ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
hmmm... ziet er wel nice uit...
en ik zei dat van dat we nog een spriter zoeken eigenlijk niet omdat ik een van jullie in gedachten had, ik zei het als aanleiding om te zeggen dat de region al bijna klaar was, dus nee, sorry. en er komen toch geen nieuwe leden bij totdat TM weer terug is uit China. en als we voor de tweede region een plotselinge inspiratie boost krijgen doen we die mss ook nog alleen met zn tweeën
en wat bedoel je met vergeten hier te posten? heb je ergens anders wel gepost?
Bericht veranderd door: chickboy - Zondag, 07 Aug 2011, 09:42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ja. M'n eerste sprites: Slecht he? Hier nog iets nieuws, mix/scratch: Naam: Squalem Type: Water/Normaal Beschrijving: Squalem, de eenhoorn Pokemon. Hij leeft in groepen bij meren en rivieren, en is maar enkele keren gezien.
Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 12 Aug 2011, 14:01
2
Verzorger
no offence, maar ik heb een eenhoorn die echt stukken beter is, en die kan evolueren in een psy-eenhoorn en een pegasus. en een tip, een eenhoorn heeft vaak een paardenhoofd, geen hertenkop xD
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 16:17 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
IK weet dat ik erg slecht ben in spriten, maar ik heb op vakantie nog enkele goede ideeën voor sprites bedacht. Ik zal deze in elk geval nog even zoveel mogelijk uitwerken, en als het mag wil ik ook wel meedoen met de nieuwe dex.
Dit is nog niet een van de grotere verbeteringen, maar toch even een nieuwe versie van Rusaur:
De tweede bijlage is Regulan, een pokemon die een mier moet voorstellen, later komen zijn evo's Buletan en Kilerbe.
2
Verzorger
die zijn wel nice... rusaur is een stuk beter als eerst en die mier lijkt bijna een prevo voor durant als je hem iets zou verbeteren en herkleuren. maar waarschijnlijk komt er maar een faker bij, en dat is dan ook echt heel waarschijnlijk. dat fakemon gedoe van DT en mij is niet zoiets van: oh, jij hebt een best wel goede fakemon gemaakt, we verbeteren hem wel iets en dan mag je erbij en hoef je verder geen een fakemon te msken zodat we uiteindelijk 50 leden hebben. - je moet dus echtwel een beetje kunnen faken, en niet goed zijn op een klein puntje bijv. de shading.
maar het kan nog wel even duren voordat de dex klaar is, aangezien het kan dat we heel intensief bezig gaan met een ROM-hack voor Tsadon
en super little purple poisonous rat power up!!!!
Bericht veranderd door: chickboy - Vrijdag, 19 Aug 2011, 22:35