Jonas' Tekeningen
JowJonas
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 21:46 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ wollykonijn , Héél erg mooie site! Vooral die panda en de zwaan vind ik erg mooi! @ hananas59 , Nee, hij is met pastelkrijt en pastelpotloden gemaakt @ Cheeta7 , Enorm bedankt Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht @ wollykonijn , Héél erg mooie site! Vooral die panda en de zwaan vind ik erg mooi! @ hananas59 , Nee, hij is met pastelkrijt en pastelpotloden gemaakt @ Cheeta7 , Enorm bedankt Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 21:46
wollykonijn
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 15:57 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Quote (JowJonas )
panda en de zwaan vind ik erg mooi!
Vond ik ook,xD Maar ik heb m'n nieuwen tekeningen er nog niet op ik denk dat ik die in het weekend plaats op mijn site
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Quote (JowJonas )
panda en de zwaan vind ik erg mooi!
Vond ik ook,xD Maar ik heb m'n nieuwen tekeningen er nog niet op ik denk dat ik die in het weekend plaats op mijn site Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 27 Aug 2012 om 15:57
Bericht Hier is een andere tekening van mij, even iets anders dan de parkieten (die zijn trouwens bijna af!). Het is een soort jager ofzo... Weet ik veel, maar er zelf maar iets van Het geheel. Haar hoofd. En om in ZT2-sfeer te blijven, de arend Het zijn weer wazige foto's, sorry Het is gemaakt met aquarel. Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 28 Aug 2012 om 22:02
Cheeta7
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 14:41 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ JowJonas , Maakt mij niet uit of ze wazig zijn of niet want ik vind ze héél erg mooi. De foto zelf doet me wat denken aan The Hunger Games . Die arend zelf vind ik echt héél erg mooi. Het valt me op dat je vooral werkt op details. Super! Groetjes Bart
Bericht @ JowJonas , Maakt mij niet uit of ze wazig zijn of niet want ik vind ze héél erg mooi. De foto zelf doet me wat denken aan The Hunger Games . Die arend zelf vind ik echt héél erg mooi. Het valt me op dat je vooral werkt op details. Super! Groetjes BartBericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 14:41
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 15:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ JowJonas , wow! dat is amezing!! zelf teken ik ook fantasie dingen. vooral trollen en andere fantasie beesten. echt heel mooi!! gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ JowJonas , wow! dat is amezing!! zelf teken ik ook fantasie dingen. vooral trollen en andere fantasie beesten. echt heel mooi!! gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 15:23
hananas59
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:10 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Iet er leuk uit ik vind het wel leuk Ik teken ook veel fantasie en vindt dit ook mooi goed gelukt vooral de arend Gr. Hananas59
Bericht Iet er leuk uit ik vind het wel leuk Ik teken ook veel fantasie en vindt dit ook mooi goed gelukt vooral de arend Gr. Hananas59 Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 21:10
JowJonas
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:12 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Cheeta7 , Bedankt Ik dacht er bij ook aan de Hunger Games! Misschien ga ik het werk wel Katniss noemen ofzo... Maar daar ga ik nog wel even over nadenken. @ Kit_Fisto , Bedankt Groetjes, Jonas
Bericht @ Cheeta7 , Bedankt Ik dacht er bij ook aan de Hunger Games! Misschien ga ik het werk wel Katniss noemen ofzo... Maar daar ga ik nog wel even over nadenken. @ Kit_Fisto , Bedankt Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 21:12
ZooM
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:19 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ JowJonas , ik vraag me af, maak je het zelf, of trek je over... Het is namelijk heel mooi!
Bericht @ JowJonas , ik vraag me af, maak je het zelf, of trek je over... Het is namelijk heel mooi! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 21:19
JowJonas
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 14:16 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooM , Ik maak het zelf Het is wel geïnspireerd op een andre tekening Groetjes, Jonas
Bericht @ ZooM , Ik maak het zelf Het is wel geïnspireerd op een andre tekening Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 30 Aug 2012 om 14:16
hananas59
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 15:12 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja ik teken ook meestal na maar dan maak ik er toch iets anders van
Bericht ja ik teken ook meestal na maar dan maak ik er toch iets anders van Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 15:12