk maar goed in vergelijking met waar de poten staan xD ik kijk nog wel welke ik kies, heb ik nu ff geen zin in
Bericht *kuch kuch* kijk dat zijn nou sprites *kuck kuch* Luc nog ff een tip; bij Bushoose klopt dat blad niet heelemaal, kijk maar goed in vergelijking met waar de poten staan xD ik kijk nog wel welke ik kies, heb ik nu ff geen zin in Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 18:16
Lucoshi
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 18:28 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ja, dat weet ik XD Daar kwam ik nadat ik hem had gemaakt ook achter, maar ik sprite nu al een tijdje niet meer, ik heb ook geen zin om het te fixen...
Bericht Ja, dat weet ik XD Daar kwam ik nadat ik hem had gemaakt ook achter, maar ik sprite nu al een tijdje niet meer, ik heb ook geen zin om het te fixen... Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 18:28
IK
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 19:39 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@Chickboy, Sorry hoor, maar ik vind die kleuren niet bij elkaar passen. Trouwens hier is een nieuwe, Gruton. Nr.11 graag.
Bericht veranderd door: IK - Donderdag, 30 Jun 2011, 19:41
Bericht @Chickboy, Sorry hoor, maar ik vind die kleuren niet bij elkaar passen. Trouwens hier is een nieuwe, Gruton. Nr.11 graag.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 30 Jun 2011 om 19:39
tjalf
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 18:58 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
@ chickboy , bedankt dat je mijn sprites wel goed vind, maar ik heb Ghomel geupdate en ik ga nucleon opnieuw maken, daarom wil ik vragen of je nucleon er nog niet bij wilt doen. Ook ga ik Ghomel denk ik nogmaals opnieuw maken, omdat hij nu even groot is als zijn evo, greeghox. @ IK , gruton is wel mooi geworden, heel schattig. Ik heb de waterstarter gemaakt, hier is Aquel Naam: Aquel Type: Water Stage: basic Nummer: 7
Bericht veranderd door: tjalf - Vrijdag, 01 Jul 2011, 19:22
Bericht @ chickboy , bedankt dat je mijn sprites wel goed vind, maar ik heb Ghomel geupdate en ik ga nucleon opnieuw maken, daarom wil ik vragen of je nucleon er nog niet bij wilt doen. Ook ga ik Ghomel denk ik nogmaals opnieuw maken, omdat hij nu even groot is als zijn evo, greeghox. @ IK , gruton is wel mooi geworden, heel schattig. Ik heb de waterstarter gemaakt, hier is Aquel Naam: Aquel Type: Water Stage: basic Nummer: 7Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 18:58
tjalf
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 19:45 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
De laatste evo van de vuurstarter even gemaakt, flambladra Hij staat in de bijlage, trouwens als je de lijst weer update, wil je dan dragozor ook nog ff toevoegen?
Bericht De laatste evo van de vuurstarter even gemaakt, flambladra Hij staat in de bijlage, trouwens als je de lijst weer update, wil je dan dragozor ook nog ff toevoegen? Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 19:45
IK
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 19:49 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
De laatste vuur is mooi. De water ook best mooi, alleen een foutje in de outline.
Bericht De laatste vuur is mooi. De water ook best mooi, alleen een foutje in de outline. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 19:49
Hosted by uCoz