Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Pokemon
chickboy
Datum: Zondag, 07 Aug 2011, 09:41 | Bericht # 91   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

hmmm... ziet er wel nice uit...

en ik zei dat van dat we nog een spriter zoeken eigenlijk niet omdat ik een van jullie in gedachten had, ik zei het als aanleiding om te zeggen dat de region al bijna klaar was, dus nee, sorry. en er komen toch geen nieuwe leden bij totdat TM weer terug is uit China. en als we voor de tweede region een plotselinge inspiratie boost krijgen doen we die mss ook nog alleen met zn tweeën

en wat bedoel je met vergeten hier te posten? heb je ergens anders wel gepost?

Bericht veranderd door: chickboy - Zondag, 07 Aug 2011, 09:42
Berichthmmm... ziet er wel nice uit...

en ik zei dat van dat we nog een spriter zoeken eigenlijk niet omdat ik een van jullie in gedachten had, ik zei het als aanleiding om te zeggen dat de region al bijna klaar was, dus nee, sorry. en er komen toch geen nieuwe leden bij totdat TM weer terug is uit China. en als we voor de tweede region een plotselinge inspiratie boost krijgen doen we die mss ook nog alleen met zn tweeën

en wat bedoel je met vergeten hier te posten? heb je ergens anders wel gepost?

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 07 Aug 2011 om 09:41
IK
Datum: Vrijdag, 12 Aug 2011, 12:54 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ja.
M'n eerste sprites:

Slecht he?
Hier nog iets nieuws, mix/scratch:

Naam: Squalem
Type: Water/Normaal
Beschrijving:
Squalem, de eenhoorn Pokemon. Hij leeft in groepen bij meren en rivieren, en is maar enkele keren gezien.

Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 12 Aug 2011, 14:01
BerichtJa.
M'n eerste sprites:

Slecht he?
Hier nog iets nieuws, mix/scratch:

Naam: Squalem
Type: Water/Normaal
Beschrijving:
Squalem, de eenhoorn Pokemon. Hij leeft in groepen bij meren en rivieren, en is maar enkele keren gezien.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 12 Aug 2011 om 12:54
chickboy
Datum: Vrijdag, 12 Aug 2011, 14:16 | Bericht # 93   
ZTSF Gegevens

Verzorger

no offence, maar ik heb een eenhoorn die echt stukken beter is, en die kan evolueren in een psy-eenhoorn en een pegasus. en een tip, een eenhoorn heeft vaak een paardenhoofd, geen hertenkop xD

Berichtno offence, maar ik heb een eenhoorn die echt stukken beter is, en die kan evolueren in een psy-eenhoorn en een pegasus. en een tip, een eenhoorn heeft vaak een paardenhoofd, geen hertenkop xD

Toegevoegd op 12 Aug 2011 om 14:16
IK
Datum: Zaterdag, 13 Aug 2011, 19:34 | Bericht # 94   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Nieuwe, een paard.

Naam: Kaldues
Type: Normaal
BerichtNieuwe, een paard.

Naam: Kaldues
Type: Normaal

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 13 Aug 2011 om 19:34
tjalf
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 16:17 | Bericht # 95   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

IK weet dat ik erg slecht ben in spriten, maar ik heb op vakantie nog enkele goede ideeën voor sprites bedacht. Ik zal deze in elk geval nog even zoveel mogelijk uitwerken, en als het mag wil ik ook wel meedoen met de nieuwe dex.

Dit is nog niet een van de grotere verbeteringen, maar toch even een nieuwe versie van Rusaur:

De tweede bijlage is Regulan, een pokemon die een mier moet voorstellen, later komen zijn evo's Buletan en Kilerbe.
Bijlage: 3701659.png (8.6 Kb) · 3046583.png (6.1 Kb)

Bericht veranderd door: tjalf - Donderdag, 18 Aug 2011, 19:08
BerichtIK weet dat ik erg slecht ben in spriten, maar ik heb op vakantie nog enkele goede ideeën voor sprites bedacht. Ik zal deze in elk geval nog even zoveel mogelijk uitwerken, en als het mag wil ik ook wel meedoen met de nieuwe dex.

Dit is nog niet een van de grotere verbeteringen, maar toch even een nieuwe versie van Rusaur:

De tweede bijlage is Regulan, een pokemon die een mier moet voorstellen, later komen zijn evo's Buletan en Kilerbe.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 16:17
IK
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 19:16 | Bericht # 96   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Als je Rusaur snuit en de outline van Regulan iets veranderdt zijn ze heel cool!
BerichtAls je Rusaur snuit en de outline van Regulan iets veranderdt zijn ze heel cool!

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 19 Aug 2011 om 19:16
chickboy
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 22:33 | Bericht # 97   
ZTSF Gegevens

Verzorger

die zijn wel nice... rusaur is een stuk beter als eerst en die mier lijkt bijna een prevo voor durant als je hem iets zou verbeteren en herkleuren. maar waarschijnlijk komt er maar een faker bij, en dat is dan ook echt heel waarschijnlijk. dat fakemon gedoe van DT en mij is niet zoiets van: oh, jij hebt een best wel goede fakemon gemaakt, we verbeteren hem wel iets en dan mag je erbij en hoef je verder geen een fakemon te msken zodat we uiteindelijk 50 leden hebben. - je moet dus echtwel een beetje kunnen faken, en niet goed zijn op een klein puntje bijv. de shading.

maar het kan nog wel even duren voordat de dex klaar is, aangezien het kan dat we heel intensief bezig gaan met een ROM-hack voor Tsadon

en super little purple poisonous rat power up!!!!

Bericht veranderd door: chickboy - Vrijdag, 19 Aug 2011, 22:35
Berichtdie zijn wel nice... rusaur is een stuk beter als eerst en die mier lijkt bijna een prevo voor durant als je hem iets zou verbeteren en herkleuren. maar waarschijnlijk komt er maar een faker bij, en dat is dan ook echt heel waarschijnlijk. dat fakemon gedoe van DT en mij is niet zoiets van: oh, jij hebt een best wel goede fakemon gemaakt, we verbeteren hem wel iets en dan mag je erbij en hoef je verder geen een fakemon te msken zodat we uiteindelijk 50 leden hebben. - je moet dus echtwel een beetje kunnen faken, en niet goed zijn op een klein puntje bijv. de shading.

maar het kan nog wel even duren voordat de dex klaar is, aangezien het kan dat we heel intensief bezig gaan met een ROM-hack voor Tsadon

en super little purple poisonous rat power up!!!!

Toegevoegd op 19 Aug 2011 om 22:33
IK
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 08:46 | Bericht # 98   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Die is gewoon vet XD!
BerichtDie is gewoon vet XD!

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 20 Aug 2011 om 08:46
chickboy
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 12:18 | Bericht # 99   
ZTSF Gegevens

Verzorger

...het is gewoon een herkleurde nidoran met een andere staart en snorharen...

Bericht...het is gewoon een herkleurde nidoran met een andere staart en snorharen...

Toegevoegd op 20 Aug 2011 om 12:18
IK
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 14:27 | Bericht # 100   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Maar hij ziet er zo cool uit.
BerichtMaar hij ziet er zo cool uit.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 20 Aug 2011 om 14:27