ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb nog even een nieuwe gemaakt, vlak voor de vakantie, genaamd Frozire, zijn type is een vreemde combinatie: vuur en ijs. Noem de vorige sprite van mij maar Terrorm.
Verzorger
@ chickboy, het is inderdaad een back sprite, de reden hiervoor is dat anders de voorkant van serperior er voor zat, nu kon ik dat stuk gewoon uitgummen, de kleur veranderen en de kop van ekans erbij plakken.
Hier is een nieuwe, toch nog maar 1 gemaakt voor de vakantie, hij heet Draguair
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
wow... no offence, maar wil je bewijzen dat je nog maar een amateur-spriter bent of zo? je kan ook gwn dat kleine stukje van serperior's lichaam dat je mist erbij scratchen...
Verzorger
Weet ik, meestal doe ik dat ook wel, maar daar had ik deze keer dus geen zin in. Dat heb ik ook gedaan bij 1 van de vleugels van Draguair, daar zat eerst nog wel de kop van Flygon voor, maar die heb ik dus weg gegumd en de vleugel afgemaakt.
Datum: Zaterdag, 06 Aug 2011, 19:45 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
't wordt hier een beetje dood he? tjalf, vernonnetje, een van jullie nog een sprite gemaakt (ik zeg sprite, want ik verw8 tbh geen fakemon van jullie-tenminste, geen goede) en ik en TM zoeken btw een spriter voor een waarschijnlijk volgende fakemon region, aangezien de eerste nu bijna af is met ong. 100 fakemon xD