Grappen tapper
Dyly
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 12:03 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Kennen jullie de Sopoe-poe vogel??? Dat is een heel klein vogeltje die een enorm ei legt. En als hij hem gelegd heeft kijkt hij achterom en zegt: Zo!! Poepoe!
Zoo geweldig!!!
Bericht Kennen jullie de Sopoe-poe vogel??? Dat is een heel klein vogeltje die een enorm ei legt. En als hij hem gelegd heeft kijkt hij achterom en zegt: Zo!! Poepoe! Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 12:03
boerroel545
Datum: Zondag, 03 Jun 2012, 20:36 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
goudvissen zwemmen in een kom Buiten regent het zegt de ene goudvis tegen de andere goudvis Het regent buiten maar wij zitten lekker droog
Bericht goudvissen zwemmen in een kom Buiten regent het zegt de ene goudvis tegen de andere goudvis Het regent buiten maar wij zitten lekker droog Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 03 Jun 2012 om 20:36
IK
Datum: Zondag, 03 Jun 2012, 20:46 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
2 Engels mannen komen een bar in. Eentje wil water en zegt tegen de barman: "H2O, please" Tweede man wil ook water: "H2O, too, please" Even later valt de tweede dood neer. (Snap je hem niet? Kijk in de spoiler) ~Vernon
Bericht 2 Engels mannen komen een bar in. Eentje wil water en zegt tegen de barman: "H2O, please" Tweede man wil ook water: "H2O, too, please" Even later valt de tweede dood neer. (Snap je hem niet? Kijk in de spoiler) ~Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 03 Jun 2012 om 20:46
hananas59
Datum: Zondag, 03 Jun 2012, 20:53 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hier een leuk filmpje zeker de moeite waard om te kijken ik lag dubbel van het lacen
Bericht hier een leuk filmpje zeker de moeite waard om te kijken ik lag dubbel van het lacen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 03 Jun 2012 om 20:53
keniafan
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 14:40 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wat is rood en beklimt een muur? Een Rood Muurkruipertje Wat is groen en beklimt een muur? Een Kameleon!
Bericht Wat is rood en beklimt een muur? Een Rood Muurkruipertje Wat is groen en beklimt een muur? Een Kameleon! Bericht getypt door - keniafan Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 14:40
raymondhoek
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 17:17 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
XD. Nu ik weer, dit is eerder een fail, maar ik kan er wel om lachen: Dit is niet gefotoshopt! Kijk zelf maar op hun website, iemand moet betere product namen verzinnen... Raymond
Bericht XD. Nu ik weer, dit is eerder een fail, maar ik kan er wel om lachen: Dit is niet gefotoshopt! Kijk zelf maar op hun website, iemand moet betere product namen verzinnen... Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 17:17
wollykonijn
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 18:03 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ raymondhoek , OMG! Dat is echt vallend!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ raymondhoek , OMG! Dat is echt vallend!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 18:03
krieke668
Datum: Donderdag, 26 Jul 2012, 22:41 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Zegt veel over de site. In de negatieve zin xD
Bericht Zegt veel over de site. In de negatieve zin xD Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 26 Jul 2012 om 22:41
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Sep 2012, 12:43 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Ik heb nou weer wat gezien. En heel toevallig weer met apple te maken (ze zijn gewoon een lachertje XD) Ik bedoel, zijn er serieus mensen die dit zouden kopen EN gebruiken?? Of dit dan: Mocht iemand dit gebruiken, ik zou je doorverwijzen naar een verslavings kliniek, want je bent duidelijk aan de Iphone verslaaft. Raymond
Bericht Ik heb nou weer wat gezien. En heel toevallig weer met apple te maken (ze zijn gewoon een lachertje XD) Ik bedoel, zijn er serieus mensen die dit zouden kopen EN gebruiken?? Of dit dan: Mocht iemand dit gebruiken, ik zou je doorverwijzen naar een verslavings kliniek, want je bent duidelijk aan de Iphone verslaaft. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Sep 2012 om 12:43
evi111
Datum: Donderdag, 20 Sep 2012, 13:39 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
ik heb een leuken grap het is geel en het sinkt antwoord winny de phoo en nog een je moeder hoefd niet op internet ze is toch al wereldwijd
Bericht ik heb een leuken grap het is geel en het sinkt antwoord winny de phoo en nog een je moeder hoefd niet op internet ze is toch al wereldwijd Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 20 Sep 2012 om 13:39