Pokemon
tjalf
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 09:23 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
De tweede waterstarter, de evo van aquel, zijn naam is Shardoqua, en ook de derde evo van de waterstarter, Hornaquat en nog een gemaakt, letbaty, misschien een idee voor een legend pokemon. Sorry dat ik er zo veel maak, maar ik heb ook nog een baby evolutie van mawile gemaakt. Hier is Rabbuly
Bericht veranderd door: tjalf - Zaterdag, 02 Jul 2011, 11:07
Bericht De tweede waterstarter, de evo van aquel, zijn naam is Shardoqua, en ook de derde evo van de waterstarter, Hornaquat en nog een gemaakt, letbaty, misschien een idee voor een legend pokemon. Sorry dat ik er zo veel maak, maar ik heb ook nog een baby evolutie van mawile gemaakt. Hier is Rabbuly Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 09:23
chickboy
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 22:25 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ik zal ze zo snel mogelijk in de dex zetten ;p ik heb trouwens wat nieuwe methodes uitgeprobeerd, en heb de volgende pokemon gemaakt: Gastly Haunter en, wat een verrassing, Gengar trouwens, IK, welke pokemon heb je voor dat schildpdje gebruikt...?
Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 02 Jul 2011, 22:27
Bericht ik zal ze zo snel mogelijk in de dex zetten ;p ik heb trouwens wat nieuwe methodes uitgeprobeerd, en heb de volgende pokemon gemaakt: Gastly Haunter en, wat een verrassing, Gengar trouwens, IK, welke pokemon heb je voor dat schildpdje gebruikt...? Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 22:25
IK
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 08:28 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
tjalf, mooi, maar Rabully is verkeerd opgeslagen. chickboy, Mooi. Dat hondje: Hoofd, Benen: Shuckle Lichaam: Scratch Iedereen die dit volgt, Ik ga me nu vooral bezig houden met Revampen.
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 03 Jul 2011, 08:45
Bericht tjalf, mooi, maar Rabully is verkeerd opgeslagen. chickboy, Mooi. Dat hondje: Hoofd, Benen: Shuckle Lichaam: Scratch Iedereen die dit volgt, Ik ga me nu vooral bezig houden met Revampen. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 08:28
chickboy
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 11:18 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
Revamps? haha, blijkbaar ben ik je voor
Bericht Revamps? haha, blijkbaar ben ik je voor Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 11:18
IK
Datum: Maandag, 04 Jul 2011, 19:33 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Grrrr.... Bayleef revamp Die had jij niet he? Zie bijlage.
Bericht Grrrr.... Bayleef revamp Die had jij niet he? Zie bijlage. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 04 Jul 2011 om 19:33
tjalf
Datum: Maandag, 04 Jul 2011, 19:35 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Ik heb een nieuwe gemaakt, beatlox
Bericht Ik heb een nieuwe gemaakt, beatlox Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 04 Jul 2011 om 19:35
IK
Datum: Maandag, 04 Jul 2011, 19:38 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Aardig, maar je zoomt te ver uit.
Bericht Aardig, maar je zoomt te ver uit. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 04 Jul 2011 om 19:38
tjalf
Datum: Maandag, 04 Jul 2011, 19:57 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
nee hoor, hij staat gewoon op dezelfde grootte als de pokemon die ik voor de sprites heb gebruikt, niks in- of uitgezoomd. Trouwens, mag om mij wel op nummer 10 En hier is Terreon, hiermee is de 'eeveelution' compleet. Naam: terreon Type: aarde Stage: stage 1 eevee Nummer: achter nucleon, volgens mij 17 Ook nog een legend gemaakt, Terrelem, later komen aquelem, flamelem en windelem. Misschien een idee om deze pokemon reeks dan pokemon elemental te noemen.
Bericht veranderd door: tjalf - Dinsdag, 05 Jul 2011, 15:12
Bericht nee hoor, hij staat gewoon op dezelfde grootte als de pokemon die ik voor de sprites heb gebruikt, niks in- of uitgezoomd. Trouwens, mag om mij wel op nummer 10 En hier is Terreon, hiermee is de 'eeveelution' compleet. Naam: terreon Type: aarde Stage: stage 1 eevee Nummer: achter nucleon, volgens mij 17 Ook nog een legend gemaakt, Terrelem, later komen aquelem, flamelem en windelem. Misschien een idee om deze pokemon reeks dan pokemon elemental te noemen. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 04 Jul 2011 om 19:57
IK
Datum: Dinsdag, 05 Jul 2011, 16:24 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Die laatste is epic. Maar 'k moet toch steeds inzoomen om een goede kwaliteit te krijgen.
Bericht Die laatste is epic. Maar 'k moet toch steeds inzoomen om een goede kwaliteit te krijgen. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 05 Jul 2011 om 16:24
tjalf
Datum: Woensdag, 06 Jul 2011, 11:24 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Hier is de tweede, aquelem. Naam: Terrelem Type: Aarde, metaal Stage: Basic Nummer: aan het einde Naam: Aquelem Type: Water, ijs Stage: Basic Nummer: aan het einde
Bericht Hier is de tweede, aquelem. Naam: Terrelem Type: Aarde, metaal Stage: Basic Nummer: aan het einde Naam: Aquelem Type: Water, ijs Stage: Basic Nummer: aan het einde Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 06 Jul 2011 om 11:24
Hosted by uCoz