ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
laat ik je maar weer eens wat leren over Pokémon: slowpoke wordt gebeten door een shellder in zn staart of hoofd, dit zorgt ervoor dat slowpoke en shellder beiden evolueren, slowpoke in slowbro of slowking, afhangend van waar hij gebeten is, en shellder in die vis die eigenlijk een schelp is, die al bekend staat als sloyster.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Cloyster lijkt toch totaal niet op deze vis, maar hoe dan ook, ik vond het wel eens leuk om deze pokemon te maken. Bovendien evolueert Slowpoke in Slowbro op level 37, hiervoor is Shellder niet nodig. Shellder verandert in Cloyster met een watersteen. Informatie komt van de bulbapedia.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
julie zijn bijde deels gelijk. chickboy heeft gelijk van dat de shelder slowpoke bijt en samen evoluweert MAAR shelder word deel van slowpoke en GEEN apparte pokemon,daarom is er geen naam voor en DAARIN heeft tjalf gelijk. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
@tjalf: ik zeg toch ook niet dat die "vis" cloyster is, maar een "vis" die bekend staat als sloyster. en denk ook ff na, het is in de games niet mogelijk om een Pokémon in de staart van een andere Pokémon te laten bijten en jij hebt op bulbapedia waarschijnlijk alleen maar game info gelezen. en die "vis" kan niet apart leven, hij is een parasiet die sterft als hij van slowbro's staart of slowking hoofd loskomt.
@jarni: zoals ik al tegen tjalf heb gezegd: die "vis" is een parasiet, net zoiets als een lintworm. stel je voor, als je een lintworm in je darmen zou hebben, zou die dan ook deel van jou zijn? en volgens sommige van Slowbro's Pokedex entries veranderd slowbro weer terug in een slowpoke als de "sloyster" los laat, wat dus betekent dat de schelp en slowbro niet een Pokémon zijn. en "sloyster" is een fan-name, zodat je niet helemaal "The shell on slowbro's tail and slowking's head" hoeft te schrijven, net zoals "kangaskid", dat is wel iets makkelijker schrijven als: "The joey in Kangaskhan's pouch"
Verzorger
@ chickboy, Ik ben het 100% met jou eens dat mijn namen nergens op slaan, en zet hem er inderdaad maar in als doduno.
@ IK, Misschien wel in zo'n soort dex als die jij steeds in zo'n spoiler hebt, maar in de dex op pag. 1 had ik hem niet gedaan. Toen Magby bij D&M er bij kwam bleef magmar ook gewoon op de plaats staan waar hij stond, maar goed ik heb hier geen verstand van.
EDIT: Charzor kan vanaf nu wel 2de evo zijn en Flambladra blijft derde, maar ik heb nu even de eerste evo van de vuurstarter gemaakt, Chary. Ook Hornaquat heb ik even verbeterd, de staart past nu beter bij zijn vorige evo.
Verzorger
Ook even voor Daliaso een preëvolutie gemaakt. Daliaso is wel heel mooi, maar de meeste 1ste evo starter pokemon zijn veel kleiner. Daarom heb ik deze even gemaakt. Daliaby: En de derde evo, Daligh Ook Aquel nog wat aangepast, hij past nu qua grootte beter bij Chary en Daliaby.
Ik wil ze later nog wel veranderen als het nodig is.