ja oke. ik heb er nog een: een Baby ijsbeer gaat naar papa en vraagt: papa is mama een ijsbeer?. Ja zegt papa. Dan vraagt baby ijsbeer: Is oma een ijsbeer?. Ja zegt papa weer. En dan vraagt baby ijsbeer: : Is opa een ijsbeer?. Jaha zegt papa, waarom vraag je dit? Zegt het baby ijsbeer: Ik heb het zo koud.... Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 07 Nov 2011, 17:03
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
een dom blondje loopt naar binnen bij een elektronicazaak het domme blondje ziet een mooie tv staan en vraagt aan de verkoper hoeveel de tv kost de verkoper zegt echter zegt echter dat ze niet verkopen aan domme blondjes
de volgende dag verft het domme blondje haar haar bruin ze gaat weer naar de elektronicazaak, en het zelfde voorval gebeurd weer "hoe duur is die tv?" "wij verkopen niet aan domme blondjes"
de volgende dag verft het domme blondje haar haar zwart ze gaat weer naar de elektronicazaak, en opnieuw gebeurd hetzelfde "hoe duur is die tv?" "wij verkopen niet aan domme blondjes"
de volgende dag scheert het domme blondje haar hoofd kaal ze gaat weer naar de elektronicazaak, en probeert het nogmaals "hoe duur is die tv?" "wij verkopen niet aan domme blondjes" "hoe weet u toch steeds dat ik een dom blondje ben?" "dat is een magnetron, geen tv"
het is 's avonds laat en Stephanie zit op haar kamer plotseling vliegt er een ooievaar naar binnen door het raam met een knapzakje in zn bek Stephanie is helemaal opgewonden de ooievaar vouwt het knapzakje open en onthuld een CD en stopt deze in de radio "waar is mijn baby?"vraagt Stephanie de ooievaar zet de radio aan en een romantische muziek begint te spelen "schatje, je moet de baby eerst maken"
Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 12 Nov 2011, 00:02
ik heb er een ik denk dat de meeste hem al kennen : Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he???? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Skyrider1, leuke ik heb er nog een! dezen kennen jullie denk ik ook al maar toch leuk: Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?" "Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart." De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" "Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart." De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!" Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" "Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier." Waarop het konijn zegt: "Vies hè, worteltjestaart." Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, Volgens mij ook.
Maar goed, ik heb ook een mop;
Dokter: "En, hoe oud is uw vader geworden?" Patiënt: "111 jaar" Dokter: "En waar is uw vader aan gestorven?" Patiënt: "Hij heeft zich teveel opgewonden bij het voetbal"
@ catfreako, leuk! ik bedoelden deze was in de war! :Komt een man in de dierentuin bij de apen, ziet hij daar een grote gorilla in een kooi met daarop een bordje: "Aanraken op eigen risico". Die man toch wel nieuwsgierig, steekt voorzichtig zijn vinger door de tralies en raakt hem aan. Staat opeens die gorilla op, buigt de tralies en gaat die man achterna. De man vlucht uit de dierentuin, springt in zijn auto, maar de aap blijft hem achtervolgen. De man zwemt het kanaal over, springt op een motor, rijdt naar het vliegveld, pakt het vliegtuig naar een ver land, nog steeds wordt hij achtervolgd door de aap. De man zet het op een lopen, maar de aap blijft hem achtervolgen. Na 3 uur gelopen te hebben stort de man van vermoeidheid neer en denkt: "Dit was het dan, ik ga dood." Staat de aap voor hem steekt zijn vinger uit en zegt: "Tikkie, jij bent hem." Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam