ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Met dat fietspad vind ik een leuke zeg, auw dat zal zeer doen!! Grappige dingen allemaal. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Een mopje:
Een man wil een ezel kopen. De verkoper legt de ezel uit. 'Als je stop zegt, stopt hij en als je fjoe zegt, gaat hij rennen.' De man zegt: 'Fjoe!' En het ezeltje gaat rennen. Als ze bij een ravijn aankomen, roept de man: 'Stop! Stop!' Hij stopt. Zegt de man ter opluchting: 'Fjoe!'...
Raadsel:
4 konijnen zitten te kaarten. Op een begeven moment moeten ze stoppen. Waarom?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Een belg (of voor de belgen onder ons: een oen) heefd 2 paarden, hij wil een manier vinden om ze uit elkaar te houden eerst onderzoekt hij of het eerste paard groter is dan de ander. Helaas zijn ze even groot dan onderzoekt hij of de manen van het ene paard langer zijn dan de ander maar jammer genoeg zijn ook de manen even lang dan kijkt hij of de staart van het ene paard groter is dan de ander en wat blijkt? De staart van het witte paard is 3 cm groter dan het zwarte paard
als je hem niet snapt, lees hem nog eens
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Er waren eens een hollander, een duitser, en een fransman, die op hun werk zaten. Het was middagpauze, en de eetzaal was helemaal bovenaan het gebouw. De nederlander deed zijn brooddoos open: Nee, weeral een broodje met kaas De fransman: Nee toch, weeral broodje met salami! De duitser: Nein! wieral eine broedje miht woerst!!!([sarcasme]ik kan echt supergoed duits![/sarcasme] )
De volgende dag, het was weer middagpauze: Nederlander: Nee, weeral een broodje met kaas! Als ik nog een keer kaas heb, spring ik uit het raam! Fransman:Nee toch, weeral broodje met salami! Als ik nog een keer salami heb, spring ik uit het raam! Duitser:Nein! wieral eine broedje miht woerst!!! Als ik nog een keer worst heb, spring ik uit het raam!
De volgende dag: Nederlander:Nee, weeral een broodje met kaas! [springt uit het raam, morsdood] Fransman:Nee toch, weeral broodje met salami! [springt uit het raam, morsdood] Duitser:Nein! wieral eine broedje miht woerst!!! [springt uit het raam, morsdood]
De volgende dag, op de begrafenis van de drie mannen: De vrouw van de nederlander: [weent]Had ik hem maar andere boterhammen meegegeven naar zijn werk!!! De vrouw van de fransman: [weent]Had ik hem maar andere boterhammen meegegeven naar zijn werk!!! De vrouw van de duitser:[weent, maar veeeeel harder als de rest]Had hij zijn boterhammen maar niet zelf gesmeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Een man komt bij de dokter en zegt: Dokter mijn vrouw denkt dat ze een kip is. Dokter: Oh? dat heb ik nog nooit gehoord en hoelang heeft ze dit probleem al? Man: 5 maanden Dokter: Maar waarom komt u dan nu pas? Man: Ach we konden de eieren goed gebruiken. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ok, ik vertel ook maar eens een paar flauwe:
een jager arriveert bij het gebouw van de jachtvereniging. vraagt hij aan de portier: "is iedereen binnen?" "nee, nog niet", zegt de portier. een halfuur later vraagt de jager nogmaals: "is iedereen binnen?" "nee, nog niet", zegt de portier weer. drie kwartier later vraagt de jager opnieuw: "is iedereen binnen?" "ja", antwoordt de portier. "weet je het zeker?" vraagt de jager. "heel zeker", zegt de portier zegt de jager opgelucht: "oh gelukkig, heb ik toch een hert geschoten."
een motorrijder loopt naar binnen in de bibliotheek. hij vraagt aan de bibliothecaresse om een boek over alle nog-levende pinguinsoorten. na een tijdje lezen roept hij plotseling: "****, heb ik toch een non aangereden en geen 2 meter hoge pinguin!"
