ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Waarom neemt een dom blondje een steen mee naar bed? Om het licht uit te gooien
Waarom neemt een dom blondje een zaklamp mee naar bed? Om te kijken of 't licht uit is
Het is wit en ligt in de woestijn? Een wit draadje.
Het is Zwart en licht in de woestijn? De schaduw van het witte draadje. WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Er gaat een cowboy naar de kapper. Als hij naar buiten gaar, wat denk je, pony weg!
Er doet een Olifant mee aan een toneelstuk. Wat denk je, toneel stuk!
Er staat een jaguar voor je, een tijger rechts van je, een olifant links van je en een leeuw achter je. Wat doe je? -Je stapt in de jaguar en rijdt weg.
Er loopt een circusolifant voor je, er galopeert een paard rechts van je, er vliegt een vliegtuig laag links van je, en er rijdt een brandweerwagen achter je. Wat doe je? -Je vraagt of je uit de draaimolen mag. Made by Real-Thomas.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Jantje: ' Meester, ik kan niet lezen wat u in mijn schrift hebt geschreven'. meester: ' er staat dat je duidelijker moet schrijven, Jantje!' Eigenaar van McCain Zoo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Wat is groen en rent door het bos?
Een dophert
Een cowboy komt aan op vrijdag.. Hij gaat de volgende dag op vrijdag weer weg, hoe kan dat?
Zijn paard heet vrijdag
Een jongen en een meisje zitten op een bank. Meisje: Waar ben jij geboren Jongen: In het ziekenhuis hoezo? Meisje: oh, ik dacht op de snelweg, want daar gebeuren de meeste ongelukken. ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~