Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Grappen tapper
wollykonijn
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 17:01 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

ja oke.
ik heb er nog een: een Baby ijsbeer gaat naar papa en vraagt: papa is mama een ijsbeer?. Ja zegt papa. Dan vraagt baby ijsbeer: Is oma een ijsbeer?. Ja zegt papa weer. En dan vraagt baby ijsbeer: : Is opa een ijsbeer?. Jaha zegt papa, waarom vraag je dit? Zegt het baby ijsbeer: Ik heb het zo koud....

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 07 Nov 2011, 17:03
Berichtja oke.
ik heb er nog een: een Baby ijsbeer gaat naar papa en vraagt: papa is mama een ijsbeer?. Ja zegt papa. Dan vraagt baby ijsbeer: Is oma een ijsbeer?. Ja zegt papa weer. En dan vraagt baby ijsbeer: : Is opa een ijsbeer?. Jaha zegt papa, waarom vraag je dit? Zegt het baby ijsbeer: Ik heb het zo koud....

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 17:01
chickboy
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 23:52 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

een dom blondje loopt naar binnen bij een elektronicazaak
het domme blondje ziet een mooie tv staan en vraagt aan de verkoper hoeveel de tv kost
de verkoper zegt echter zegt echter dat ze niet verkopen aan domme blondjes

de volgende dag verft het domme blondje haar haar bruin
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en het zelfde voorval gebeurd weer
"hoe duur is die tv?"
"wij verkopen niet aan domme blondjes"

de volgende dag verft het domme blondje haar haar zwart
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en opnieuw gebeurd hetzelfde
"hoe duur is die tv?"

de volgende dag scheert het domme blondje haar hoofd kaal
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en probeert het nogmaals
"hoe duur is die tv?"
"hoe weet u toch steeds dat ik een dom blondje ben?"
"dat is een magnetron, geen tv"

-----------------------------------------------------------------------------------------

het is 's avonds laat en Stephanie zit op haar kamer
plotseling vliegt er een ooievaar naar binnen door het raam met een knapzakje in zn bek
Stephanie is helemaal opgewonden
de ooievaar vouwt het knapzakje open en onthuld een CD en stopt deze in de radio
"waar is mijn baby?"vraagt Stephanie
de ooievaar zet de radio aan en een romantische muziek begint te spelen
"schatje, je moet de baby eerst maken"

Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 12 Nov 2011, 00:02
Berichteen dom blondje loopt naar binnen bij een elektronicazaak
het domme blondje ziet een mooie tv staan en vraagt aan de verkoper hoeveel de tv kost
de verkoper zegt echter zegt echter dat ze niet verkopen aan domme blondjes

de volgende dag verft het domme blondje haar haar bruin
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en het zelfde voorval gebeurd weer
"hoe duur is die tv?"

de volgende dag verft het domme blondje haar haar zwart
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en opnieuw gebeurd hetzelfde
"hoe duur is die tv?"

de volgende dag scheert het domme blondje haar hoofd kaal
ze gaat weer naar de elektronicazaak, en probeert het nogmaals
"hoe duur is die tv?"
"hoe weet u toch steeds dat ik een dom blondje ben?"
"dat is een magnetron, geen tv"

-----------------------------------------------------------------------------------------

het is 's avonds laat en Stephanie zit op haar kamer
plotseling vliegt er een ooievaar naar binnen door het raam met een knapzakje in zn bek
Stephanie is helemaal opgewonden
de ooievaar vouwt het knapzakje open en onthuld een CD en stopt deze in de radio
"waar is mijn baby?"vraagt Stephanie
de ooievaar zet de radio aan en een romantische muziek begint te spelen
"schatje, je moet de baby eerst maken"

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 23:52
ZooM
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 14:03 | Bericht # 33   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ chickboy, ik vind die eerste wel grappig maar die tweede een beetje...... maar niet dat ik betere weet :p
Bericht@ chickboy, ik vind die eerste wel grappig maar die tweede een beetje...... maar niet dat ik betere weet :p

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 14:03
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 16:43 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ik heb er een ik denk dat de meeste hem al kennen : Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he???? :D

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Berichtik heb er een ik denk dat de meeste hem al kennen : Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he???? :D

Toegevoegd op 12 Nov 2011 om 16:43
Skyrider1
Datum: Zondag, 04 Dec 2011, 20:06 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

er waren eens twee kikkers vraagt de ene tegen de andere wat is er met je stem? antwoordt die andere ik heb een kikker in mijn keel
Berichter waren eens twee kikkers vraagt de ene tegen de andere wat is er met je stem? antwoordt die andere ik heb een kikker in mijn keel

Bericht getypt door - Skyrider1
Toegevoegd op 04 Dec 2011 om 20:06
wollykonijn
Datum: Zondag, 04 Dec 2011, 21:28 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Skyrider1, leuke ik heb er nog een!
dezen kennen jullie denk ik ook al maar toch leuk:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
"Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè, worteltjestaart." :p