2 jongens maken een toneel stuk -als je hem niet snapt moet je hem maar eens opzeggen, dan snap je hem-
een papegaai zit in het vliegtuig. hij scheldt de hele tijd de stewardess uit en commandeerd haar. "he dikke, doe mij eens een zak pinda's." de stewardess wordt boos maar geeft hem toch zijn pinda's. "en vetklep, doe er ook maar een colaatje bij." de stewardess wordt nu nog bozer, maar ze brengt de papegaai een cola. de man naast de papegaai ziet dat de vogel op zijn wenken bediendt wordt, en dat lijkt hem ook wel wat. dus de man roept: "papzak, doe mij maar een hamburger!" de stewardess is het zat en gooit de man en de papegaai het raam uit. zegt de papegaai tegen de man: "je hebt wel een grote mond voor iemand die niet kan vliegen."
2 jongens vinden een oude mijnschacht. een jongen heeft op school geleerd dat als je iets in een put gooit, je de diepte kan berekenen nadat hetgene wat je erin hebt gegooid de grond raakt en je het geluid hoort. de andere gooit er een steen in. ze luisteren, maar horen niks. dan zegt een jongen: "hoe groter het voorwerp, hoe meer geluid het maakt als het op de bodem komt." de jongens gooien de grootste steen die ze kopnden vinden samen in de schacht. ze horen nog steeds niks. dan vinden ze een stuk oude spoorbiels, ze nemen hem mee en gooien ook die naar beneden. ze luisteren, maar horen niks. dan komt er een geit aan rennen die met volle vaart de schacht in valt. dan komt er een man aan. hij begint tegen de jongens te praten: "hebben jullie misschien mijn geit gezien?" zegt een jongen: ""ja, hij rende loodrecht deze put in." zegt de man: "dan is dat niet mijn geit, want die zat vast aan een oud stuk spoorbiels"
3 mannen staan voor een executie muur. als de soldaten hun geweren richten roept de eerste plotseling: "tornado!" iedereen kijkt om, de man rent weg. als de geweren weer geheft worden roept de tweede: "vloedgolf!" iedereen kijkt om, de man rent weg. de soldaten richten nu hun geweren op de enige overgeblevene. dan roept hij keihard: "vuur!" iedereen begint te schieten.
een man met een labrador en een man met een chihuahua lopen door het park. ze komen langseen groot café en de man met de labrador zegt: "ik heb wel zin in een biertje." dan zegt de ander: "helaas mogen honden niet naar binnen." zegt de man met de labrador weer: "daar weet ik wel wat op" en hij loopt naar het café. als hij naar binnen gaat houdt de uitsmijter hem tegen. "sorry, geen honden toegestaan." dan zegt de man met de labrador: "maar ik ben blind en dit is mijn blindegeleidehond. zonder kan ik niks!" "ok, kom dan maar binnen", zegt de uitsmijter. de man met de chihuahua denkt: hoe moet ik nu binnenkomen? chihuahua's worden niet gebruikt als blindegeleidehond. hij probeert het toch maar, loopt naar binnen en de uitsmijter houdt hem tegen. "sorry, geen honden toegestaan." de man met de chihuahua zegt: "maar ik ben blind en dit is mijn blindegeleidehond. zonder kan ik niks!" "jaja, daar trap ik niet in, chihuahua's worden daar niet voor gebruikt" zegt de uitsmijter. "wat?!" roept de man met de chihuahua, "hebben ze mij een chihuahua gegeven?!"
Bericht veranderd door: chickboy - Zondag, 02 Jan 2011, 21:06
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb ook nog wel wat leuke moppen.
Het is bruin en erg wild? Een bende wilde kastanjes
Een vrouw zit in een restaurant. Dan komt de ober bij haar, en hij vraagt: 'en, mevrouw, hoe vond u de biefstuk?', waarop de vrouw antwoordt:'Nou, eigenlijk puur toeval toen ik de aardappelen op zij schoof.
Een man kijkt het journaal. Dan zegt de presentator:'Onderzoek heeft uitgewezen dat er in Amerika meer dan 20.000.000 ratten leven.' Waarop de man zegt, 'die Amerikanen ook, in plaats van ze te doden tellen ze die krengen.'