Een Belg een Nederlander en een Duitser wedden hoelang ze in een varkenshok kunnen blijven zegt de nederlander: "ik durf te wedden dat ik een uur in het varkenshok kan blijven". Na een uur komt de nederlander eruit en zegt: phoe wat stinkt het daar! De duitser zegt: ik kan er 2 uur in blijven. Na 2 uur komt ook de Belg eruit en zegt: phoe wat stinkt het daar. Als laatste gaat de duitser die zei dat hij wel 5 uur er in zou kunnen blijven. Nou de duitser erin en nog niet eens een minuut later komt de varken eruit en zecht: phoe wat stinkt het daar!!! een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ik heb ook een goeie ooit gehoord het zijn er 2 ------------------------------------------------------------------------------ wat doe je als je brand in de koelkast Ant: brand er uit amstel er in
------------------------------------------------------------------------------ er komt een man lachend de politie buraeu binnen lopen de agent achter de desk vraagt aan de man:meneer wat is er aan de hand de man: mijn auto is gestolen de agent kijkt raar op en vraagt:waarom lacht u zo dan de man: mijn schoonmoeder zat er nog in
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb ook een paar rare opmerkingen: - Een appel kan je eten maar een peer wel! - Gisteren was het kouder dan buiten.
En een mop: - Een man liep naar het politiebureau en legde een dode kat op de tafel. De man klaagde:Iemand heeft dit in mijn tuin gegooid! Politieman: Okidoki meneer. Kom maar terug over zes maanden en als niemand het opgeeist heeft, mag je het houden.
Added (07 Dec 2012, 17:12) --------------------------------------------- Ik ken trouwens ook dit grappige plaatje met de tekst die erbij hoort eronder Hopelijk snappen jullie hem
When they look down the see nothing but shit! When they look up, they see nothing but assholes!