Pokemon
chickboy
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 22:43 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Verzorger
laat ik ook maar ff iets van mijn werk laten zien deze komt niet in de dex van TM/DT en mij, want er bestaat al een miereneter pokemon en hij ziet er te realistisch uit, dus laat ik hem hier dan maar ff showen hij is niet helemaal perfect, maar ik heb hem ook een beetje snel gesratched
Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 16 Jul 2011, 22:44
Bericht laat ik ook maar ff iets van mijn werk laten zien deze komt niet in de dex van TM/DT en mij, want er bestaat al een miereneter pokemon en hij ziet er te realistisch uit, dus laat ik hem hier dan maar ff showen hij is niet helemaal perfect, maar ik heb hem ook een beetje snel gesratched Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 22:43
IK
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 09:12 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Die is best wel mooi. Ik ga mijn scratch ook nog wat aanpassen. Wie is DT trouwens?
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 17 Jul 2011, 09:18
Bericht Die is best wel mooi. Ik ga mijn scratch ook nog wat aanpassen. Wie is DT trouwens? Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 09:12
chickboy
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 12:00 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
jouw scratch...? en DT=Dark Tiger, de username die Tigerman nu gebruikt op Tesara en andere sites
Bericht jouw scratch...? en DT=Dark Tiger, de username die Tigerman nu gebruikt op Tesara en andere sites Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 12:00
tjalf
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 12:31 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
@ chickboy , zou je de dex weer even kunnen updaten, er zijn inmiddels al erg veel nieuwe pokemon bijgekomen Ik heb Scisharost weer iets veranderd.
Bericht @ chickboy , zou je de dex weer even kunnen updaten, er zijn inmiddels al erg veel nieuwe pokemon bijgekomen Ik heb Scisharost weer iets veranderd.Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 12:31
chickboy
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 14:23 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
sorry, maar ztsf is gewoon een rotsite, een paar klikjes en hij crasht bij mij. ik heb al vaker geprobeerd de dex te updaten, maar voor dat ik klaar was crashte ztsf alweer -_-
Bericht sorry, maar ztsf is gewoon een rotsite, een paar klikjes en hij crasht bij mij. ik heb al vaker geprobeerd de dex te updaten, maar voor dat ik klaar was crashte ztsf alweer -_- Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 14:23
IK
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 14:32 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Dit is mijn scratch geworden chickboy. (hij staat in een dex) Het is Kostif die ik bedoelde.
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 17 Jul 2011, 14:59
Bericht Dit is mijn scratch geworden chickboy. (hij staat in een dex) Het is Kostif die ik bedoelde. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 14:32
chickboy
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 17:37 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
Bericht Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 17:37
IK
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 19:00 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
De tweede xD Niet slecht. Hoe vinden jullie Kostif en Flabula?
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 03 Jun 2012, 12:42
Bericht De tweede xD Niet slecht. Hoe vinden jullie Kostif en Flabula? Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 19:00
chickboy
Datum: Zondag, 17 Jul 2011, 19:24 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
hallo, die zijn voor die fakemon dex van DT en mij, totdat die helemaal af is krijgen jullie echt bijna niks te zien xD en het is een teaser, dan hoef ik echt geen antwoord op de vraag die er in staat en je pkmn zien er vrij hoekig en perspectiefloos uit....
Bericht hallo, die zijn voor die fakemon dex van DT en mij, totdat die helemaal af is krijgen jullie echt bijna niks te zien xD en het is een teaser, dan hoef ik echt geen antwoord op de vraag die er in staat en je pkmn zien er vrij hoekig en perspectiefloos uit.... Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 17 Jul 2011 om 19:24
tjalf
Datum: Maandag, 18 Jul 2011, 10:23 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Aangezien de meeste pokemon regio's ook twee uitgestorven pokemon hebben, heb ik even een stage 2 uitgestorven pokemon gemaakt, stage 1 komt nog en 'basic' is niet nodig, want dat is natuurlijk een fossiel.
Bericht Aangezien de meeste pokemon regio's ook twee uitgestorven pokemon hebben, heb ik even een stage 2 uitgestorven pokemon gemaakt, stage 1 komt nog en 'basic' is niet nodig, want dat is natuurlijk een fossiel. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 18 Jul 2011 om 10:23