Zt2 signteam
Bericht@ Skyrider1, leuke ik heb er nog een!
dezen kennen jullie denk ik ook al maar toch leuk:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
"Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè, worteltjestaart." :p

Toegevoegd op 04 Dec 2011 om 21:28
Skyrider1
Datum: Zondag, 04 Dec 2011, 22:56 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ wollykonijn, die heb je voor mij toch al gepost? %)
Bericht@ wollykonijn, die heb je voor mij toch al gepost? %)

Bericht getypt door - Skyrider1
Toegevoegd op 04 Dec 2011 om 22:56
catfreako
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 07:50 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ wollykonijn, Volgens mij ook.

Maar goed, ik heb ook een mop;

Dokter: "En, hoe oud is uw vader geworden?"
Patiënt: "111 jaar"
Dokter: "En waar is uw vader aan gestorven?"
Patiënt: "Hij heeft zich teveel opgewonden bij het voetbal"

Bericht@ wollykonijn, Volgens mij ook.

Maar goed, ik heb ook een mop;

Dokter: "En, hoe oud is uw vader geworden?"
Patiënt: "111 jaar"
Dokter: "En waar is uw vader aan gestorven?"
Patiënt: "Hij heeft zich teveel opgewonden bij het voetbal"

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 05 Dec 2011 om 07:50
wollykonijn
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 16:46 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ catfreako, leuk!
ik bedoelden deze was in de war!
:Komt een man in de dierentuin bij de apen, ziet hij daar een grote gorilla in een kooi met daarop een bordje: "Aanraken op eigen risico". Die man toch wel nieuwsgierig, steekt voorzichtig zijn vinger door de tralies en raakt hem aan. Staat opeens die gorilla op, buigt de tralies en gaat die man achterna. De man vlucht uit de dierentuin, springt in zijn auto, maar de aap blijft hem achtervolgen. De man zwemt het kanaal over, springt op een motor, rijdt naar het vliegveld, pakt het vliegtuig naar een ver land, nog steeds wordt hij achtervolgd door de aap. De man zet het op een lopen, maar de aap blijft hem achtervolgen. Na 3 uur gelopen te hebben stort de man van vermoeidheid neer en denkt: "Dit was het dan, ik ga dood."
Staat de aap voor hem steekt zijn vinger uit en zegt: "Tikkie, jij bent hem." :p

Zt2 signteam
Bericht@ catfreako, leuk!
ik bedoelden deze was in de war!
:Komt een man in de dierentuin bij de apen, ziet hij daar een grote gorilla in een kooi met daarop een bordje: "Aanraken op eigen risico". Die man toch wel nieuwsgierig, steekt voorzichtig zijn vinger door de tralies en raakt hem aan. Staat opeens die gorilla op, buigt de tralies en gaat die man achterna. De man vlucht uit de dierentuin, springt in zijn auto, maar de aap blijft hem achtervolgen. De man zwemt het kanaal over, springt op een motor, rijdt naar het vliegveld, pakt het vliegtuig naar een ver land, nog steeds wordt hij achtervolgd door de aap. De man zet het op een lopen, maar de aap blijft hem achtervolgen. Na 3 uur gelopen te hebben stort de man van vermoeidheid neer en denkt: "Dit was het dan, ik ga dood."
Staat de aap voor hem steekt zijn vinger uit en zegt: "Tikkie, jij bent hem." :p

Toegevoegd op 05 Dec 2011 om 16:46
thyrone2003
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 21:25 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ wollykonijn, leuk!!!
hier ook een paar:

wat staat er op een graf van een gamer? revo emag (antwoorden achterstevoren lezen)((bij twee woorden achteraan beginnen))

wat staat er op een graf van een telefonist? negnahegpo

weet jij waarom de paus niet gecremeerd wil worden? si dood tien gon ijh tadmo

de vierjarige Bas tegen zijn vader: wat? krijgen we een nieuwe baby. ben ik dan al versleten?

vrijdag meer.........

Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P

Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo

Bericht veranderd door: thyrone2003 - Woensdag, 07 Dec 2011, 21:27
Bericht@ wollykonijn, leuk!!!
hier ook een paar:

wat staat er op een graf van een gamer? revo emag (antwoorden achterstevoren lezen)((bij twee woorden achteraan beginnen))

wat staat er op een graf van een telefonist? negnahegpo

weet jij waarom de paus niet gecremeerd wil worden? si dood tien gon ijh tadmo

de vierjarige Bas tegen zijn vader: wat? krijgen we een nieuwe baby. ben ik dan al versleten?

vrijdag meer.........

Bericht getypt door - thyrone2003
Toegevoegd op 07 Dec 2011 om 21:25
Search:

Hosted by uCoz