Mini uitleg: In dit topic kun je grappen plaatsen, maar ook gefotoshopte plaatjes, etc die grappig zijn.
Ik vond deze wel erg grappig: _________________________________________________________ Twee vlooien zitten op een kaal hoofd. Zegt de ene vlo tegen de andere: "Weet je nog hoe we hier vroeger verstoppertje speelden?" _________________________________________________________
Deze is ook leuk: _________________________________________________________ Gaat een man naar een paardenverhuur en vraagt: "Kan ik een paard huren?" Zegt de paardenverhuurder: "Hoe lang wilt u hem hebben?" Zegt de man: "de langste die u heeft want we zijn met z'n zessen." _________________________________________________________
En de laatste voor nu XD _________________________________________________________ Dokter, kunt u mij iets voorschrijven tegen een lintworm? "Is het voor een volwassene?" "Weet ik veel hoe oud dat beest is." _________________________________________________________
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ken veel leuke grappen, deze is wel goed.
Er was eens een man en die had twee pinguins in huis. Niemand weet hoe die pinguins daar gekomen zijn, maar de buren vonden het niet zo leuk want de vogels maken veel lawaai en de hele buurt stinkt naar haring. Op een dag stapt de buurman naar de man en zegt: "Weet je, je zou beter eens naar de dierentuin gaan met je pinguins. Ik denk dat ze het daar leuker zullen vinden." De man denkt even na en geeft de buurman gelijk. De volgende dag vertrekt de man samen met zijn pinguins naar de dierentuin. 's Avonds wil de buurman even vieren dat die vervelende vogels weg zijn, tot hij plots een pinguin door het raam van de man ziet. Woedend stapt de buurman uit zijn huis, klopt aan bij de man en roept: "Wel, ging jij niet met die pinguins naar de zoo vandaag?!" "Oh ja, " zegt de man. "We vonden het erg leuk en volgende week gaan we naar het strand!"
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Gek, Niks en Niemand zaten in een boom. Niemand viel eruit. Gek moest voor Niks de brandweer bellen en zei: Hallo, ik ben Gek, ik bel voor Niks, want niemand is uit de boom gevallen! HAHA!
Een man en een vrouw eten al 5 weken bonen. De vrouw wordt er gek van en gooit het bord bonen uit het raam. De man gooit de tafel uit het raam waarop de vrouw zegt: Wat heb jij nou? Antwoordt de man: O, ik dacht dat je buiten wilde eten!
Ok, ik ken ook nog een hele leuke. Hij is misschien NET op het randje, maar ik denk dat we hier allemaal volwassen genoeg zijn om daarmee om te kunnen gaan .
In de bosvijver zit een kikker. Maar niet zomaar een kikker, een wenskikker. Hij kan wanneer hij dat wil elke wens in vervulling laten gaan. Op een dag komt er een beer langsgerend die achter een haas aan zit. De kikker heeft nog nooit andere bosbewoners gezien, en is zo blij dat hij besluit dat de haas en de beer allebij drie wensen mogen doen. Hij roept ze bij hem, en verteld het aan ze. De beer is helemaal in zijn nopjes, en begint meteen. "Ik wens....", zegt de beer, "Ik wens dat ik de enige mannetjesbeer in het hele bos ben!" POEF! Wens vervult. Dan is de haas. Die zegt "Ik wens een valhelm." POEF! Wens vervult. De beer, enthosiast als hij is, roept "Weet je wat? Ik wens de enige mannetjesbeer in heel Europa te zijn!" POEF! Wens vervult. De haas weer: "Ik wens een motor." POEF! Wens vervult. De beer kijkt de haas een beetje vreemd aan. Hij had toch ook gewoon geld kunnen wensen en die dingen kunnen kopen? Maargoed, hij heeft nog een wens. "Ik ga er voor", zegtie, "Ik wens de enige mannetjesbeer op de hele wereld te zijn!" POEF! Wens vervult. Nog even wacht de beer de wens van de haas af, voor hij de vrouwtjesberen op gaat zoeken. De haas springt op zijn motor "Ik wens... Ik wens dat die beer homo is!", en hij scheurt keihard weg!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik snap hem niet dierenfan..
maarja hier is de mijne. Twee mensesn gaan kamperen savonslaat zet een van de mensen zet een bril op voor hij gaat slapen. de ander vraagt,wat doe jij nou? de andere zegt .ik doe dat al lang hoor,zo kan ik de mensen in min dromen beter herkennen!
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Vrijdag, 11 Dec 2009, 09:12
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik weet een leuke van mijn vader .
Twee vliegen zitten op een moter . Zegt de ene vlieg : Auw . Vraagt de andere : Wat is er ?'Waar de andere op antwoord : Ik kreeg een vlieg in mijn oog
ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
ook een leuke: Jantje eet een boterham. Hij heeft geen trek meer. Hij vraagt aan zijn moeder of hij mag stoppen met eten. Zijn moeder zegt: Nee, Jantje, je moet goed eten. Dan word je later groot en sterk. Jantje: ik heb echt geen honger meer. moeder: Nou vooruit, je mag gaten in de kaas laten liggen.
Added (02 Nov 2009, 19:23) --------------------------------------------- Hoe stop je een koe in de koelkast? Deur open, koe erin, deur dicht Hoe stop je een varken in de koelkast? Deur open, koe eruit, varken erin, deur dicht
de Leeuwenkoning, koning der dieren, nodigt alle dieren uit voor zijn verjaardag. Alle dieren komen opdagen, behalve 1tje. Wie is dat?